Skocz do zawartości

cieknoncy olej z pod obudowy filtra oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam problem z cieknoncą postawo filtra oleju. wymieniałem już dwa razy uszczelkę i dalej cieknie. może ktoś wie w czym tkwi problem moje auto to e34 91r 2.024v[/url]

Opublikowano
tam sa dwie uszczelki ... wymieniles obie ? bede tez to robil ale w 2,5 na dniach i zmartwiles mnie kapke ;] ja teraz dolewam srednio litr oleju na tydzien - jezdze codziennie kolo 150km. dodam ze silnik nie bierze ani grama oleju bo nie kopci ani przy odpalaniu ani przy obciazeniu ani na wolnych chodzi rowno i cicho wiec tylko zostaje ten wyciek - a co auto z garazu zabieram to plama swieza jest. tez Ci tak duzo wycieka ?
Opublikowano
przy odkrenceniu obudowybyła tylko jedna uszczelka gumowa która była popenkana drugiej tam nie widziałem .uszczelka jest tania 17zł .Jak możesz to powiedz mi gdzie znajduje się druga bo też mam cały podjazd w oleju
Opublikowano
Dzisaj składałem od nowa tą obudowe dodatkowo jeszcze na silikon narazie jest sucho zobaczymy jak pojeżdże kilka dni to czy zdało egzamin . co do twego pytania to też dolewałem litr oleju na tydzień .przy okazji jak bendziesz wymieniał to sprawdż plaszczyzny obudowy i bloku czy równo do siebie przylegają to natyle .daj znać jak ci poszło
Opublikowano
panowie mi też z tej okolicy wycieka olej, to nie uszczelka jest problemem tylko te trzy zaślepki obok czujnika ciśnienia oleju! sam już niewiem co zrobić
Opublikowano

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HD51&mospid=47375&btnr=11_0526&hg=11&fg=30

Na tym rysunku przedstawiony jest jeden z dwóch typów korpusów, ale naszczęście uszczelki są takie same.

Uszczelka nr. 11 występuje identyczna w każdym modelu i potrafi z niej często cieknąć.

To samo dotyczy się uszczelki nr. 9, która występuje tylko na jednym typie korpusu i proponuję najpierw zaobserwować w swoim aucie czy widoczny jest na korpusie dekielek czyli część o nr. 8.

 

Przeglądałem realoem oraz ETK-a i nie mogę znaleźć zdjęcia na którym byłaby widoczna zaślępka która czasami także wystepuje na niektórych korpusach. Może jest ona częścią korpusu i dlatego nie podają jej jako części indywidualnie wymiennej.

Ale dla Waszego wglądu podaję linka do podobnej części zastosowanej w starszych modelach.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=1271&mospid=47265&btnr=11_0459&hg=11&fg=30

Zestaw nr. 7 to jest własnie identyczne zastosowanie które znajduje się na niektórych korpusach. Dlatego na niektórych gdyż jest to uzależnione od typu zastosowanych zaworków w korpusie filtra.

Nie pamiętam czy grupość oringa w zestawie nr.7 jest identyczna jak ta zastosowana w korpusach do M50.

To już musicie Wy sprawdzić.

Opublikowano
a ja mam do Was małe pytanie jaka norme podaje Bmw na usrednione spalanie oleju na 1000 lub 10 000 km w 1,8 m 40 bo za diabła nie moge tego w instrukcji znalezc. Dzieki za odpowiedz mam nadzieje , ze ktos ją zna.
Opublikowano
W końcu pełen sukces . przy wymianie uszczelki pod obudową filtra oleju pamientajcie jeszcze o dwuch dekielkach-zaślepkach kture też znajdują sie na obudowie obok czujnika ciśnienia pod nimi są gumowe uszczelki kture z wiekiem twardnieją i też puszczają olej i wyglonda to tak jak by to była uszczelka główna :cool2:
Opublikowano
WITAM żeby wyjonć obudowe filtra oleju musisz wyjonć pierwsze alternator ktury jest przykrencony do obudowy filtra jest troche roboty ale musowo.jak bendziesz miał juz obudowe filtra oleju w renkach to na dekielku jest jest metalowe zabezpieczenie kture przy użyciu plaskiego śruboktenta podwarzysz i wyskoczy puzniej kombinerkami wyciongarz tą zaślebke. na niej jest ten oryng wymieniasz go na nowy i wciskasz go na zaślebkę i dociskasz go tym zabezpieczeniem i to samo z drugą zaślebką TAKIE oryngi powinny być w karzdym sklepie motoryzacyjnym .oczywiście weś stary oryng i zaślebke zeby dobrać odpowiednią w sklepie koszt 6zł .to wszystko z mojej strony PWODZENIA
Opublikowano
I ZAPOMNIALEM jeszcze że musisz też wymienić odrazu główną uszczelke ba ta sie odkrztalca i i przy karzdym odkrenceniu tej obudowy wymienisz na nową to jusz napewno wszystko ,TO NARAZIE
Opublikowano
Dokadnie tak jak pisze Radek79 - też walczyłem z wyciekiem z korsu i mialem to samo - wyciek z pod zaślepek - pod kazdą sa orinigi - spokojnie mozna je dobrać rozmiarowo w sklepie - po wymianie susza.
http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano
Witam, uszczelniłem te zaślepki przed chwilą, poczekamy i zobaczymy czy wycieki ustały. Te zaślepki zabezpieczone są od zewnątrz drutami coś w stylu segerków po wyjęciu w środku są o-ringi o rozmiarach 27-3. Dzięki i powodzenia
Opublikowano
Mam do was pytanie, bo chyba mam podobny problem, ale słabo znam się na mechanice........czy wyciek o którym rozmawiacie znajduje się bliżej prawego koło pod blokiem silnika?? mam tam wyciek z obudowy, która wydawała mi się obudową łancuszka rozrządu...??
Opublikowano
Po prawej stronie silnika patrząc od przodu - tam jest korpus filtra oleju i całkiem możliwe ze moze ci sie z pod niego pocić
http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano
Katar14 ale kolega ma silnik 1.6 i tam jest to chyba inaczej rozwiązane. jeżeli to silnik m43 to wyciek z prawej strony silnika może być z obudowy rozrządu, simmeringa lub zmęconej uszcelki miski olejowej. trzeba umyć silnik i zobaczyć skąd wydostaje się olej
Opublikowano
WITAM w 316 też znajduje się podobna obudowa filtra oleju w miejscu przez KUBACK opisana i znajduje sie właśnie w zdłuż obudowy łańcuszka rozrzondu tylko mniejsza podnią znajduje się uszczelka i gumowy oring wienc wszystko możliwe że to z tej obudowy filtra
Opublikowano
Katar14 ale kolega ma silnik 1.6 i tam jest to chyba inaczej rozwiązane. jeżeli to silnik m43 to wyciek z prawej strony silnika może być z obudowy rozrządu, simmeringa lub zmęconej uszcelki miski olejowej. trzeba umyć silnik i zobaczyć skąd wydostaje się olej

Wiem ale spojrzałem wcześniej do ETK i wyglada to bardzo podobnie jak w M50 praktycznie takie same rozwiązanie - korpuś, uszelka, wiedzę tam jakiś nawet oring - sądzę że należało by się temy przyjrzeć jeżeli chodzi o wyciek.

http://img48.imageshack.us/img48/9500/1vo1.png

http://img166.imageshack.us/img166/1951/2wb0.png

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

co do oleju cieknacego z pokrywy filtra :mad2:

to jak nie mozna juz dokrecic takiej dlugiej sruby na klycz 13 to moja taka rada zeby zalozyc jeszcze ze dwie lub trzy podkladki uszczelniajace na srubke i wtedy dokrecac.

a co do wyciekow z roznych miejsc to moze sprobujecie tak jak ja wszystkie uszczelki nie na sylikon ale na hermetik, nalozyc poczekac az troche wyschnie i wtedy skladac ale nie duzo go nakladac tak tylko liznac np uszczelki :cool2:

jedynakk
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam serdecznie - jestem tu nowy. TDS turing 95. Mam podobny problem auto mam od tygodnia i pojawił się wyciek . Pierwsza djagnoza cieknie z ostatniego wtrysku napęd i spływa po silniku zbierając brudy robi się czarny. Wtryskiwacz dokręciłem dalej cieknie - okazało się że tym razem z zaślepki wtryskiwacza - wymieniłem - wtrysk ok i dalej plami... na kanale okazało się że kapie jeszcze z pod filtru oleju - wchodzą tam dwie rurki które u mnie nie są przykręcane tylko dociskane dociskiem na 1 śrubę który ktoś założył odwrotnie tzn jedna płaszczyzna jest ścięta pod kątem 45 stopni druga płaska - moim zdaniem ta płaska winna dociskać a ktoś to założył odwrotnie. Chcę wymienić olej i odrazu to zrobić ale nie wiem jakie oringi tam ida ktoś zna rozmiar??? najlepiej by było wsiąść na wzór ale wówczas nie bedę miał jak dojechać do sklepu.............. liczę na waszą pomoc - wiem że temat już był wałkowany - przeszperałem forum ale tak jak wcześniej pisałem jakieś inne rozwiązanie jest chyba u mnie

POzdrówki dla wszystkich

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.