Skocz do zawartości

BMW E46 320D z 2000r. Pomocy !!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich wlascicieli BMW.

 

Posiadam od roku BMW 320d z 2000 roku z pszebiegiem 190.000km od pewnego czasu w momecie co lewarkiem wkladam 1 lub 2 bieg (auto na postoju z 1biegiem) to siedzac na tylnej kanapie odczuwa sie stuki( Takie niby podwujne sa :) ) zreszta kture mozna uslyszec w kabinie prubowalem wlonczyc jedynke i gazem zwalniac i przyspieszac ale wtedy jest cisza pukanie sie pojawia w momeci kiedy naciskam na spszeglo i wkladam 1bieg czy moze mi ktos pomuc w tym???

 

Nastepnie mam drugi problem pszy odpalaniu auta telepie kabina niewiem czy to jest normalne czy moze jakies poduszkigumowe od silnika sie zurzyly problem jest ten sam pszy gaszeniu silnika .

 

Dziekuje za podpowiedzi

-----------------------------------------------------




F06 640i Xdrive

-----------------------------------------------------

Opublikowano
na druge pytanie znam odpowiedz to na bank sa poduszki wjedz na kanał i sprawdz czy sa zuzyte ....

 

jest potszebny kanal do wymiany poduszek?? bo niemam gdzie na kanal wiechac a podnosnik by sie znalazl i ciche miejsce pod blokiem :)

-----------------------------------------------------




F06 640i Xdrive

-----------------------------------------------------

Opublikowano
Coraz wiecej dysgrafikow :mad2: jezdzi BMW!

Jak czytam takie posty,to mnie tez sie udziela :P

pozdrawiam mimo to :P

 

no witam pana jeli chodzi tu omnie to przepraszam ale polski jezykzapomina mi sie poniewarz malo go uzywam a wyjechal z ojczyzny jak bymel guwniarzem

-----------------------------------------------------




F06 640i Xdrive

-----------------------------------------------------

Opublikowano

Pirwsze pytanie to może być tylny most być moze masz wyrobione tryby i jest mikroskopijny luz który czuc w sytuacji jaka opisujesz.

Na drugie pytanie to na 99% poduszka pod silnikiem.

Opublikowano
Jutro jade do servisu zapytam ile by kosztowaly te poduszki mysle ze niezaspiewaja mi tak jak bylo z inspekcja (a bylo to600€) jutro napisze ile taki bajerek kosztuje w Paryzu. dziekuje za pomoc

-----------------------------------------------------




F06 640i Xdrive

-----------------------------------------------------

Opublikowano
mnie coś buczy z tyłu przy prędkościach 90-110km/h - nie wiem od czego zaczynać diagnozę - przy innych prędkościach jest OK , u Misiaka Inspekcja ok 1500zł bo byłem pytać no i zakupić akumulator - nie jest tragicznie ale wolę ją sam zrobić tylko mam problem z wyborem oleju - od zawsze mam Castrol LL IV - i nie mogę go nigdzie kupić - w ASO 77zł/litr
Opublikowano
witam bylem w Bmw wiec tak podobno sa dwie poduszki cena za sztuke to 54€uros z groszami bylem u idnego garazysty i za czesc taka nie orginalna powiedzial mi ze 45€ za sztuke wiec dlamnie to sie wydaje troszke zadrogo co wy an to??? z pytzlrm tez o zawor AGR cena to 158€uros

-----------------------------------------------------




F06 640i Xdrive

-----------------------------------------------------

Opublikowano
Proponuję sprawdzenie też półosi napedowych,być może masz luz na jednej z nich i w momencie wciskania biegu jest takie puknięcie.Aby to sprawdzić najlepiej mieć podnośnik i kołem kręcąc patrzyć jak jest przenoszony napęd do mostu. A co do zaworu AGR to chyba masz na myśli zawór EGR. A propo poduszki to ja bym nie oszczedzał 9 euro na podróbkę i kupił oryginał.
Opublikowano
na druge pytanie znam odpowiedz to na bank sa poduszki wjedz na kanał i sprawdz czy sa zuzyte ....

 

jest potszebny kanal do wymiany poduszek?? bo niemam gdzie na kanal wiechac a podnosnik by sie znalazl i ciche miejsce pod blokiem :)

 

 

jest to realne ale łatwiej było by na kanale :)

Opublikowano
Jezeli mowa o stukach przy wlaczaniu biegu, to temat byl juz przeze mnie stawiany na forum i niestety nie uzyskalem informacji ktora prowadzila by do usuniecia usterki. Ostatecznie jeden z kolegow poradzil mi sie przyzwyczic do tego dzwieku i wyglada na to ze jest to dosc powszechny i nieco enigmatyczny problem w E46. Powiem tylko, ze wymienilem tylny most i polosie. Zostalo jeszcze kolo dwumasowe oraz co podejrzewa jeden z mechanikow skrzynia biegow. Dalem sobie wiec spokoj i staram sie przyzwyczic, czekajac az ktos zidentyfikuje problem. Widze jednak, ze temat E46 nie jest zbyt popularny.
Opublikowano
Moze kolega zrobic test: ruszyc powoli i toczyc się na jedynce. Wcisnac sprzegło i zmieniac z 1 na 2. Bedzie ładnie stukac, mysle że to cos z wyrownaniem predkosci obrotowych walu, skrzynki i dyfra. Nie znam sie zabardzo na tylnym napedzie, ale moze tak ma jednak byc ? Jechalem kilkoma e46 oprocz mojej i w kazdej ten problem mniej lub bardziej byl slyszalny. Dodam, ze przy odpowiedniej zmianie biegow (odpowiednie obroty) udaje się ominac ten dzwiek, jednak chyba nikt jeszcze nie doszedl do sedna problemu

Xdrive

Koder

Opublikowano
zgadzam sie z kolega bardzo delikatna zmiana biegow powoduje ominiecie tego stukniecia.

-----------------------------------------------------




F06 640i Xdrive

-----------------------------------------------------

Opublikowano
Czyli dwumasowe kolo odpada raczej w tym przypadku. Wtedy, z tego co sie orientuje (w moim E38 raczej mam ten problem) stuka i szarpie wlasnie przy delikatnym ruszaniu z normalnych obrotow.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.