Skocz do zawartości

Jaki silnik do e90?


suchatowka

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Tak ale to normalny tempomat w E90 itd. Gdyby miał funkcję trzymania odstępu to był by wypas tempomata :mrgreen:

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam.

Koledzy ja trochę z idiotycznym pytaniem,za jakie pieniążki można kupić dobrą bmw z 2006 r 320 i 150 KM w skórze i grzanymi dupami ,oraz z navi;)

za szczere odpowiedzi ,wielkie dzięki!!!!

 

np co myslicie o tej sztuce wydaje się wiarygodna

http://otomoto.pl/bmw-318-bezawaryjna-i-oszczedna-benyna-C34980446.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Koledzy ja trochę z idiotycznym pytaniem,za jakie pieniążki można kupić dobrą bmw z 2006 r 320 i 150 KM w skórze i grzanymi dupami ,oraz z navi;)

za szczere odpowiedzi ,wielkie dzięki!!!!

 

np co myslicie o tej sztuce wydaje się wiarygodna

http://otomoto.pl/bmw-318-bezawaryjna-i-oszczedna-benyna-C34980446.html

 

Odrobinę podrożała

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:j_ALiQvRENUJ:otomoto.pl/bmw-318-e90-benzyna-super-stan-110tys-km-C35110449.html+&cd=3&hl=pl&ct=clnk&gl=pl&client=firefox-a

 

Załatw VIN bo coś mi się wydaje, ze te siedzenia są obszywane.

 

I nie szukaj skóry i navi tylko małego przebiegu i bezwypadkowego auta :cool2: A jak przy okazji będzie skóra, navi i xenon to sie ciesz :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amsat, facet ktory kupuje auto i absolutnie nic w nim nie dotyka bo to kosztuje kase, bo trzeba pomyslec, bo trzeba podjac ryzyko a po co jezeli mozna miec ten sam mierny samochod absolutnie nie dostosowany do siebie... a no moze dlatego po to aby miec samochod dostosowany do siebie a nie do poprzedniego wlasciciela.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowni Koledzy, zanim podzielę się moimi rozterkami, pragnę przeprosić, jeśli zbłądziłem przy wyborze wątku. Liczę, że "świeżaka" potraktujecie z dużą dozą cierpliwości:) Ale do rzeczy. Już od dłuższego czasu fascynuje mnie BMW, obecnie jeżdżę niemal trzyletnią Octavią II FL 1.4 TSI i po przesiadce z VW Polo o mocy 60 KM, dała mi ona naprawdę frajdę z jazdy. Ale zawsze sięga się wyżej i już te czeskie 122 KM chętnie bym pomnożył. I stąd moje rozterki. Celuję w serię 3 lub 5, na pewno w benzynie (przebieg roczny do 15000 km). Zamierzam wydać na autko około 60 tysięcy. Przyzwyczaiłem się do zarówno przestrzeni wewnątrz, jak i bagażowej Octavii, dlatego też "piątka" gdzieś leży w kręgu moich marzeń. Nie mam pojęcia, jak "trójka" w konfrontacji z Octavią by wypadła, czy wymiary wnętrza są porównywalne? Zanim zauroczyłem się BMW myślałem o 160 konnym Superb, który nowy, ale w podstawowej (ubogiej) wersji kosztuje w granicach 85 tysięcy. Nie zależy mi na jakichś wyposażeniowych fajerwerkach, typu NAVI, czy cieplutkie fotele. Priorytetem jest silnik (od 320 lub 520). Sumując, czy 60 tysięcy jest kwotą, z którą można wyruszyć na poszukiwanie wymarzonych przeze mnie modeli i czy skupić się na serii 3, czy 5? Przy zakupie skłaniałbym się ku ofertowm salonowym, ale zdumiewają mnie oferty, które znacznie przekraczają 100 tysięcy zł (mowa o "3"). Przepraszam za zbyt długi wywód. Pozdrawiam!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie za te kwotę coś kupisz sensownego. Trójki są ciasne w środku, ale dają więcej frajdy z jazdy. W Polsce benzyna z salonu jest prawie nie do kupienia. Szukaj w salonach w DE. Podejście do wyposażenia słuszne.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak kolega wyzej napisal, trojki sa bardzo ciasne. Skoro przyzwyczailes sie do sporego wnetrza i tylko takiego szukac bedizesz, tylko piatka wchodzi w gre.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam mam prośbę może ktoś rozkodowac ten VIN Wbavb31070pp96685 będę wdzięczny

http://www.etk.cc/bmw/language/PL/

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam prośbę może ktoś rozkodowac ten VIN Wbavb31070pp96685 będę wdzięczny

 

BMW 330i za 30tys zł to zły pomysł :nienie: :nienie: :nienie: :nienie:

Moim zdaniem doskonały jesli ma pełnic funkcje reprezentacyjna na posesji. Ale lepsze byłoby e60 M5 :mrgreen:

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Cos nie dziala na tej str. co podalem. Dekoduje wasze samochody z przed 2005?

 

 

A tu zdekodowany vin co by kolega wiedzial co kupuje :mrgreen:

http://en.otomoto.pl/bmw-330-xenon-navi-C35048529.html

 

Daten für die Fahrgestellnummer: WBAVB31070PP96685

Modellbezeichnung: 330i

Ausführung: Europa

Typschlüssel: VB31

E-Code: E90

Karosserie: Limousine

Lenkung: links

Türen: 4

Motor: N52B30O0 - 3,00l (190kW)

Antrieb: Heckantrieb

Getriebe: manuell

Außenfarbe: Monacoblau Metallic (A35)

Innenraum: Stoff Fluid/anthrazit (ALAT)

Produktionsdatum: 16.11.2005

Werk: Regensburg

 

 

Code Serienausstattung Standard Equipment

S240A

Lenkrad Leder Airbag Leather steering wheel

S321A

Exterieurumfänge in Wagenfarbe Exterior parts in vehicle color

S497A

Mittelarmlehne im Fond Centre armrest, rear

S4AGA

Interieurleisten titan matt Interior trim finishers Titanium matt

S520A

Nebelscheinwerfer Fog lights

S548A

Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer

S851A

Sprachversion deutsch Language version German

 

 

Code Sonderausstattung Optional Equipment

S1CAA

Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles

S249A

Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel

S2HBA

BMW LM Rad Radialspeiche 160 BMW light alloy wheel, spider spoke 160

S320A

Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering

S3ACA

Anhängerkupplung Trailer coupling

S423A

Fussmatten Velours Floor mats, velours

S428A

Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit

S430A

Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik Interior/outside mirror with auto dip

S431A

Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip

S465A

Durchladesystem Through-loading system

S481A

Sportsitz Sports seat

S494A

Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger

S502A

Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system

S507A

Park Distance Control hinten (PDC) Park Distance Control (PDC), rear

S522A

Xenon-Licht Xenon Light

S534A

Klimaautomatik Automatic air conditioning

S544A

Geschwindigkeitsregelung mit Bremsfunkt. Cruise control with brake function

S606A

Navigationssystem Business Navigation system Business

S644A

Vorbereitung Handy m. Bluetooth Preparation f mobile phone w Bluetooth

P735A

Basic Package Basic Package

L801A

Länderausführung Deutschland National Version Germany

S863A

Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe

S879A

Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German

S8SPA

Steuerung COP Control unit COP

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję koledzy krzykxyz i K8v8M za odezwę i sugestie. Muszę przyznać, że przyzwyczaiłem się do przestronności Octavii, więc pewnie, jak sugerujecie, będę celował w seirę 5. Mam sporo czasu do namysłu i rozważań, bo nie nagli mnie do zmiany auta. Być może pojawi się z czasem jakaś forumowa ofeta:) No nic trzeba zbierać złotówki, bo jestem z tych, którzy wolą zapłacić więcej, ale zakupić sprawdzony egzemplarz:) Zastanawiam sie tylko, czy jest duża różnica w utrzymaniu pomiędzy 3 i 5. Nigdy w powyższych nawet nie siedziałem, ale teraz przechadzając się ulicami nie mogę od nich oderwać oczu. Zupełnie, jak młodzik:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję koledzy krzykxyz i K8v8M za odezwę i sugestie. Muszę przyznać, że przyzwyczaiłem się do przestronności Octavii, więc pewnie, jak sugerujecie, będę celował w seirę 5. Mam sporo czasu do namysłu i rozważań, bo nie nagli mnie do zmiany auta. Być może pojawi się z czasem jakaś forumowa ofeta:) No nic trzeba zbierać złotówki, bo jestem z tych, którzy wolą zapłacić więcej, ale zakupić sprawdzony egzemplarz:) Zastanawiam sie tylko, czy jest duża różnica w utrzymaniu pomiędzy 3 i 5. Nigdy w powyższych nawet nie siedziałem, ale teraz przechadzając się ulicami nie mogę od nich oderwać oczu. Zupełnie, jak młodzik:)

Jest IMHO spora różnica. Same opony są droższe. Więcej pali, etc. Ja bym 5 nie kupił. Auto jest dużo większe i cięższe na zewnątrz w środku niewiele.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

K8v8M o ksztach opon przekonałem się na Octavii, przy zakupie 205/55/17 Uniroyalów troszkę mnie szarpnęło po kieszeni, ale Skoda lepiej wyglada i ciut lepiej jedzie:) Nie wiem, czy moja druga połówka zaakceptowałaby "ciasnotę" trójki, bo Octavia to dla niej baaaaardzo wygodne wozidło, a ja chciałbym doświadczyć czegoś więcej:) Spalanie większe jest akceptowalne, ponieważ przy mojej Octavii fabryczych 5,5 nigdy nie osiągnąłem, wiec, jeśli wyjdzie około 8 l/100 to nie będę popadał w panikę. Przede wszystkim rozważam, ile będę musiał zainwtesować na starcie, kiedy kupię "piątkę" za około 60-70 tysięcy zł.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kupisz z dobrych rak to moze nic a spalanie to miasto i asb ok 12l niestety :shock:

Poza tym benzyna w cesciach eksploatacyjnych jest tansza niz diesel wiec wszystko zalezy od farta przy zakupie a wnetrze piatki jest naprawde duze mam porownanie do innych marek bo kilka aut juz w zyciu malem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze mondeo mk4 i jezdzilem troszke mondeo mk3 tez niemale auta oczywiscie wszystkie turing i er5 jest obszerniejsza w srodku.Co do spalania mi ostatnio wyszlo ok.13 i to jest dobry wynik bo nprobie bardzo krotkie przebiegi ok5km w jedna strone a ze swojej benzyny jestem zadowolony.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.