Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

 

czy da się wymienić tylnią tuleję przedniego wahacze bez zdejmowania wahacza? może ktoś ma jakieś doświadczenia i zechciałby się podzielić instrukcją...

 

z góry dzięki

 

pozdrawiam

Opublikowano

przy tulejce sa 2 sruby, i pokazdej na sworzniu.wyamienialem ostatnio sworznie i sadze ze nie ma szans na wymiane tulejki bez zdejmowania calego elelntu.NIE da sie

 

http://img314.imageshack.us/img314/9448/pawlazdjecia012fa6.th.jpg

Opublikowano
Koledzy jak sie nie da? zdjac jest prze.....ale sie da.Trzeba ją naciąć i zejdzie.Nasmarowac trzpień wahacza i wcisnąć jak wskoczy to ok!jak nie to bania bo zdjac :oops: jeszcze bardziej prze...........Owszem przy wymianie sworzonka trzeba wahaczyk zdemontowaś ale tulejki da sie zrobic na aucie owiele szybciej niz demontowac wahacz.Powodzenia jak coś kumasz to dasz rade.
Opublikowano

A mi się wydaje, że warto spróbować. Wiertara w ruch i z wahacza zdejmiesz. Później na prasę nowe wciśniesz w takiej samej pozycji. Następnie namydlisz dobrze i powinieneś wbić je na miejsce.

Nigdy tak nie robiłem, ale myślę że jest to wykonalne.

http://www.dami.pl/~wiktorc/BMW/tuning.jpg
Opublikowano
Kolego omęczysz sie przy zdejmowaniu ale sie da bo robiłem to osobiście w swojej E30 a potem w E36.Jes to szybciej do zrobiena niz wahacz wyjmować.Jak masz sprzęt to ok.ale odkrecic sworzeń tylny to zycze szczescia jak tego nie robiłes.Normalnie na aucie i jest ok.Tylko nie tnij obejmymetalowej.Musisz ją wyszarpac z tulejki a samą tuleje natnij izbijz wahacza,potem jednym strzałem wsiśnij na wahacz
Opublikowano
Da sie na 100% bo robiłem to jakieś 3 m-ce temu. Zeby ją zdjąć to wycinałem ją nożem z obudowy po odkręceniu dwóch srub trzymających do nadwozia. to co zostaje na wachaczu przecinasz brzeszczotem lub szlifierką kątowąi wachacz masz już przygotowany. Następnie musisz uzbroić w nową tuleję uchyt który trzyma ją do nadwozia za pomocą jakiejś prasy lub mocnego imadła i pozostaje to wszystko zmontować co jest najwiekszym problemem :lol: ile 44#$4$$VXX#$$@ tam poleciało :lol: ok ale poważnie muszisz ja dokladnie wcisnąc na to miejsce gdzie była (zaznaczasz sobie na wachaczu gdzie powinna byc strzałka wytłoczona na nowej tuleji), smarujesz króciec wachacza dobrym smarem i ostro wciskasz (musisz mieć dużo siły), przykręcasz wszystko i gotowe :lol:
e46 318d M47N
Opublikowano
wielkie dzięki za rady - teraz je sobie wydrukuje i zasuwam na warsztat - sam tego robił nie będę - a Wasze wskazówki okazać sie mogą nieocenione - wielki dzięki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.