Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W takim wypadku benzyna. Każda 4-cylindrowa będzie OK (120i, 128 ti lub M135i)

Jest znacząca różnica w komforcie użytkowania w porównaniu z 116i/118i (3 cylindry)

Opublikowano

1.5 palą tyle samo co 2.0 a jednak jeżdżą znacząco gorzej, więc dla mnie sprawa prosta. Moja M135i po Poznaniu pali około dyszki.

Opublikowano (edytowane)

zdecydowanie brakuje 4 cylindra w 118i

moze w manualu jest to mniej uciazliwe, ale w automacie ktory zbija biegi do 1100-1300 obrotow to slabo

Edytowane przez pawelo9
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

A ja osobiście uważam, że do jazdy wokół komina silnik B38 (18i) sparowany z automatem będzie jak najbardziej OK. No dobrze, może kultura pracy przez pierwsze chwile nie będzie tak dobra, jak w większym B48, ale po chwili nie czuć już różnicy. Do prędkości 100km/h B38 daje radę pociągnąć nawet większe F30, więc z F40 też powinien sobie poradzić. A do tego dochodzi wyraźnie niższe spalanie, niż w B48.

Jeździłem F30 318i przez ponad 5 lat, moja mama jeździ F21 118i już blisko 6 lat i to jest naprawdę niezły silnik do takiego jeżdżenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.