Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie po małej przerwie

Kiedyś przedstawiałem już tutaj swoją E92, po sprzedaży miałem do czynienia z kilkoma innymi markami, jednak niedawno powróciłem do marki BMW

318d w automacie, seryjne 150km, wyposażenie przeciętne, jednak autko zachowane w BDB stanie mimo niemałego już przebiegu 230tys km.

Za niedługo planuje podnieść moc na bezpieczne ~190KM

Po zakupie niewiele było do zrobienia - póki co wymieniłem przepalony bezpiecznik gniazda zapalniczki i baterię w kluczyku 🙂

 

Świeci się na desce żółty samochodzik oraz komunikat wymiany płynu hamulcowego 03/2025 oraz serwis przypadający również na 03/202520250310_174335.thumb.jpg.6ab099a54015bd2208b42778ed56861a.jpg

20250310_174404.jpg

Opublikowano

Git malina, biały turas to rzadko spotykana istota. 😉
Chyba wszystkie bmw mają bonusa z fabryki także możesz celować wyżej, mój miał 163.

PS. 😂

1693077932_vbektp.thumb.jpg.f97f772f248e9a6537694ac2fdce40fc.jpg

  • 5 tygodni później...
Opublikowano

Ups, nie wziąłem pod uwagę że przecież przy 230kkm auto już nie ma gratisowej mocy z fabryki. Tak czy siak teraz masz 320d w cenie 318d, gicior. Bez mapy czasami trzeba było uznać drogową wyższość jakiegoś budżetowego VAGa w moim przypadku, ale teraz już tanio skóry nie sprzedasz. 😈

Opublikowano (edytowane)

Dokładnie, podobna moja wypadła najsłabiej ze wszystkich G20, G21 318d jakie zawitały na tej hamowni

Jednak tragedii nie było jak powiedział, a w tej chwili też już wstydu na drodze nie powinno być 

Pojeżdżę trochę to zdam relację co i jak 🙂

Edytowane przez Keermit
  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.