Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam czy ktos z was przerabial e46 z pierwszych lat produkcji na model po liftingu w 2001 roku, wiem napewno ze trzeba zmienic lampy , kierunki, blotniki, maske i zderzak, ale napewno cos jeszcze , tylko podpowiedzcie co? pas przedni, jakies inne pierdoly?
Opublikowano

Ja zrobilem tego moda w 320d Touring 12.2000r. 136PS, przod jest od wersji >09/2001, NIE Mpakietowy zderzak zalozylem ...tez byl lekko pukniety w prawy przod .

 

Jesli masz taki sam model to odrazu powiem Ci co musisz wymienic na 100% (bo wszystko pamietam) :

 

1. Maska gola

2. Nerki maski

3. Reflektory glowne

4. Kierunki narozne

5. Kierunki na blotniki

6. Listewki pod lampy

7. Blotniki gole

8. Zderzak goly

9. Listewki ochronne na zderzak + podkladka pod tablice rejestracyjna

10. Kratka centralna w zderzak + kratki boczne

11. Slizgi zderzaka

12. Uchwyty blotniki-zderzak

13. Halogeny

14. Zarowki do halogenow (w nowych sa H11 po 45 zl/szt. )

15. Wtyczki do zarowek halogenow

16. Przedluzenie przewodow do kierunkow na blotniki .

 

Pozatym 0 komplikacji ...zamki klapy, nadkola, pas przedni, wtyczki elektryczne, tunele zderzak-nadkola ...wszystko TAKIE SAMO :D .

 

Efekt mozesz zobaczyc na moim avatarze :D . Zdecydowalem sie przy okazji na xenony, okazyjnie kupilem 2 reflektory bi-xenonowe (btw wszystkie xenony w E46 2gen to bixenony :) ) firmy AL 2002r. i nerki z chromowanymi szprosami :D .

 

pozdrawiam

piotres

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
o taka wyczerpujaca odpowiedz mi chodzilo, dzieki!!

 

zapomnialem o jednej rzeczy :

 

17. Zaslepka na hak holowniczy do zderzaka po lifcie :wink:

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

tez zamierzam zrobic taki lift w swojej 320d 2000. sedan.

czy aby do tej listy nie trzeba dozucic pasa przedniego, wnioskuje po aukcjach allegro gdzie sprzedaja pasy do rocznika 2001 i powyzej 2001.

a jak z tyłem auta, zderzak napewno, co jeszcze?

czy wnętrze kabiny jest to samo?

zdrówko.

Opublikowano
Tak sobie mysle - a na cholere robicie takie rzezby? I to - jak wynika z listy Piotresa - za gruba kase. Kiedys przyjdzie czas, ze bedziecie chcieli sprzedac auto i bedziecie sie musieli gesto tlumaczyc, a po co, a dlaczego, jak byl bity itd. Chyba, ze traficie na jelenia, co tego nie zauwazy. A tak juz calkiem imho to wersja sprzed lifta jest ladniejsza :mrgreen:
Opublikowano
na wersje po liftingu przerabiaja tylko bite samochody ja szukajac swojej furmanki z daleka omijam takie samochody bo wiadomo ze byl bity i to zdrowo bo kto o zdrowym rozumie bez potrzeby wyrzuca kilkanascie tys zl
Opublikowano
Tak sobie mysle - a na cholere robicie takie rzezby? I to - jak wynika z listy Piotresa - za gruba kase. Kiedys przyjdzie czas, ze bedziecie chcieli sprzedac auto i bedziecie sie musieli gesto tlumaczyc, a po co, a dlaczego, jak byl bity itd. Chyba, ze traficie na jelenia, co tego nie zauwazy. A tak juz calkiem imho to wersja sprzed lifta jest ladniejsza :mrgreen:

 

Ja mam np. zdjecia auta przed naprawa, z ktorych jawnie wynika ze nie bylo ono mocno uszkodzone :) .

 

Ojjj ...ja jednak wole wersje po lifcie ...przod wg mnie jest wieele bardziej agresywny . Ale jak to mowia o gustach sie nie dyskutuje .

 

pozdro

piotrek

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • 10 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.