Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Centralny odmawia wspolpracy.Przekrecenie kluczyka niczym nie skutkuje(slychac jedynie cykanie przekaznika).Probowalem zlokalizowac usterke,ale nie mialem dosc czasu.sprawdzilem jedynie drzwi kierowcy jednak wyjecie zamka jest dosc problematyczne.Chyba trzeba zdjac szybe zeby go wydostac,wiec robilem tyle o ile wpychajac reke. problem wyglada tak samo na wszystkich sterujacych zamkach... W drzwiach kierowcy na kablach wisi cos jak przekaznik zalakowany na grubej blasze, wychodza od niego chyba trzy kable. Nie jest on przykrecony mimo ,ze widac ze gdzies mial swoje miejsce(dziorka na srobe)ten przekaznik ma cos na ksztalt stycznika-platynki w narozniku.na tym styczniku jest plus przez caly czas.

:modlitwa: Prosze o podpowiedz :modlitwa:

Opublikowano
Problem raczej tkwi w połączeniu między drzwiami a karoserią. W tej wtyczce lubią śniedzieć piny. Trzeba je wyczyścić i sprawdzić czy przewody nie prześniedziały.
Opublikowano

No probowalem w tym grzebac,ale nie wiem jak to rozmontowac :mad2: . To sprawia wrazenie wyciagalnej kostki ale nie moglem tego rozmontowac.

Moze jest na to jakis sposob???

Opublikowano

to cos na kablach to mikrowylacznik, wychodza z niego tylko dwa przewody czyli masa (braz) i sygnal 'zamknij' (zolto-nieb). kiedy przekrecasz klucz w pozycje zamknij to zwierasz wlasnie ten mikrowylacznik.

 

mocowany jest nie na srubke ale przy pomocy blaszki sprezynujacej. to co widzisz na nim - ta blaszka to wlasnie to mocowanie. mocowane to jest przy zamku oczywiscie. najlepiej jak zdejmiesz tapicerke z drzwi pasazera i podejrzysz gdzie to ma byc. ciezko tak opisac to slowami. a dojscie jest faktycznie paskudne ale szyby nie musialem wyciagac.

 

inna sprawa ze masz na nim napiecie - to moim zdanie wskazuje na uszkodzenie ktoregos z przednich silownikow lub ktorys z nich pozostal zablokowany. na ktorym konkretnie przewodzie masz napiecie?

 

to ze caly central nie dziala to rozumiem ale zastanawiam sie czy mozna zamknac auto kluczykiem, kazde drzwi osobno?

 

a co do wielozlacza miedzy drzwiami a buda - sciagasz gumowa oslone, dwa plastikowe wypustki po bokach sciskasz do siebie - to sa zapadki plastikowe. i do tego trzy zatrzaski po obwodzie. no i wyciagasz na chama :)

Opublikowano
plus mam na platynce,na tym styczniku tego mikroprzelacznika. Drzwi kierowcy nie zamykaja sie kluczykiem kluczyk jakby przeskakuje i zamek zostaje otwarty,tylko pasazera zamykaja sie normalnie(centr.nie),kierowcy trzeba zamykac kneflem przez tylne drzwi. Kiedy wciskam knefl to slysze pod kierownica przekaznik. I tu koniec...nic sie nie dzieje...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.