Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

Chciałbym stworzyć temat dotyczący G60/G61, w którym opisywane będą przypadki wykazane na przeglądach w ASO.

Standardowy serwis 30.000 , 60.0000 km ..... i opis co trzeba było dodatkowo wykonać. Jeżeli za dopłatą to ile trzeba zapłacić.a może w ramach gwarancji?

 

  • Moderatorzy
Opublikowano

Jak zależy Ci na bezawarynym silniku (chcesz nim jeździć dużo dłużej niż do końca gwarancji) to rób we własnym zakresie zmiany oleju conajmniej 2 razy częściej. Olej silnikowy spełnia normy smarowania do 10-15 tysięcy km.

Opublikowano

Cześć,

To akurat wiem i stosuję 🙂 , ale ciekawi mnie awaryjność co inni mieli do zrobienia, albo co rzuciło się w oczy?

Czy ktoś korzysta z ceramizatora? W Mercedesie używam od samego początku (po 30 tys) i śmiga jak ta lala, ale jestem ciekaw czy ktoś używa to w najnowszym modelu BMW? 

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, kivlov napisał(a):

Jest jakaś akcja techniczna 10061270900 - ponowne zamocowanie wiązki kablowej kokpitu. 

Kampanię serwisową należy przeprowadzić wyłącznie podczas następnej wymiany mikrofiltra kabinowego.

 

Edytowane przez M4R10

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.