Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam szanownych kolegów.

Jeżdżę sobie od 10 lat e61 525d lci czyli 3.0d 197 koni w manualu i mam do was kilka pytań.

1 pytanko jakie chciałem zadać to sterownik świec żarowych, mam wsadzone Huco od takiego chłopaka z grupy który handluje częściami, poczytałem trochę i ludzie piszą że to najgorsze gówno jakie może być. Znalazłem gościa na forum który te sterowniki regeneruje bo mam w garażu w szafie dwa sterowniki jeszcze od tego auta jeden beru drugi OEM BMW, pytanie regenerować któryś z tych czy kupić nowy OEM za 1250 zł? Mam taki problem że gdy temperatura spadnie poniżej 5 stopni na zewnątrz to auto potrafi na zimno lekko podszarpywać dopóki nie złapie temperatury, jak się zagrzeje problem znika. Podłączałem komputer i błędu od sterownika i świec nie mam. Dlatego pomyślałem żeby wyrzucić Huco i wstawić coś innego np zregenerować tego oryginała.

 

2 pytanie intercooler chciałbym wymienić, na coś wydajniejszego. Macie coś sprawdzonego aby weszło p&p? Bez rzeźby rzecz jasna.

3 pytanie wtryski, dowiedziałem się za oryginalnie siedzą tu wtryski od 2.0d czyli 209, chciałbym wsadzić 216 macie kogoś sprawdzonego kto takie wtryski sprzedaje nowe?

4 pytanie odma, jak to jest z tą odmą? Aktualnie mam wsadzoną odmę z tym filterkiem filcowym czy tam materiałowym zwał jak zwał, wymieniam to co dwie wymiany oleju. Ale widziałem że ludzie wsadzają jakiś separator który wchodzi w miejsce tego filterka. Pytanie co lepsze?

 

5 ostatnie pytanie, czy u was też w touringach koła tylne są lekko pochylone? Tzn. górą koła patrzą do środka dołem na zewnątrz efekt taki jak by w bagażniku było 2 metry kartofli, robiłem dwa lata temu całe zawieszenie tył i wydaje mi się że tak było od zawsze ale czy to tak ma być? Nie powinny te koła być normalnie w pionie? Lub z delikatnym pochyłem? Geometrię robiłem po naprawie zawiechy może podjechać jeszcze raz?

 

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.

Szerokości i jak najmniej problemów.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Sterowniki żarowych sypią się, chyba najlepiej oryginał do regeneracji wysłąć. Beru 2 chyba w 8 lat zmieniałem.

Intercoller miałem tego typu i dobrze działał, pasował po lekkich modyfikacjach plastików:
https://allegro.pl/oferta/intercooler-sportowy-fmic-ta-technix-05bm009-bmw-e63-seria-6-635d-15131223747

Wtryski szukaj na czescidobmw, są nowe i regenerowane fabryczne torchę taniej.

Odma słyszałem, że tylko ori i jak taką zamontowałem (a próbowałem też febi z filterkiem) wyszło, że najlepsza. A ogólnie to sprawdź turbo czy też się nie nadaje do wymiany - regenerowane garreta podobno najpewniejsze, bo z tym też jaja miałem, po regeneracji szybko mi padło, drugą zrobiłem i dopiero jakoś to działało.

Koła nie mają być pochylone, jak są to tuleje pływające masz uwalone.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.