Skocz do zawartości

PROBLRM Z OBROTAMI ZIMNEGO SILNIKA M50


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
WITAM muj peoblem polega na tym że przy odpaleniu rano auta na zimnym silniku zapala dobrze ale chodzi 5 sekund i zaczynają spadać obtoty i żucać autem i znowu po 5 s wzrastają do 1000obr i po 5s znowu spadają do puki auto nie zlapie temperatury . MOżE ktoś miałpodobny problem to proszę o rade .auto jest z gazem 2 generacji silnik m50 bez vanosa
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Proponuje sprawdzie przepływomierz ponieważ mam takie same objawy gdy silnik jest zimny. Jezeli nie chcesz inwestowac w nową przepływke. Sproboj ja odpjąć i zobacz jak bedzie. Chyba ze jezdzisz na pb ! to wymień.

..::BMW::..

Obecnie BMW E34 520i 24v,VW T4

Następna moze E34 540

Opublikowano
witam u mnie był uszkodzony czujnik temperatury silnika i nie dawał sygnału do kompa i nie włanczało mi sie ssanie ale czujnik wymieniony i chodzi dobrze
  • 1 miesiąc temu...
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Ja miałem to samo gdy miałem poklejoną rurę przepływomierza. Na zimnym silniku nie trzymał wolnych obrotów i ciągle gasł dopóki się nie nagrzał. Po jej wymianie ten problem znikł. Odpala bez problemu i pieknie trzyma obroty.

 

Pozdrawiam.

Opublikowano
witam u mnie tez sa takie objawy.gdie sie znajduje ten czujnik bmw 520i
jezeli to E34 i motor m20 to czujnik masz w obudowie termostatu (w zasadzie tam sa dwa jeden od wskaznika a drugi do sterownika) i ma on kolor niebieski.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.