Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Jestem tu nowy, posiadam ślizczną 735 e32 z manualem. Mam taki problem: gdy gaszę silnik (choć czasem słychać to również na wolnych obrotach) słychać dziwne stuki, jakiś klekot między skrzynią a silnikiem. Do tej pory myślałem, że to po prostu łożysko w skrzyni ale pewien koleś powiedział, że to może być koło dwumasowe. Co jest bardziej prawdopodobne, bo szczerze mówiąc to cena takiego koła jest porażająca. Z góry dziękuje za wszelkie porady.
7-er Fahrer
Opublikowano
Zgaś samochód z nie wciśnietym sprzęgłem. Jak "to" usłyszysz to pewnie koło dw. No chyba że z wciśnietym sprzęgłem też to może poducha.
Opublikowano

Witam.

Przy odpalaniu na zimno raczej tego nie słychać. Przy wciśniętym sprzęgle rzeczywiście nie słychać tego aż tak bardzo (prawie wogóle) dlatego wydawało mi się, że to łozysko. Jednym słowem lipa jeśli to koło...

Dzięki za pomoc.

7-er Fahrer
Opublikowano

To jest koło dwómasowe na 100% nie ma co kombinować, nowe 2500zł w seriwsie uzywane ok 600zł, regenerowane 700zł :cool2:

Aha to jest niegroźne i mozna z tym klekocikiem jezdzić :)

Opublikowano
u mnie tak napieprza na wolnych obrotach, że na światłach ludzie się dziwnie patrzą! juz ponad 2 lata tak jeżdże... studenckie życie.. nie starcza na koło dwumasowe hehe
http://img410.imageshack.us/img410/9554/m5hire1nt1.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.