Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

z EGR tak, jest na to akcja serwisowa, po zmianie w ASO zrobiłem 100tyś km i zero problemów
Rozrząd zmieniłem przy 270tyś, był jeszcze względnie dobry (wytarte napinacze i ślizgi) - więc wygląda, że poprawiony.
Warto zobaczyć przewód z czujnikiem ciśnienia paliwa, lubią puszczać ropę w wiązkę - cena nowego na ASO około 700zł

Poza tym silnik jest bezawaryjny, nie dzieje się nic

A auto: bardzo fajna konfiguracja jak dla mnie. Olej co 10tyś czyli raczej świadomy użytkownik, jak faktycznie jest prawie 5 lat właścicielem to myślę, że warto podjechać

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Świetna konfiguracja, esitoril jednak jest dużo ładniejszy niż portimao w g20. Sprawdzić i kupować.

Opublikowano

Duża różnica między skrzynią sportową, a zwykłą w jeździe na co dzień? Auto ma zwykłą skrzynię i brak manetek przy kierownicy (to można chyba całkiem łatwo doposażyć).

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

skrzynie mechanicznie te same, pewnie chodzi o łopatki z których i tak mało kto korzysta (ja co najwyżej jak się DPF wypala 🤣)

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.