Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, sprawa jest taka, że klima po włączeniu auta i przejechaniu okolo 10km dopiero zaczyna chłodzić. Czasami w ogole nie dziala, wtedy muszę sie zatrzymać, zgasić i odpalić silnik i dopiero rusza. To, że zaraz bedzie chlodzić jest poprzedzone wydzieleniem jakiegos takiego chemicznego slodkiego zapachu przez chwilę. Wtedy zaczyna chłodzić. Co to moze być????

Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko nieopłacalne ;)
  • 1 rok później...
Opublikowano

Ilość czynnika w układzie ok, brak błędów od układu klimatyzacji, po przejechaniu ok 8 - 10 km klimatyzacja działa prawidłowo, wcześniej siła nawiewu reaguje na zmianę temperatury na panelu klimatyzacji tylko powietrze z kratek nawiewu wylatuje ciepłe  

Czy ktoś się orientuje gdzie w F26 jest sterownik klimatyzacji, nie znalazłem go w katalogu części, czy może być tak, że jest zintegrowany z panelem sterowania?

W G02 jest jako osobna część, wg katalogu znajduje się w okolicy wentylatora nawiewu.

 

Opublikowano

Czy słaby akumulator mógłby powodować takie zachowanie klimatyzacji? Napięcie na akumulatorze 11,7V przy rozruchu spada do ok 10V. Brak komunikatu o rozładowanym akumulatorze, samochód odpala ale widać przysiad napięcia przy uruchamianiu. Klimatyzacja/kompresor nie działa(rurka od zimnego 🙂 na kompresorze ciepła). Po doładowaniu akumulatora do 12,4V podczas rozruchu napięcie nie spada poniżej 11V klima startuje po ok 2 min pracy silnika. Napięcie na akumulatorze podczas pracy silnika na poziomie 13,8-14V. 
Akumulator od nowości, ma 11 lat. 

Zbieg okoliczności że po doładowaniu akumulatora klima wystartowała dużo szybciej? 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Hej, podlaczam sie do tematu, mialem takie same objawy + "wycie" dziwny dzwiek spod maski tak jakby wyl kompresor, po wylaczeniu klimy na panelu dzwiek od razu znikal, nie ma wycieku gazu, zostalo to sprawdzone, komputer pokazuje ze kompresor jest wlaczony ale nie ma zimnego powietrza, wentylator rowniez dziala jak trzeba, gosc od klimatyzacji twierdzi ze kompresor sie nie wlacza z jakiegos powodu, ale jest to typ kompresora bez sprzegla, ma tylko zawor przeplywoy ktory steruje wlaczeniem kompresora, w skrocie kompresor sie kreci caly czas, ale jedyny sposob zeby to sprawdzi, trzeba uzyc softwaru BMW, bo zwykle skanery nie pokazuje wszystkich parametrow, nie mam zadnych bledow, nie chce w ciemno wymieniac kompresora bo koszt jest duzy, moze ktos z Was mial taki przypadek? Serwis ASO BMW nie jest najlepszy w mojej okolicy, i bardzo duzo kosztuje u nich diagnoza, do tego nie daja mi gwarancji ze znajda wlasciwa usterke...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.