Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć, ostatnio miałem sprawdzaną kompresję i jest słabo. Na 3 cylindrach jest koło 9 bar, na jednym prawie 11. Jeden z wałków w średnim stanie bo ma prawdopodobnie wżery i jest chropowaty. Pomiary zrobione po płukance silnika. Kupiłem jeszcze ceramizer ale wątpię żeby to coś pomogło.

Samochód z małym przebiegiem 110k

Kombinować z wymiana głowicy czy cały silnik od razu swapować? Może jakieś inne pomysły?

Edytowane przez pat5
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kwestia budżetu i oczekiwań. Mały przebieg w n42/46 nie ma znaczenia, czas i temperatura robią tu różnicę.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

W tym valvetronicu to trzeba najlepiej ustawic na max otwarcie zaworów tego servomomora bo róznie odczytuje kompresje. Było na YT testowane. Ja mialem na wszytkich po 9.5 bara i moc jest. Nie wskazuje zeby bylo cos zle

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.