Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam szanownych kolegów.

Jeżdżę sobie od 10 lat e61 525d lci czyli 3.0d 197 koni w manualu i mam do was kilka pytań.

1 pytanko jakie chciałem zadać to sterownik świec żarowych, mam wsadzone Huco od takiego chłopaka z grupy który handluje częściami, poczytałem trochę i ludzie piszą że to najgorsze gówno jakie może być. Znalazłem gościa na forum który te sterowniki regeneruje bo mam w garażu w szafie dwa sterowniki jeszcze od tego auta jeden beru drugi OEM BMW, pytanie regenerować któryś z tych czy kupić nowy OEM za 1250 zł? Mam taki problem że gdy temperatura spadnie poniżej 5 stopni na zewnątrz to auto potrafi na zimno lekko podszarpywać dopóki nie złapie temperatury, jak się zagrzeje problem znika. Podłączałem komputer i błędu od sterownika i świec nie mam. Dlatego pomyślałem żeby wyrzucić Huco i wstawić coś innego np zregenerować tego oryginała.

2 pytanie intercooler chciałbym wymienić, na coś wydajniejszego. Macie coś sprawdzonego aby weszło p&p? Bez rzeźby rzecz jasna.

3 pytanie wtryski, dowiedziałem się za oryginalnie siedzą tu wtryski od 2.0d czyli 209, chciałbym wsadzić 216 macie kogoś sprawdzonego kto takie wtryski sprzedaje nowe?

4 pytanie odma, jak to jest z tą odmą? Aktualnie mam wsadzoną odmę z tym filterkiem filcowym czy tam materiałowym zwał jak zwał, wymieniam to co dwie wymiany oleju. Ale widziałem że ludzie wsadzają jakiś separator który wchodzi w miejsce tego filterka. Pytanie co lepsze?

5 ostatnie pytanie, czy u was też w touringach koła tylne są lekko pochylone? Tzn. górą koła patrzą do środka dołem na zewnątrz efekt taki jak by w bagażniku było 2 metry kartofli, robiłem dwa lata temu całe zawieszenie tył i wydaje mi się że tak było od zawsze ale czy to tak ma być? Nie powinny te koła być normalnie w pionie? Lub z delikatnym pochyłem? Geometrię robiłem po naprawie zawiechy może podjechać jeszcze raz?

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.

Szerokości i jak najmniej problemów.