Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie, 

Mianowicie od ok 2-3 tygodni walczę z problemem "dławiącego" się silnika w dolnej partii obrotów (do ok 2 tys. obrotów).

Problem występuje tylko chwilę po odpaleniu. Po ok. 5 minutach jazdy jak silnik dostanie trochę temperatury chodzi bez problemu. 

Efekt dławienia to tak jak by silnik dostawał lewe powietrze, nie chce dalej się zakręcić przez kilka sekund, trzęsie budą, wskazówka od obrotów po wklepaniu gazu nie idzie do góry a raczej waha się w miejscu przez sekundę (góra dół) i dopiero po chwili idzie jak trzeba. 

Wymienione: świece NGK, cewki BERU, wtryski OEM, filtr powietrza, odma olejowa FEBI (w kolektorze ssącym stał świeży olej w dużych ilościach), nowe uszczelnienia przepustnicy oraz kolektora ssącego, nowy czujnik płynu chłodniczego, nowy olej zalany, wymienione uszczelnienia filtra oleju, wymienione uszczelnienia podstawy filtra oleju, przeprowadzałem również ponowną adaptację valvetronica- przechodzi prawidłowo a fizycznie pod maską słychać że wałek pracuje podczas adaptacji.

Zmierzona była kompresja na cylindrach, przeprowadzono również test szczelności dolotu i tu wyszło wszystko prawidłowo, zawory od strony kanałów dolotowych wyglądały bardzo dobrze, brak jakiegoś zanagarzenia. 

Obroty jałowe nie wahają się, stoją stabilnie zgodnie z zadanymi wartościami, nie zauważyłem żeby zużywał więcej oleju, paliwem nie śmierdzi w kabinie. 

Diagnozowany INPĄ oraz ISTĄ nie zgłasza żadnego błędu.

Prośba o wsparcie w temacie, może ktoś już walczył z podobnymi problemami :< 

Pozdro! 

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.