Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
e 28 2.5 . na gazie pracował dobrze teraz po wstawieni zaworu bezpieczeństwa (ktoś kto wstawiał instalke gazową nie zrobił tego) obroty jałowe sa na granicy gaśnięcia silnika. co z tym robić , da sie to jakos podregulowac. będe wdzięczny za pomoc
Opublikowano
na benzynce też gasinie na niskich obrotach. Ale napisze napisza jak było przed założeniem klapy bezpieczeństwa, a mianowicie odpalanie i jazda na gazi bez zastrzeżeń a na bęzynie gaśnięcie na niskich obrotach. Ktoś mi muwił że zapieczone wtryskwacze... Ale aktualnie nie dziwo że na bęzynie mizeria to na gazie takrze choć nie aż tak jak na bęzynie, ale jeździ się trudno.
Opublikowano
Jak problem tyczy sie tylko gazu ( bo z benzyna widze szwankowała wczesniej ) to regulacja wolnych obrotów znajduje sie na parowniku. Z tego co piszesz to problem nie jest w regulacji wolnych obrotów bo auto ma za niskie , ale jezdzic tez nie chce. Z tego wynika , ze trzeba dokładniejsza regulacje przeprowadzic. Przepływ powietrza przez mikser mógł sie zmienic i stąd problemy.

Jazda BMW to podobnie jak jazda TIRem tylko zapas miejsca zostawiam po stronie zewnetrznej

http://img389.imageshack.us/img389/8589/obraz037editedeg8.jpg

Opublikowano

Polecam regulację przepływomierza, Trzeba ustawić go do nowych warunków panujących w układzie dolotu. ja tak zrobiłem w swoim. Po wystrzale kupiłem nowy fabrycznie przepływomierz i musiałem go wyregulowac do swojego dolotu, bo po założeniu miałem ok 500 obr.

zaznaczam że wczesniej sprawdziłem sprawność silniczka krokowego , ukł. zapłonowego i szczelnosć dolotu.

BMW... and nothing else matters

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.