Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Tak jak w temacie. W srodku auta smierdzi spalinami, szczegolnie czuc to na postoju.

 

--Sprawdzilem uklad wydechowy i wydaje sie byc ok, chociaz...

 

--Filtr przeciwpylkowy wyglada na dosc swiezy.

 

Wiec w czym moze tkwic problem?

Edytowane przez AD4M
Opublikowano
za katalizatorem jest przegub elastyczny,taki ich ,w formie puszki,najprawdopodobniej juz nadszedl jego czas,trzeba wymienic choc to prawdopodobnie jest calosc z katem.inne wyjscie zastosowac uniwersalny.najlepiej niech Ci zrobi to.czyt .zamontuje , ktos z wiedza w tym temacie by nie naprezyc ukladu wydechowego.woli scislosci ja stawiam na to ,dziekuje .
Opublikowano
za katalizatorem jest przegub elastyczny,taki ich ,w formie puszki,najprawdopodobniej juz nadszedl jego czas,trzeba wymienic choc to prawdopodobnie jest calosc z katem.inne wyjscie zastosowac uniwersalny.najlepiej niech Ci zrobi to.czyt .zamontuje , ktos z wiedza w tym temacie by nie naprezyc ukladu wydechowego.woli scislosci ja stawiam na to ,dziekuje .
Opublikowano
to napewno to o czym mowil kolega i w serwisie występuje tylko z katem można coś wymyślec samemu ale trzeba pamietac zeby tego nie robić na sztywno bo wszyskie drgania z tlumika beda przenoszone do kabiny :cool2:
Opublikowano
za katalizatorem jest przegub elastyczny,taki ich ,w formie puszki,najprawdopodobniej juz nadszedl jego czas,trzeba wymienic choc to prawdopodobnie jest calosc z katem.inne wyjscie zastosowac uniwersalny.najlepiej niech Ci zrobi to.czyt .zamontuje , ktos z wiedza w tym temacie by nie naprezyc ukladu wydechowego.woli scislosci ja stawiam na to ,dziekuje .

 

Co masz na mysli, piszac, ze czas tego przegubu elastycznego juz nadszedl? Ogladalem caly uklad wydechowy i wyglada zdrowo. Ten przegub tez nie wydaje sie byc zniszczony.. :?

 

Czy ktos moglby wkleic tu screena z ukladem wydechowym z jakiegos katalogu czesci bmw? (o ile taki katalog istnieje, chetnie go odkupie badz sciagne) :?: :?: :?:

Opublikowano

Miałem to samo - okazało się, że to nieszczelność w przegubie elastycznym przed katem (na wysokosci wahaczy).

Zrobiłem to u tłumikarza - wyciął stary i wspawał nowy przegub - inny, jakiś angielski, ale nie pamiętam jaki - taki z oplotem stalowym z wierzchu.

Bałem się, że coś będzie nie tak po takiej operacji, ale gość był pewny co robi i drgania się nie przenoszą - trochę drogo wyszło - 300 zl, ale na pewno uda Ci się zrobić taniej.

pozdrawiam

Opublikowano

Mam identyczny problem, nic dodac, nic dodac, nic ujac ..auto 320d Touring 12.2000r. :|

 

Moze ktos zrobic fotki tego przegubu ktory sie wszystkim uszkadza ??

 

AD4M jak rozwiazesz problem to napisz dokladnie jak :-)) .

 

pozdrawiam

piotres

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Sorry za post pod postem ...

 

planuje w takim razie wstawic tam zlacze elastyczne, o takie np. http://www.allegro.pl/item142431585_e_tlumiki_zlacze_elastyczne_50_100vw_promocja_.html, kto mi powie jakiego wymiaru (srednica/ dlugosc) bede potrzebowal ??

 

dzieki

piotrek

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Czesc

 

Dzis poswiecilem godzinke i obadalem temat na swoim E46 - zdjelem oslony spod silnika i skrzyni, odkrecilem czesc blaszanej oslony wydechu i ujrzalem- przegub za katalizatorem :) :

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.members.lycos.co.uk/piotres2/wydech/1.jpg

 

Widac nawet sadze na oslonie wydechu - czarny nalot jest widoczny tylko w tym miejscu, o czyms to musi swiadczyc :duh: .

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.members.lycos.co.uk/piotres2/wydech/2.jpg

 

Tu tez sadza ..odnosze nieodparte wrazenie ze ten przegub "puszcza" z obu stron :evil: .

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.members.lycos.co.uk/piotres2/wydech/katalizator.jpg

 

Kawalek wydechu (katalizator) ktory nas interesuje (co prawda z 330d, ale rozni sie on chyba tylko rozmieszczeniem mocowan) - opis na fotce .

 

Po odpaleniu samochodu nigdzie wydostajacych sie spalin nie widac, dopiero po gwaltownym wcisnieciu gazu i wkreceniu motoru na ok. 4000 obr. wydostaje sie mala chmurka :o .

 

Rura wydechowa na 60 mm, a lacznik "z plecionka" (jako zamiennik orginalnu) wg mnie powienien miec ok. 120-130 mm dlugosci ...lecz trudno taki znalezc , sa w sumie max. 55 mm srednicy, a dlugosc 100 lub 150 mm :oops: . Jakby ktos widzial taki na 60/130 mm to niech da znac :)

 

Zastanawiam sie takze jak "spawacz" zabierze sie do wymiany tego ...trzeba chyba odkrecic flansze od turbosprezarki i wyjac jakos caly kawalek - od turba do tl. srodkowego :duh: - inaczej od gory nie wspawa nowego zlacza :cry: .

 

Jak Wy to widzicie ? Widzieliscie gdzies w sprzedazy takie przeguby ?

 

Wielkie dzieki za pomoc :modlitwa:

 

pozdro

piotres

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
T cos to takzwany tlumik drgan ukladu wydechowego. Odwiedzcie najblizszy intercars maja tego pelno producentem jest 4max i jest to stosunkowo tanie ja za swoj ale do 1,8 tds sporo dluzszy (200 mm dlugosci i 50 mm srednicy dalem niecale 50 zl) u was trzeba zmierzyc ale na oko wyglada na mniej niz 100 mm dlugosci. Ktos sporo przeplacic za wymiane 300 zl zdzierstwo w bialy dzien.
Opublikowano
Aha ... to jutro przejde sie do kumpla, pracuje w Intecarsie, to mi sprawdzi w poniedzialek-wtorek :) .
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano (edytowane)
Aha ... to jutro przejde sie do kumpla, pracuje w Intecarsie, to mi sprawdzi w poniedzialek-wtorek :) .

 

Dokladnie, koniecznie odpisz czy znalazles zamiennik.

Edytowane przez AD4M
Opublikowano
T cos to takzwany tlumik drgan ukladu wydechowego. Odwiedzcie najblizszy intercars maja tego pelno producentem jest 4max i jest to stosunkowo tanie ja za swoj ale do 1,8 tds sporo dluzszy (200 mm dlugosci i 50 mm srednicy dalem niecale 50 zl) u was trzeba zmierzyc ale na oko wyglada na mniej niz 100 mm dlugosci. Ktos sporo przeplacic za wymiane 300 zl zdzierstwo w bialy dzien.

 

panie abc e36, o tym Pan myslal :roll: :

 

http://www.intercars.com.pl/?id=48&&news=1893&kat_nazwa=NEWS&lang=PL&aktywne=F

 

Jesli tak, to nie jest jednak zamiennik orginalu, to przegub innej konstukcji :? . To taki przegub "z oplotem stalowym", o jakim byla juz kilkukrotnie mowa w tym temacie.

 

Powiedzialem koledze zeby to mi dzis sprawdzil, lecz po tym co zobaczylem na stronie intercarsu widze ze to nie to jednak :duh: .

 

ktos moze wie gdzie mozna kupic taki przegub jak potrzebujemy tj. taki jak orginalnie ?? :oops:

 

pozdrawiam

piotres

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.