Skocz do zawartości

moadip

Zarejestrowani
  • Postów

    158
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 320d E90 Ac Schnitzer
  • Lokalizacja
    Śląsk

Osiągnięcia moadip

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Poszukuje kogoś z kompem do bmw e90 320d, problem dotyczy pojawiającej sie raz na kilka dni kontrolki silnika (żółej) połączonej z brakiem mocy auta , do 3 tyś. obr. auto jedzie jakby nie mialo turbiny dopiero powyzej 3 tys.obr. zaczyna autko ciagnac. problem wystepuje raz na kilka dni. jestem z okolic czestochowy tj.myszków.
  2. moadip

    Śląskie

    Witam. Poszukuje dobrego warsztatu od bmw na slasku , mogą być katowice lub okolice katowic ewentuanie czestochowa, generalnie chodzi o podlaczenie kompa i sprawdzenie turba i wtryskow wiec inpa niezbedna. co polecacie?
  3. witam. nie moge nigdzie znalesc z ilu czesci sklada sie podloga - oslona silnika, skrzyni itp w e90. wiem ze napewno jest jedna duza na calej szerokosci ktora idzie od zderzaka przedniego w kierunku srodka auta, i dalej czy sa jeszcze dwie czy jedna ?
  4. ja ze swojego doświadczenia moge polecić tarcze ATE + klocki Textar. Na takim zestawie jeździło mi się nalepiej i taki zestaw założyłem ponownie. Miałem także zestaw Tarcze + klocki Zimmermann ale osobiście nie polecam, auto gorzej hamowało, tarcze wytrzymały 60tkm w tym jedna pękła także ja osobiście nie polecam.
  5. mechanik stwierdzil ze jak juz tyle rozebral to musi obejrzec walki rozrzadu...okazalo sie ze jednak sa ok...jutro ma zlozyc maszyne i powiedzial ze nie wie co dalej. twierdzi nadal ze pasowe , dwumasowe i poduszki to nie moga byc...problem nadal nie rozwiazany....
  6. mechanik mowi ze na bank nie pasowe ani dwumasowe bo autem telepie juz ponad rok wieć już dawno czy to pasowe czy dwumasowe to juz by sie rozleciało....
  7. sprawdze to nieddlugo bo za 2 tkm mam wymianę oleju więc zaleje tego millersa i zobaczymy czy choćby praca silnika sie zmieni. tylko te parametry wolałbym 5w40 no ale millers ma 5w30...ahhh
  8. nic nie dalo odlaczenie przewodu oraz przeplywki. mechanik mowi ze to na bank nie poduszki. pomysly sie koncza a problem nie rozwiazany....kompresja sprawdzana jest ok, wtryski tez...
  9. a co w ogóle sadzicie o olejach millers ? dobra alternatywa dla np. motula ? gość który handluje obydwoma markami wypowiadając się na temat obydwu firm wskazał millersa jako wyższą pułkę....
  10. ja od nowości zalewałem ori BMW gdyż był na gwarancji , później przesiadłem się na motula ll-04 5W40 i jestem zadowolony, teraz moja bunia ma 215tkm i myślę zalać tym millersem ale nie wiem czyt przesiadka z 5W40 na 5W30 będzie odpowiednia ? coraz częsciej słyszy się o podrabianiu motula stąd moja ochota na zmianę...
  11. no właśnie sugerowałem to mechanikowi ale on stwierdził że wg. niego wtrysk więc zawiozłem do serwisu co zajmuja sie dieslami posprawdzali na maszynie wtryski i wyszło ze wszystkie ok. sugerowałem też dwumas no ale tak na chłopski rozum już dawno by się rozleciał skoro budą trzęsie już ponad rok...musze go nakierowac ze moze przyczyna faktycznie sa poduchy...
  12. Witam. Tak jak w temacie od ponad roku w przedziale obrotów 1000-1200 telepie autem, na wolnych obrotach niby nie ale wydech sie trzęsie więc coś jest nie tak. wtryski dzisiaj odebrałem ze sprawdzenia i wszystkie sa ok, mój mechanik wykluczyl dwumas i dalej rozklada rece, macie jakies pomysly ?
  13. no i jednak ten guzik, po odpaleniu trzeba nacisnac i juz nie gasnie. w ogole to jest dziwna sprawa bo wczesniej jak mialem aktywna ochrone to aby odpalic musialem wcoskac guzik, a teraz juz nie mam aktywnej ochrony ale za to po odpaleniu musze wciskac guzik.... :shock: :shock: :shock:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.