Skocz do zawartości

Marcin77

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    wlkp

Osiągnięcia Marcin77

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. ja 320 d po lifcie 150PS i jestem bardzo zadowolony przyspieszenie wyśmienite a tylko na postoju słychac ze pod maską jest diesel spalanie około 7-8 ltr.
  2. napewno jest pod autem taki podłużny na wysokości fotela kierowcy
  3. u mnie 2.0 d 150ps świecą 2 może 3 sekundy na zimnym silniku a na ciepłym góra 2 sekundy u kolegi w136PS jest tak samo więc jeśli trwa to dłużej u ciebie to myśle że coś może być nie tak :nienie:
  4. dwóch kolegów ma też te 136ps i są pewni ze jest łańcuszek ja też bym mógł sie założyć ze u ciebie tez jest łańcuszek zadzwoń do serwisu i bedziesz wiedział całkiem na 100% a co do oleju to wcześniej jeżdziłem golfem4 110ps i tez na pół syntetyku było ok i teraz też na moje oko jest wszystko wporządku bo pełen zawsze wydaje mi sie za rzadki zwłaszcza przy przebiegu powyżej 100tys POZDRO
  5. z tego co ja wiem to niema paska rozrządu tylko łancuszek przynajniej jest tak u mnie 2.0d 150 PS więc wymiane rozrządu można sobie odliczyć od kosztów a olej ja zmieniam tradycyjnie co 10000km CASTROL pół syntetyk
  6. mam problem w e39 z tv miałem stłuczke tył auta rozbity po naprawie tv nawigacja komp działa ale niema głosu przy tv obraz jest ale ani przy tv ani przy cd niema głosu na ekranie jest napisane MUTE i nijak nie można tego wyłączyć może ktoś zna rozwiązanie tego problemu lub miał coś podobnego pozdr
  7. Marcin77

    po uderzeniu

    Wystrzelone poduszki nie mają nic do tego czy samochod odpala czy nie myśle ze gorsza sprawa by była kręcił a jednak nie odpalał myśle ze powinieneś podjechać tam z jakimś mech.(elektr) i to napewno nie bedzie nic strasznego. Kolega w e39 3.0d miał to samo tylko zapalały sie jeszcze awaryjne i okazało sie ze oprócz tego odłaczenia aku przy wypadku było jeszcz jakieś inne zabezp. elektr zajęło 10 min i wszystko jest SI do tej pory :cool2:
  8. Marcin77

    Chłodnika od czego ??

    jest to (chłodniczka)od paliwa jest ona w 3l diesel i w 2l diesel ale tylko w tym 136PS w tej 150PS już tego niema
  9. ale jeśli masz 320 d to i tak każdy kto choć troche sie zna bedzie wiedział ze były kombinacje bo silnik masz pewnie 136 koni a te były tylko przed liftem
  10. Na 100% do zmiany jest maska(grill nerki tez inne),błotniki,zderzak,lampy i kierunki co do wzmocnienia przód nie jestem pewien ale być może też jest jakaś różnica
  11. to napewno to o czym mowil kolega i w serwisie występuje tylko z katem można coś wymyślec samemu ale trzeba pamietac zeby tego nie robić na sztywno bo wszyskie drgania z tlumika beda przenoszone do kabiny :cool2:
  12. Nie ma możliwości takiej zmiany kolega miał to samo w e46 2.5 tam gdzie w europejskiej wersji jest chwilowe spalanie ltr/100km(wskazówka) to tam masz pewnie ile mozna zrobić mil na jednym galonie(3.8ltr.)i niestety yak już musi zostać :nienie:
  13. Mysle ze biała para z wydechu w tych temp to normalne dopuki auto sie całkiem nie rozgrzeje natomiast zaraz po odpaleniu zakopcenie białym dymem jesli jeszcze są odczuwalne delikatne wstrząsy silnika przez pierwszy moment po odpaleniu rano to z pewnością świece żarowe konkretnie np jedna która nie dogrzeje i auto chodzi nie na wszytkie gary Natomiast czarny dym to wpływ chipa
  14. ja w swojej 320d e 46 150 ps przy 3000 obr mam 160 i bez zadnych problemow 215km/h i wtedy jest nieco ponad 4tys a myśle ze uklad dolotu powietrza filtr przepływka jest u was do sprawdzenia mialem to w golfie4 tdi przyspieszenie było piekne a max zaledwie 180 po wymianie filtra i przeplywki zroibiło sie 200km/h
  15. Marcin77

    Żarówki Halogenów

    ok niech tak będzie dzięki w końcu bede widział we mgłe :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.