Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie

może ktoś pomoże mi w następującym problemie. Niedawno profilaktycznie (wskazania ASO o luzach) wymieniłem sworzeń w maglownicy - oryginalny zestaw. Przed wymianą nic mi nie stukało, pukało itp. Obecnie jak jadę do 20 km/h kierownica działa płynnie i prawidłowo reaguje. Powyżej tej prędkości kierownica ma opory i z lekkim opóźnieniem reaguje na ruch. W maglownicy był sworzeń, który nie miał dwóch oringów, tak jak to obecnie jest stosowane. Nie wiem co mam dalej robić, bo przecież zrobiłem tą wymianę profilaktycznie.

Może ktoś coś podpowie, czy będzie czekać mnie wymiana maglownicy. 

Opublikowano

Dziękuję za odpowiedź. Dodam, że zleciłem to zaprzyjaźnionemu właścicielowi warsztatu, któremu się śpieszyło. 

Oglądałem filmiki i wydaje się ten zabieg mało skomplikowany, ale życie pisze różne scenariusze. Wróci z wakacji, to ja wrócę do niego.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.