Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mój kłopot polega na tym że nie mogę skasować check engine (czerwona lampka) i pozostałych z tematu. Znalazłem instrukcję jak to zrobić(zworka odczekać itd)... i kiszka. Podobno trzeba wymienić akumulator w zestawie zegarów, ale dalibóg nie wiem gdzie on siedzi i jak wygląda. Może ktoś pomoże: instrukcja, fotki? :duh:

M

Michał 750
Opublikowano

Jeżeli świeci się CE (CheckEngine)

to oznacza błąd w systemie MOTRONIC

 

Jeżeli rzeczywiście masz CE na desce i się świeci to możesz

odczytać kody błędów Motronica tzw. kodami błyskowymi.

 

Był na ten temat poruszany osobny post.

 

W skrócie wygląda to tak.

 

wsiadasz do autka i po przekręceniu zapłonu (pozycja II)

wciskasz szybko 5 razy pedał gazu (masz na to 10 sek).

Następnie kody błedów zostają wyświetlane przez błyśnięcia

tej lampki (jak to zliczać to trzeba sobie poszukać).

 

 

5 wciśnięć kontrola DME 1

6 wciśnięć kontrola DME 2

 

Ja u siebie nie mam lampki CE. Będę na wiosnę dorabiał.

Trzeba się podpiąć pod PIN 8 M1.7 dme 1 i dme 2

diodami święcącymi. Będzie można sobie kody odczytywać.

 

 

Co do inspection to należy próbować z różnymi czasami

zwierania pinów w gnieździe diagnostycznym.

 

Ja u siebie zaczynałem od 1 sek i co sekundę zwiększałem.

W końcu trafiłem, 3 sek na 12 sek.

Dłużej lub krócej nie dawało właściwego efektu.

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.