Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema,

Znalazłem fajnie wyposażone F30 w wersji 320i z xdrive z przebiegiem poniżej 100 tys. km - silnik N20, rocznik 2013.

Pytania:

1. Czy bać się tego silnika? Czy posiada on te same wady, co (nie)sławne 28i? 

2. Jak z potencjałem na samym programie w tym silniku - niektóry tunerzy podają wartości rzędu ca. 285 koni, a niektórzy około 215.

Opublikowano
32 minuty temu, disinherited napisał(a):

1. Czy bać się tego silnika? Czy posiada on te same wady, co (nie)sławne 28i? 

Zalezy jak poprzedni właściciel dbał. Najwieksza wada silnika jest jego zaniedbanie. 28i to to samo N20 co 20i. 

Opublikowano (edytowane)

N20 to silnik specjalnej troski. Słaba kultura pracy. Obowiązkowo w takim silniku N20 powinien być wymieniony rozrząd przy przebiegu 100 000 km. Do tego konieczna jest wymiana pompy oleju. Mam taki silnik N20 w F31 od nowości, czyli od 2014 r. Zrobiłem od 11 lat ponad 208 000 km przebiegu. Jeżeli będziesz wymieniał olej w silniku co 10 000 km i wymieniał rozrząd co 100 000 km to nic poważnego nie będzie się dziać. Na plus to przyzwoite spalanie.

Edytowane przez darosso

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.