Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

hmm nie wiem jak to napisać, ale ....

 

w wyniku zerwania paska rozrządu wszsytkie zawory wydechowe zostały pogięte w przez uderzenie w tłoki, na dodatek krusząc jedno kowadelko (mam nadzieje ze wałek rozrządu jest nienaruszony)

 

problem polega na tym ze nie za bardzo wiem jak pozdejmowac sprężyny z zaworów (ściągacza nie posiadam) żeby zawory mnie nie pozabijały, ewentualnie do kogo w Łodzi z tym problemem mam sie udać Sad

 

jednakże nawet jak juz to zrobię to pojawia sie kolejny problem.. jak poprawnie ustawić znaki na kołach pasowych, żeby nie doszlo do takiego zderzenia poraz drugi .......

 

to sa narazie jedyne problemy jakie tutaj widzę (no i może jeszcze koszta, ale to narazie schodzi na dugi plan)

 

dodam możeze chodzi tutaj o E30 325i (silnik z tego co się orientuje ma oznaczenie m20b25 i jest wyjęty z E36 z 91 roku)

 

czy mogę spodziewać sie jeszcze jakis innych problemów związanych z tą awarią ???? czy ewentualnie ktoś jest mi w stanie pomóc w moim problemie ???

Edytowane przez mouzes
Opublikowano
dodam możeze chodzi tutaj o E30 325i (silnik z tego co się orientuje ma oznaczenie m20b25 i jest wyjęty z E36 z 91 roku)

 

 

 

tu masz ustawienie znaków w silniku typ M20 / B20 ,B25 - to pojemność / :

 

http://images2.fotosik.pl/188/d5743fbed391fe7c.jpg

* - w zależności od typu i wyposażenia
Opublikowano
rozpięcie zaworów: rurka o średnicy wewnętrznei trochę większej od otworu w miseczce zaworowej, przykładasz tą rurkę do miseczki zaworowej od góry i walisz w nią młotkiem. Patrz tylko dokładnie gdzie lecą zamki zabezpieczające. Głowica nie może leżeć płasko na stole, podłóż pod jej krawędzie jakieś drewniane listwy
Opublikowano

dobra silnika narazie nie remontuje bo mnie nie stać

 

mam natomiast inny silnik do kupienia (sprawny) tylko że auto jest w automacie i nie wiem czy bedzie pasował do mojej skrzyni ...

 

konkretnie chodzi o silnik m20b20

Opublikowano
... silnik będzie tylko komputer już nie - silniki różnią się tylko pojenością ale czy jest też z E30 czy E34 ? bo moą być jakieś pułapki w postaci inaczej wygiętych kolanek wyjścia węży / w E30 zbiorniczek wyrównawczy jest na błotniku a w E34 na chłodnicy , łap pod poduszki itp ...
* - w zależności od typu i wyposażenia
Opublikowano

jeśli tylko skrzynia będdzie pasowała to z reszta powinienem dać sobie radę

 

martwi mnie tylko trochę ten komputer ... mam nadzieję że zadziała.

 

zresztą zobaczymy :)

Opublikowano

własnie sie dowiedziałem że silnik, który chcę teraz włożyc pochodzi z rekina .... nie wiem czy to jest dobry pomysł .... a co do komputera to poprostu go nie ma :D silnik jest na gaźniku :)

 

ogólnie to jest wogóle taki pomysł żeby spróbowac przełożyc kolektory ze starego 2.5 i spróbować dac mu wtrysk ... ma to jakąś racje bytu wogóle ??

 

bo głowica z 2.0 rekina do 2.5 e36 to raczej nie będzie pasowała ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.