Skocz do zawartości

525TDS Paliwa mniej niż pół zbiornika i nie pali.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam 525TDS i w momencie gdy poziom paliwa spadnie poniżej połowy zaczyna się problem z odpaleniem. W miarę ubytku paliwa jest coraz gorzej. Wydaje mi się że to pompa w zbiorniku ale może się mylę.

Jeśli ktoś miał taki przypadek proszę o informację.

Opublikowano
Ja mialem przypadek bardzo podobny, objawy bym powiedzial troszke drastyczniejsze bo jak mialem ok 30 L paliwa to autko nie palilo ani nie jezdzilo wcale, co sie okazalo po rozebraniu baku, rurka ktora zasysa paliwo byla przedziurawiona, niewiem jak sie to stalo ale tak bylo. Rozkrec bak i sprawdz, a moze to akurat to.
Opublikowano
Witam.

Mam 525TDS i w momencie gdy poziom paliwa spadnie poniżej połowy zaczyna się problem z odpaleniem. W miarę ubytku paliwa jest coraz gorzej. Wydaje mi się że to pompa w zbiorniku ale może się mylę.

Jeśli ktoś miał taki przypadek proszę o informację.

 

Mozna BARDZO prosto to sprawdzic. Odlacz przewod od filtra paliwa obojetnie czy ten za czy przed filtrem podstaw jakis kubeczek, butelke, wiaderko i przekrec kluczyk w pozycje 1 powinna dosc znacznie zaczac leciec ropka. Jesli NIE zacznie (sprawdz tez na kluczyk w pozycje 2) masz pompke do... naprawy/wymiany/wyczyszczenia ogolnie do sprawdzenia.

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano (edytowane)

U mnie tez okolo 30 juz nie zapale, więc może faktycznie mam to samo.

Ale sprawdze też tak jak pisze Biernus. Nie wiem tylko czy ta pompke wogole sie naprawia czy to jednorazowka nie jest.

Edytowane przez wert
Opublikowano
U mnie tez okolo 30 juz nie zapale, więc może faktycznie mam to samo.

Ale sprawdze też tak jak pisze Biernus.

 

NA PEWNO! masz to samo ;D moze byc sitko zatkane przydaloby sie wyczyscic.. lub po prostu dokonala juz swojego zywota. Wklady nie sa az tak drogie.

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano

Sitko jest wyczyszczone bo juz to raz wyjmowalem ale nie mialem czasu nic wiecej posprawdzac. Ale teraz juz mnie to denerwuje i musze to zalatwić. Tylko nie chce w ciemno pompki kupować bo może nie ma potrzeby.

A może to przekaznik szwankuje albo bezpiecznik?

Opublikowano

witam

moze troche nie na temat ale mysle ze warto napisac

Mialem taki objaw ze przy 3 tys obr/min zapalala sie kontrolka od ladowania (alternator byl sprawdzany 3 razy i za kazdym razem okazywalo sie ze jest ok) Gdy mialem mniej niz pol zbiornika i jechalem powyzej 3 tys to auto gaslo i sie zapowietrzalo.

Po miesiecznej meczarni stwierdzilem ze jak zapala sie kontrolka od ladowania to do pompki paliwa przestaje doplywac prad i paliwo zostawalo wysysane z drugiej komory zbiornika.

Co sie okazalo- uszkodzone uzwojenie alternatora kturego nie dalo sie z diagnozowac na zadnym przyzadzie

POZDRO

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Sitko jest wyczyszczone bo juz to raz wyjmowalem ale nie mialem czasu nic wiecej posprawdzac. Ale teraz juz mnie to denerwuje i musze to zalatwić. Tylko nie chce w ciemno pompki kupować bo może nie ma potrzeby.

A może to przekaznik szwankuje albo bezpiecznik?

 

Witam.

... nieco stary post...ale jeżeli nie usunąłeś problemu..to odrazu szukaj pompkę paliwa. Przerobiłem ten temat dokładnie...ja zaczynałem mieć problem około 20-30L paliwa. Założyłem przezroczysty wężyk paliwa tuż za filtrem paliwa. Kiedy zaczynały się problemy pojawiało się powietrze?..i to napewno nie była dziurka w wężyku, ponieważ wymieniłem je wszystkie i nadal było bez zmian.Nalałem tylko 10 L i poprawiało się.

W końcu kupiłem używkę sprawną..i działa do dzisiaj...

Opublikowano
to samo przerabiałem dwa tygodnie temu. Po wymianie pompki w zbiorniku samochód jeździ normalnie aż do kontrolki paliwa. Kupiłem zamiennik na allegro za ok 180 zł. Trochę jest dłuższa od oryginału (ok 3 mm) i były problemy z włożeniem w obudowę ale czego to Polak nie wymyśli :D . Oryginał w serwisie 530 zł.
Opublikowano
to samo przerabiałem dwa tygodnie temu. Po wymianie pompki w zbiorniku samochód jeździ normalnie aż do kontrolki paliwa. Kupiłem zamiennik na allegro za ok 180 zł. Trochę jest dłuższa od oryginału (ok 3 mm) i były problemy z włożeniem w obudowę ale czego to Polak nie wymyśli :D . Oryginał w serwisie 530 zł.

 

własnie tego obawiałem się kupując zamiennik, że "coś" może nie pasować. Więc kupiłem na allegro..używkę działającą...wiem, że to używka..ale miałem obawy...ten z allegro :worried: nie dawał kontaktu...tylko jakieś sms-y??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.