Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Chciałbym się w sumie poradzić 

Bardzo lubię swoje E39 i gdybym tylko spał mam pieniądzach chętnie zrobiłbym jej generalny remont.

Przez 2 lata włożyłem w to auto około 6-7 tys nie licząc serwisów olejowych. Silnik jest zdrowy. Niestety zaczynają wychodzić rdzawki na nadkolach lub małe purchle. Klapa tylna to samo. Tak samo małe purchle na progach i oczywiście doły drzwi.

Podejrzewam że usunięcie tych rdzawek u porządnego blacharza to może być koszt z 4 tys jak nie lepiej.

Dochodzi kolejna sprawa że jakiś geniusz przede mną zgubił klocki do podnoszenia auta i zamiast zamontować nowe jak Pan Bóg przykazał to napuścił pianki w te otwory klocków. Boje się że jak zacznę drążyć i wyrzucę ta piankę to progi mogą okazać się być w fatalnym stanie. To kolejny duży koszt. 

Podejrzewam że żeby sama blacharke doprowadzić do ładu trzeba będzie włożyć z 10 tys. 

I teraz rodzi się pytanie czy warto inwestować jeszcze w to auto, w końcu ma już 24 lata. Mógłbym takie pieniądze zainwestować myślę że w przeciągu 2 lat tylko czy nie lepiej odkładać te pieniądze na coś nowszego a w BMW robić tylko co trzeba a blacharke olać.

 

Jak sądzicie ? 

 

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Nie warto, to stare trupy. 6-7k zł to nic w eksploatacji BMW, nie masz co żałować tylko puszczać to dalej.

Problemy będą rosły tylko.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

jak początek vinu to WBS to warto, jak v8 pod maską - też można rozważyć 
Jak zwykłe 2.0 czy 2.5 to szkoda pakować kasę, jak włożyłeś w 2 lata tylko tyle kasy to mało problematyczny egzemplarz :classic_cool:

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano

Początek vinu wbadm ;). Niestety V8 pod maską też nie ma. 

Dużym plusem jest że przebieg jest na pewno oryginalny 286k i nie była nigdy bita. Sprawdzona czujnikiem lakieru jak i widać po śrubach montażowych no błotniki itp że są dalej w oryginalnym lakierze. 

Jeśli chodzi oto co robiłem to na ta chwile :

Przewody hamulcowe tył przód 

Sprzęgło LUK

Przednie piasty SKF

Wahacze tył 

Świece NGK 

Tuleje wahaczy z przodu, końcówki i inne pierdoły 

Chłodnica 

Podpora wału i paczek 

Olej w skrzyni manual 

Klocki i tarcze przód tył 

Tak generalnie nic się nie dzieje oprócz wibracji, ale w tym momencie to już został albo wał albo pół osie. Tak to zdrowa maszyna. 

Cała elektryka sprawna, łącznie z szyber dachem i tylna roleta. Klimatronic ok 

Kolega zaoferował mi że może mi wynająć za nieduże pieniądze garaż z kanałem. Wtedy byłbym wstanie sam rozprawić się z tymi rdzawkami a to by już dużo kasy odeszło 

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 27.05.2024 o 05:13, AndrzejWxx napisał(a):

Początek vinu wbadm ;)

WBS to M5 :D 
jak 2.0 pod maską to jeździć i się nie przejmować, progi najwyżej dla bezpieczeństwa zrobić (jak faktycznie zgnite mocno)

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.