Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. Mam problem w swoim X5 taki że od czasu do czasu najczęściej przy ruszaniu na skręconych kołach najczęściej przy bardzo malych prędkościach rzędu 5-20kmh slysze stuki. Są to stuki przypominajace wybity sworzeń wahacza. Bylem na skp i wszystko perfekt. Auto postawiłem do znajomego który robi w BMW serwisie zdiagnozowali wachacze poprzednie. Te zostały zmienione ale stuki dalej zostały. I ostatnio na akcji serwisowej poduszki poprosilem  żeby sprawdził te stuki. Powiedzieli że zawieszenie jest super a te stuki pochodzą z maglownicy. Dodam że gdy stoje i kręcę kierownica nic nie słychać dopiero podczas ruszania. Miał ktoś może podobny problem? Ktoś coś pomoże?

Opublikowano

Czyli wymienione zostały wymienione zarówno wahacze rozprężne jak i poprzeczne?
Co do oceny kondycji sworznia, i (dobry) serwis BMW i SKP mówiły,że zawieszenie tip top, a sworzeń w wahaczu poprzecznym był wybity...

Zakładam,że łączniki stabilizatora itd sprawdzone?

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie masz tych stukow jak przejezdzasz przez bardzo krotkie nierownosci? Tez mi sie wydaje, ze masz stuki z magla. Typowy problem w BMW. Jezdzic i poglosnic muzyke. 🙂

Opublikowano

Ja poszedłem krok dalej i zastosowałem u siebie ten zestaw naprawczy maglownicy (dociskowy listwy) ale nke zmieniło to niestety nic...a,że mam już wymienione kompletne zawieszenie to chyba ten magiel zostaje.Aczkolwiek amorki wstawiłem Sachsa i autentycznie wszystkie osoby które jadą autem(mechanicy) mówią,że auto jest jakby niedotłumione...w akcie desperacji mogę podmienić na Bilsteiny.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ten luz raczej jest wyczuwalny na drazku kierowniczym, jak ktos wie jak to sprawdzic. Co do tlumienia, to kazdy SUV jest niedotlumiowny. F15 i tak wypada bardzo dobrze w porownaniu do E70 albo starszych SUVow, ktore bujaja sie jak lodka na wodzie. 🙂 Jak jade X3 mojej zony, mimo ze jest na 19 calowych, szerokich kolach, to i tak czuje wyraznie jak auto sie buja na kazdej nierownosci. Zupelnie inna charakterystyka niz serii 5 na przyklad, ktora ja jezdze.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam. Dziękuję każdemu za podpowiedź. Na stacji kontroli diagnosta i mechanik razem stwierdzili że to maglownica. Żeby sprawdzić numer przekładni ściągałem dwie osłony pod silnikiem i pampersa i metalowa z której wypadła nasadka która kiedyś pewnie komuś spadła i nie mógł znaleźć. Najprawdopodobniej to była przyczyna pukania bo od tamtego czasu jest spokój 🤭

  • Haha 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.