Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, udalem sie wczoraj na co polroczne sprawdzanie zawiechy... Standardowo prawy sworzen do wymiany. Po dalszych ogledzinach zauwarzylem mokry amortyzator lewej strony, przymierzalbym sie do wymiany na Sachs, chce odrazu 4szt wymienic i miec spokoj. Czy ktos moze Jezdzi na Sachs lub moze inne mi polecacie?? Kolejna sprawa to tylne gumy wachacza maja juz luz. Sa tam 3 na karzda strone, mam po 2 do wymiany?? tak samo jakie firmy podzespolow polecacie?? Ostatnio cos sprzeglo mi zaczelo brac wysoko, po zimie wymianiam no i jak zwykle?? Sachs?? moze Lucas?? prosze o rady ... Z gory dziekuje !!!
B-bardzo M-mądry W-wybór
Opublikowano

mnóstwo o tym było na forum i są różne opinie. Gdybyś trochę poszukał znalazłbyś to i owo...

Generalnie sądząc z własnych doświadczeń, jak i z tego co było na forum, to chyba przewodzi Bilstein - jeśli chodzi o amory. Na seryjną zawiechę i żeby jej zbytnio nie utwardzać B4 oczywiście, choć są i tak nieco sztywniejsze niż seria, a przy tym komfort nie cierpi - jeździ się super. Sprzegło kompletne wstawiłem LUKa - wydaje mi się (ale mogę się mylić), że idzie na pierwszymontaż - ja jestem z niego zadowolony, choć wymiana była jakieś 8.000km temu, więc tyle to każde powinno wytrzymać. Co do gum się nie wypowiadam, bo nie pytałem co mi chłopaki włożyli, miało być dobrze... i jest :wink:

- to ja przepraszam! ...i znikł
Opublikowano
Nie chce nic sportowego i tak juz orginalne sprezyny same w sobie sa twarde... Chodzi mi glownie o komfort, no wlasnie Bilstein musze jeszcze sprawdzic w katalogu.... Dzieki i czekam na dalsze opinie
B-bardzo M-mądry W-wybór
Opublikowano
Witam.Powiem tak.Mam dwie slicznotki 318i na amorkach Sachs i seryjne sprezynki i mam rowniez 325i na Bilstein B6 i sportowe utwardzone sprezynki.Jak siadam do 318 to czuje sie jak bym jechal mieczyslawem 124 (taxi),poprostu miekko,lekko.A jak jade 325 to po jakims czasie bola mnie nerki ale to w wiekszosci zasluga naszych drog.Napewno wiekszy komfort bedzie w serii,ale co do wlasciwosci jezdnych, trzymania w zakretach,precyzyjnosci calej zawiech napewno twardsze zawieszenie bije na glowe serie.
NIE MA JAK 192 KM
Opublikowano

No wlasnie, Bilstein jest zdecydowanie tanszy niz Sachs, kolega w golfie wstawil Bilstein i pieknie sie trzyma drogi a zarazem komfort bardzo dobry... Sachs'a nigdy nie mialem choc to znana marka...

Moze jeszcze jakies propozycje... ????

B-bardzo M-mądry W-wybór
Opublikowano

odnośnie postu karola...

masz rację co do właściwości jezdnych...

z tym, że ja polecałbym koledze B4 - to jest kompromis pomiędzy miekkością i kontrolą, przy tym zakłada się je na fabryczne sprężyny. Jazda jest super, wydaje mi się, że są lepszym wyborem od sachsa, choć nie mam bezpośredniego porównania w tym samym samochodzie, a tylko takim samym.

Mlodye36, a jak Ci wyszło, że Bilstein jest zdecydowanie tańszy? Zobacz ceny porównywalnych produktów, tej samej klasy... z tego co pamiętam jak szukałem amorów, że różnicy cenowej raczej nie było

- to ja przepraszam! ...i znikł
Opublikowano
Roznica jest, po znizkach jezeli to mozna tak nazwac B4 mam za 650 komplet, 800 sachs... Wiec jakas tam roznica jest.... jeszcze mnie te sprzeglo boli, na sachs podobno sa reklamacje na LUK sporadycznie
B-bardzo M-mądry W-wybór
Opublikowano
mój typ.

amory sachs

sprzęgło sachs/luk bez znaczenia

tulejki febi/ lemforder bez znaczenia

 

hEJ

 

tutaj absolutnie się zgadzam, na Sachsie zrobiłem 100000 km. Moj kolega kupił Bil-"sztaina" i tez chodzi super. Róznice w jakosci są zadne, technologia identyczna, twardośc -podobna, wyczujesz tylko na maszynie do sprawdzania amorków.

 

Sugeruj się ceną. Za przód Sachsa zapłącisz 500 zł (po 250 zł za sztukę), za tył-po 190 zł za sztuke, plus osłony i odboje (4 osłony + 4 odboje=150 zł) i wychodzi 1000 zł.

 

Sprzegło-LUK . Jak najbardziej polecam.

 

Tarcze hamulcowei klocki -tylko oryginały BMW!!

"Mężczyznę poznać nie po tym jak zaczyna, ale po tym, jak kończy..." Leszek Miller

"Czy stać nas na to, aby nas nie było stać..?" Kazimierz Marcinkiewicz


2oo> niż 4 koła

Opublikowano

So i wybralem, Amortyzatory Bilstein, Sprzeglo Luk, sworzen Bilstein a klocki i tarcze chyba jka mowi kolega wyzej zakupie orginal.. Dzieki za kolejny ciekawy post

POZDRAWIAM

B-bardzo M-mądry W-wybór
Opublikowano
u mnie cale zawieszenie bylo robione "fabrycznie" przez firme h&R. fajnie to wyglada ale przez zaden garb to ja nie przejade.
Opublikowano
u mnie cale zawieszenie bylo robione "fabrycznie" przez firme h&R. fajnie to wyglada ale przez zaden garb to ja nie przejade.

to co robisz.. zawracasz??? :twisted2:

- to ja przepraszam! ...i znikł
Opublikowano
u mnie cale zawieszenie bylo robione "fabrycznie" przez firme h&R. fajnie to wyglada ale przez zaden garb to ja nie przejade.

 

A w moim M6 siedzi turbo z wyżymaczką. :twisted2: jak wcisne gaz to zostawiam wszystkie Nissany z tyłu :mrgreen:

 

!!!

 

A zawieszenie H & R wywalięłm 2 lata temu, :twisted: :twisted: bo jest do bani-Wstawiłem za maist niego KONI, przewody i inne części HKS :twisted2: .

 

Więc OLAV ... co ty na to...

 

A ha, mam jeszcze spadochron, na wypadek ostrego hamowania. :8)

cała wioska zna mój sprzęt....

"Mężczyznę poznać nie po tym jak zaczyna, ale po tym, jak kończy..." Leszek Miller

"Czy stać nas na to, aby nas nie było stać..?" Kazimierz Marcinkiewicz


2oo> niż 4 koła

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.