Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam 528ia z 96 roku i mam problem , mianowicie jak jest silnik nagrzany to zaczyna mi gasnac a potem cięzko mi odpala , musze go dlugo krecic i gaz wciskać i po 5-6 sekundach odpala jak by nie mial iskry, gasnie przy wolnych obrotach , przy wysokich czuje ze cos przerywa ale same obroty nie pozwalaja gasnoć i traci troche mocy , natomiast jak jest zimny jest idealny az do momentu nagrzania , choć pojawia to się i znika , ale generalnie po ok 20 minutach znów wraca , byłem na kompie i nic absolutnie nic nie pokazuje , świece wymieniłem na nowe nic się nie zmieniło , teraz w zime jest trochę lepiej , ale jezdze tak już ok 10 miesiecy i ani się nie pogarsza cały czas jest ten sam problem , CZy ktos moze wie o co tu chodzi?
Opublikowano

czy sklad miesznaki nie jest warunkowany miedzy innymi czujnikami temperatury powietrza w dolocie oraz temeratury silnika (plynu chlodzacego)? Byc moze ktorys z tych czujnikow (raczej temp silnika, moze jest ich kilka) czasem szwankuje i silnik dostaje mieszanke taka jakby byl zimny (analogicznie do ssania).

 

Jaki przebieg, jakie zuzycie oleju, wiecej szczegolow poprosimy

pozdrawiam

t.

Opublikowano
przebieg to 218 tyś a bierze jakieś 2,5 litra na 10 tyś , a dzisiaj się dowiedziałem ze może to byc wina sterownika do komputera ,
Opublikowano
przebieg to 218 tyś a bierze jakieś 2,5 litra na 10 tyś , a dzisiaj się dowiedziałem ze może to byc wina sterownika do komputera ,
  • 8 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.