Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam! 

Około 2 lat temu zakupiłem jedyneczkę z silnikiem N43B16A o mocy 122 koni z 2008 roku. 

Kupiona przy 89k km aktualnie na blacie około 115k km.

Z tego co wiem, jedyne co to przy przebiegu około 40k km autko było na aukcji serwisowej wymiany cewek.

Za swojej kadencji wymieniłem komplet świec i cewek oraz pełen rozrząd z uwzględnieniem oczyszczenia smoka olejowego z resztek popękanego napinacza łańcucha. Do tego zawieszenie i parę innych głupotek. 

Od kupna auta mam problem z tymi 2 blędami NOX. Z tego co wiem... Nic nie wiem, jedni twierdzą, że to tylko jakaś grzałka w sondzie (podgrzewanie), jednak niepokojący jest stan 0,0 mg siarki. Jest to raczej niemożliwe? Ciekawy jestem czy można z tymi 2 błędami tak jeździć, głównie auto pracuje w 2 trybie podczas jazdy. 

Korekty wtryskiwaczy prezentują się również dziwnie, niby nie duże te wachania ale jednak. Co realnie to oznacza? Bliski koniec czy w normie i nie ma się co o to martwić?

Chciałbym się dowiedzieć jak Wy jako eksperci to widzicie? Jest sens trzymać to autko czy myśleć nad sprzedażą? Naprawdę jest zadbana i w dobrym stanie tylko boje się, że w najbliższym czasie przyjdzie moment na wymianę, nie tanich wtryskiwaczy.

Wiadome jest, że wtryski padają ale tak realnie mam się czego obawiać w moim aucie w najbliższym czasie? Aktualnie z autem nie mam żadnych problemów. 

W załącznikach są błędy NOX, korekty wtryskiwaczy oraz to co mi pokazuje na temat zasiarczenia. 

Proszę o szczerą opinię :D 

Dziękuję za góry za pomoc.

Pozdrawiam ;) 

nox1.jpg

live1.jpg

nox2.jpg

Korekty1.jpg

Korekty2.jpg

Korekty3.jpg

Korekty4.jpg

korekty5.jpg

korekty6.jpg

bledy.jpg

Edytowane przez usulek
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Zostaw  pomysł wymiany wtryskiwaczy. Masz błędy Nox, które powodują że nie włącza się tryb uwarstwiony, w którym odbywa się część adaptacji wtryskiwaczy. Kup Noxem ( bimmerprofs). Drugi problem to błąd 2F11. Tu chodzi o żaluzje górna przed chłodnicą. Często się zdarza, że żaluzje otwierają się i zamykają a nie jest właściwie przekazywana informacją o ich położeniu. Błąd wygląda niewinnie natomiast niestety powoduje że część adaptacji jest paraliżowana. 
Ps

jesli chcesz walczyć z tym silnikiem „ jak równy z równym „ - polecam INPA.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.