Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem kupiłem bmw g20 320d 2021rxdrive z przebiegiem 60 tys, problem polega na tym że kierownica w ustawieniach czy comfort czy sport, ciężko chodzi, wcześniej jeździłem audi a4b8 z servotronic i było super, teraz niemoge się przyzwyczaić, niewiem w czym problem , może macie jakieś pomysły z czym problem, lub może tak ciężko ma chodzic ,  żadnych błedów niema , alusy 18cali opony runflat,  zawieszenie msport

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Porównaj z innym takim autem, ale raczej w BMW tak jest i trochę o to chodzi ?

Opublikowano
16 godzin temu, patryk38913 napisał(a):

Witam mam problem kupiłem bmw g20 320d 2021rxdrive z przebiegiem 60 tys, problem polega na tym że kierownica w ustawieniach czy comfort czy sport, ciężko chodzi, wcześniej jeździłem audi a4b8 z servotronic i było super, teraz niemoge się przyzwyczaić, niewiem w czym problem , może macie jakieś pomysły z czym problem, lub może tak ciężko ma chodzic ,  żadnych błedów niema , alusy 18cali opony runflat,  zawieszenie msport

 Może i jest jakaś delikatna róznica, ale ciężko  to wyczuc , napewno na postoju ciezko się kręci, ciekawi mnie czy nie da się przestawić  siły wspomagania w kompie jak by go podpioł, może ktoś się orietuje? Lub już to robił, a z tego co się dowiadywałem w serwisie bmw  to zmiana układu kierowniczego z comfort na sport polega na tym że wspomaganie jest bardziej czule , a niema wpływu na siłę wspomagania?! Więc sam niewiem może ktoś  bardziej ogarnięty się wypowie.. pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2 godziny temu, patryk38913 napisał(a):

 Może i jest jakaś delikatna róznica, ale ciężko  to wyczuc , napewno na postoju ciezko się kręci, ciekawi mnie czy nie da się przestawić  siły wspomagania w kompie jak by go podpioł, może ktoś się orietuje? Lub już to robił, a z tego co się dowiadywałem w serwisie bmw  to zmiana układu kierowniczego z comfort na sport polega na tym że wspomaganie jest bardziej czule , a niema wpływu na siłę wspomagania?! Więc sam niewiem może ktoś  bardziej ogarnięty się wypowie.. pozdrawiam

Kiedyś w F30 kodowaniem zmieniałem siłe wspomagania, tutaj nie wiem ale może się udać.

Opublikowano
W dniu 4.11.2024 o 17:45, patryk38913 napisał(a):

Witam mam problem kupiłem bmw g20 320d 2021rxdrive z przebiegiem 60 tys, problem polega na tym że kierownica w ustawieniach czy comfort czy sport, ciężko chodzi, wcześniej jeździłem audi a4b8 z servotronic i było super, teraz niemoge się przyzwyczaić, niewiem w czym problem , może macie jakieś pomysły z czym problem, lub może tak ciężko ma chodzic ,  żadnych błedów niema , alusy 18cali opony runflat,  zawieszenie msport

Po przesiadce z audi miałem wrażenie, że BMW kierownica nie ma wspomagania, ale tak jest, po 2 miesiącach nie czuje niczego dziwnego. Jeżdżąc na zmianę audi i BMW nie podobało mi się to zbyt mocne wspomaganie w audi. 

  • Dziękuję 1
Opublikowano

Miałem prawie identyczne odczucia jak kolega wyzej. W b9 nawet w ustawieniach na sport mozna było krecic jednym placem w miejscu. W mieście fajnie, w trasie tragedia jak dla mnie. W G20 chodzi najciężej ze wszystkich aut jakimi mialem okazje w życiu jezdzic, nawet ciężej niż w F30, w którym tez mi to kiedyś przeszkadzało. 

  • Lubię to 1

Sprawdź wartość katalizatora w swoim BMW.


https://www.autokat-katalizatory.pl/cennik-skupu

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)

Witam Ponownie, po dłuzszym uzytkowaniu  samochodu , wyczaiłem  ze wspomaganie  rano  na zimnym silniku , duzo ciezej chodzi, po przejechaniu około 20 kilometrów jest całkiem inaczej , wspomaganie chodzi super.. Byłem w  aso zawieszenie nówka , maglowmica  nie posiada zadnych uszkodzen , mysle czy  czasem  nie zacina sie jakis czujnik albo cos co powoduje utwardzenie podczas jazdy, i  zostaje  tak pozniej podczas postoju i nie odbija , niewiem  moze jest ktos na grupie kto takie cos ogarnia?? pozdr.

Edytowane przez patryk38913
Opublikowano (edytowane)

Kiedyś byłem zainteresowany jednym ogłoszeniem sprzedaży 330i po przebiegu ok. 45 tys. km. Pojechałem na spotkanie z właścicielem i odbyliśmy jazdę próbną. Miałem podobnie, tzn. kierownica dosyć opornie mi chodziła niezależnie od ECO, COMFORT albo SPORT. Miałem jedną chwilę i popatrzyłem w ustawienia tych trybów, ale nie znalazłem niczego podejrzanego. W każdym razie właśnie ta zagadka była jednym z powodów dla których nie zdecydowałem się na zakup tamtego auta. Nic takiego natomiast nie przytrafiło mi się w trakcie jazdy testowymi autami z salonu, gdzie kierownica zawsze śmigała gładko na lewo i prawo niezależnie od trybu.

Edytowane przez rideofyourlife
Opublikowano

Zdarzały się przypadki ASO, które zamiast wymieniać przekładnię na gwarancji dokręcały śrubę regulującą luz przekładni i wtedy efekty były podobne - kierownica ciężko chodziła bez względu na tryb jazdy.

Może tamta 3ka była po podobnej "naprawie"

Opublikowano

 Jezeli było by tak to  raczej  chodziło  cały czas, czy zimna czy ciepła , a tutaj po około 15 kilometrach   puszcza i jest ok,  napewno cos reguluje utwardzanie  układu kierowniczego po przekroczeniu 60km\h, wydaje mi sie ze to cos sie zacina i nie odblokowuwuje przekładni , Moze ktos ma jakis schemat lub  orientuje sie na jakiej zasadzie to działa ??

Opublikowano
5 godzin temu, patryk38913 napisał(a):

 Jezeli było by tak to  raczej  chodziło  cały czas, czy zimna czy ciepła , a tutaj po około 15 kilometrach   puszcza i jest ok

Mój wpis odnosił się do posta @rideofyourlife

Opublikowano

No właśnie u mnie też z dnia na dzień zaczęła ciężej chodzić kierownica teraz muszę trochę więcej siły używać wcześniej mogłem ją jednym palcem kręcić skąd ta nagła zmiana? Aktualizacje zrobić czy co?

  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.