Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
WItam. Przymierzałem już się do wymiany amorków z przodu mam auto z 91 roku czrewiec czyli z długim łacznikiem stabilizatora. Powiem jak było od początku. :? Kolega ma 318i rozbita boczne uderzenie pezód cały i nówki były są nawet amory przód. wyciągnąłem je bo też ma z długim łacznikiem a kiedy w garażu wyciągnąłem swój i stosując przekładkę okazało się że na moim amorze jest więcej tego gwintu u góry do przykręcenia łożyskowania amortyzatora a niego było o 2cm krócej i nie pasuje. Moje łożyskowanie górne jest o wiele masywniejsze niż z 318i teraz chcąc kupić to szukać do 325i z 91roku i dodatkowo aby tego gwintu było więcej?? Ktoś mi mówił przełóż to całe mocowanie łożyska od tamtej i będzie dobrze ale mi się to nie widzi bo jakieś delikatne to tamto było. :mad2: Czy Trzeba szukać tych z dłuższym gwintem czy jak czy przełożyć tamte od jego auta?? :| MOJE AUTO e36 325i z 91 czerwca
Opublikowano

Ja na twoim miejscu nie kombinowalbym tylko kupil orginal masz mocniejszy silnik i jest ciezszy tak jak powiedziales tamte sa delikatniejsze

jezdzij bezpiecznie z orginalnym lozyskowaniem :!:

Opublikowano
NIe zamierzam oszczędzać na bezpieczeństwie :nienie: poszukam popytam w sklepach jak to się ma. i nie wiem czemu ale amory z długim łącznikiem są droższe od tych z krótkim. :|
Opublikowano
... jeżeli będziesz szukał amorów to zawsze podaj : miesiąc i rok i poj silnika , w E 36 zmieniali amory właśnie na te z krótkim gwintem w zależności od wersji : w 10'91 06'92 , 09'93 roku / dlatego ważne jest podanie m-ca i roku / i poduszki amortyzatorów na te " cieńsze " Ty potrzebujesz z długim gwintem - pewnie że można przełożyć poduszki ale U Ciebie jest cięższy silnik i dlatego amory mają inne oznaczenie niż 318i
* - w zależności od typu i wyposażenia
Opublikowano
Ok DZIĘKI :cool2: za konkretne wytłumaczenie z tymi datami POZDRAWIAM :)
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Ja w zeszłym roku to przerabiałem i po zmianie amorków na te od nowszej wersji oraz poduszki z łożyskiem zawieszenie podniosło mi się o ok. 5cm a i tak było seryjnie wysoko. Samochód wygląda troche jak starujący samolot, wiec musze cos z tym zrobić. Najchętniej zamieniłbym sie z kimś na amortyzatory, bo zakładnie do tego sportowych sprężyn mi sie niebardzo widzi.

Pozdrawiam

 

p.s. może ktoś odkupi ode mnie amortyzatory Bilstein'a na przód do wersji po 94? z pewnością sie dogamy jeżeli chodzi o cene, przejechaly ok 5tys km.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.