Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej. Pacjent E92 330xd. Auto stało jakieś 3 miesiące nieodpalane i padł akumulator całkowicie. Po naładowaniu wyskoczyło trochę błędów ale większość zgasła po przejechaniu 100 metrów.

Został natomiast problem ponieważ auto gaśnie po 30 sekundach. Za każdym razem trzeba wyłączyć zapłon i włączyć jeszcze raz. Odpala bez problemu ale zawsze po 30 sekundach gaśnie.

Proszę o pomoc w ustaleniu co jest przyczyną i co z tym zrobić.

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
1 minutę temu, kkx5 napisał(a):

Nie moze byc immo. 

Też mi się tak wydaje bo jak mi się kluczyk rozsypał to zaraz mi wywaliło komunikat że nie ma pilota w pobliżu stacyjki i nawet nie zakręcił rozrusznik. Nie wiem jak to działa w E9x ale pewnie jest bardzo podobnie. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak będziesz na Śląsku to wpadaj

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano

Synchronizacja CAS zrobiona , filtr paliwa wymieniony. Coś jest ze sterowaniem pompą paliwa. Jeśli dobrze to rozkminiam to do odpalenia podaje  większą dawkę przepływu czyli 120l. Później pompka zwalnia i podaje 60l. Tak pokazuje komp. Tyle że jak ma się przełączyć na mniejszy przepływ to odcina zasilanie. Czy to może być sterownik pompy paliwa ? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.