Skocz do zawartości

Jaki silnik do e90?


suchatowka

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,


chciałem tylko wszystkich ostrzec potencjalnie przed poniższym autem:

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-ID6zGxQi.html#047a34284e


Na podnośniku wyszło, że miał dzwona. Spawana belka przednia i podłużnica lewa. Na aukcji oczywiście widnieje jako bezwypadkowe.

Zamieszczam całość stwierdzonych usterek z potencjalnym kosztorysem napraw:

- zostało 20% klocków hamulcowych tył 420 zł

- niska skuteczność prawego przedniego amortyzatora , wymiana obu wraz z górnymi mocowaniami, łożyskami, odbojami i osłonami ( przy wymianie belki ) 2117 zł

- zerwane tuleje przednie wahaczy przód ( przy wymianie belki ) 560 zł

- wyciek z uszczelniacza wybieraka skrzyni biegów 1145 zł

- spawana belka i zrobione fasolki aby ustawić geometrię , wymiana belki wraz z śrubami i geometrią 4883 zł

- zapocenie olejem spod napinacza rozrządu, do przemycia i dalszej weryfikacji 150 zł


pozostałe :

- powycinane opony tył od zewnątrz

- wąż doprowadzający płyn do spryskiwaczy lamp zaślepiony śrubą

- połamane lewe przednie nadkole i brakuje zaślepki

- na przednim zderzaku pęka i odpada szpachla

- lewa strona przód brak śruby do mocowania halogenu

- brak śrub mocujących halogeny do zderzaka

- lewa podłużnica zabezpieczona i otwór fabryczny jest rozciągnięty ( to byśmy zostawili a wymienili belkę )

- wzmocnienie przedniego pasa krzywo dolega do podłużnicy

- lewa lampa popękane mocowania

- prawy przedni błotnik ponad 1000 mikronów , szpachlowany

- dwa razy malowany lewy błotnik drzwi

- malowany prawy tylny błotnik, odpada lakier

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Ja dodam od siebie, mam idealne, bezwypadkowe o niskim przebiegu e90 lci na pelnym m sporcie z rynku uk, przełożone osobiscie, a ponieważ jestem pedantem jesli chodzi o bmw to kazda srobka ori, nowy rozrzad, zero przetarc itp, zarejstrowane, pelna książka, pewny przebieg, dzwoniacych i oglądających dużo, kazdy mowi ze takiej, w takim stanie nie widział jeszcze ale ze przelozone to jest bleee. Nic nie daja tlumaczenia ze w e90 nic ze sciana sie nie robi, wymieniasz wiazke na eu i tyle. Widocznie ludzie wolą takie padla jak to z ogloszenia. Dziwny rynek...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Chciałbym uzyskać od Was opinię na temat tego auta:


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-320i-xenon-navi-climatronik-2006r-150tkm-super-stan-pelen-servis-ID6AfCQ3.html


Nr vin wskazany w aukcji to WBAVA71020VA35068.


Niestety nie mogłem znaleźć wątku gdzie ktoś mógłby mi przesłać historię samochodu. Na pierwszy rzut oka samochód wydaje się być w porządku, ale nie chciałbym jechać 200 km na darmo.


Dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak samo jest z przebiegami, mam totalnie bezwypadkowe i bezkolizyjne e93 ale ponad 200k przebiegu. Cena dobra, widziałem jak dwa trupy z mojej okolicy ktoś kupił od handlarzy (sam je z ciekawości oglądałem) przebiegi poniżej 100tys ale szpachla wszędzie. Auta minimalnie tańsze.


Mojego przez 2 miesiące nie oglądał nikt :P lepiej kupić kreconego trupa niż fajne auto z normalnym przebiegiem.


Klasyk, na szczęście nie pali mi się, ale tak już jest. Jakbym przekrecil licznik na magiczne 180k to sprzedało by sie w tydzień.

gm7CfMp.jpg?1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

arolst który już raz nam o tym opowiadasz? :mrgreen: Przestańcie z tymi przebiegowymi dziewicami, niedawno sprzedałem Citroena C3 z przebiegiem 272 tyś w tydzień, pierwszy przyjechał i kupił, cena odpowiednia do przebiegu i tyle.

 

Nr vin wskazany w aukcji to WBAVA71020VA35068.

Zmienione nerki, kierunki na błotnikach i emblematy BMW, lampy przednie też, to nie są wg mnie xenony tylko zwykłe halogeny w soczewkach. Oryginalnie samochód miał tylko spryski, przełącznik świateł też jest z ręcznym poziomowaniem więc to nie ksenon. Te zmiany wyglądają na zrobione w DE, więc może nikt już w kraju nie kombinował. Bardzo brudny fotel kierowcy, w ogóle przez tą tapicerkę szmacianą samochód dużo traci.


Historię serwisową sprawdzisz np. na bimmer-check.com

	========================================
Vehicle information
========================================
VIN: WBAVA71020VA35068
Type code: VA71
Model: 320I OL (EUR)
E-F-R series: E90
Series: 3
Type: LIM
Steering: LL
Doors: 4
Engine: N46
Displacement: 2.00
Power: 110 (149 hp)
Drive: HECK
Transmission: MECH
Paint code: A22 - SPARKLING GRAPHITE MET
Upholstery code: ALAT - STOFF FLUID/ANTH
Prod.date: 2005-02-19
S2CZ	BMW light alloy wheel, spider spoke 159
S4AE	Armrest front, retractable
S4AG	Interior trim finishers Titanium matt
S8SB	Telematics access request,country-spec.
S8SC	Telematics access request,country-spec.
S8SP	Control unit COP
S9AA	Outer skin protection
S249	Multifunction f steering wheel
S255	Sports leather steering wheel
S302	Alarm system
S321	Exterior parts in vehicle colour
S403	Glass roof, electrical
S423	Floor mats, velours
S428	Warning triangle and first aid kit
S431	Interior rear-view mirror with auto dip
S465	Through-loading system
S494	Seat heating driver/passenger
S502	Headlight cleaning system
S508	Park Distance Control (PDC)
S520	Fog lights
S534	Automatic air conditioning
S548	Kilometre speedo
S606	Navigation system Business
S644	Preparation f mobile phone w Bluetooth
S672	CD changer for 6 CDs
L801	NATIONAL VERSION GERMANY
S851	Language version German
S863	Dealer List Europe
S879	Operating instructions German
S998	ANLAUFSTEUERUNG INTERNE BEDARFE

3A0jS9b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również wystawiam drugi raz już swoje BMW, trochę mnie boli, że nawet nikt nie dzwoni a po szroty bezpośrednio z Niemiec które nie mają żadnej udokumentowanej historii aż huczą.

https://m.olx.pl/oferta/bmw-320i-e90-arktis-metallic-klimatronic-ogloszenie-prywatne-CID5-IDuLBMd.html?ref%5B0%5D%5Bpath%5D%5B0%5D=454636713&ref%5B0%5D%5Bajax%5D=1&ref%5B0%5D%5Baction%5D=myaccount&ref%5B0%5D%5Bmethod%5D=details


A może zamiast się rozpisywać napisać, że auto w bdb stanie i nic nie stuka? :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przynajmniej nie jest walone. Jak szukałem dla siebie, dzwonię i pytam czy była historia wypadkowa to zawsze wykreta, coś nie pasuje lub nie chce mówić, że bez wypadkowe bo przód coś tam ma. Mimo to, nadal się upieram, że ludzie wola full opcje trupa niż biedniejsza pewność a bmkarze zawsze się chwała, że ich auta się doposaża.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Potencjalnego sebe malo interesuje czy walone czy nie. Brak skór, xenonu i ringow, ekranu i nie ma co szpanowac na rejonie :mrgreen:

🙃🙃

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Również wystawiam drugi raz już swoje BMW, trochę mnie boli, że nawet nikt nie dzwoni

 

Ogranicz ogłoszenie na próbę do jednego zdania - Stan Idealny, bezwypadek, ogłoszenie prywatne, pełny serwis - OKAZJA. :mrgreen: To może ktoś zadzwoni zapytać co było robione. :)

3A0jS9b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo to, nadal się upieram, że ludzie wola full opcje trupa niż biedniejsza pewność a bmkarze zawsze się chwała, że ich auta się doposaża.

 

Ale taka jest polska mentalność. Nawet tutaj na forum poczytaj. Ludzie wolą "full wypas ze wszystkimi bajerami" skóry, xenon, iDrive, automat, R6 itp. rocznik 2005 i >250.000 km, niż skromniejszą opcję np. z 2010 i przebieg <140.000 km. A potem płacz, że auto z dużym przebiegiem ciągle się psuje jak ma tylko 13 lat.


Wiem co mówię, bo sam szukałem. Napaliłem się jak każdy na full wypas. Ale w ramach budżetu za namową ojca udało się kupić od Niemca z podwórka 7-latka, którego wielu określi jako bieda edyszyn (choć ma parę bajerków i fajne wyposażenie), a samochód jak dla mnie ma wszystko czego potrzebuję. Jest różnica kupić samochód 13-letni z szemraną historią, a kupić 7-letni wóz od drugiego właściciela - Niemca.


Wyboru nie żałuję. Tankuję i jeżdżę. Ze sprzedażą nie będzie problemu pomimo tego, że nie mam iDrive'a.

www.kancelariaturowski.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. tego to nie wiem osobiscie posiadalem takie auto tylko ze w sedanie e90 koszt serwisow naprawde nie byl drogi mysle ze bedzie troche wiecej kosztowac niz w passacie

raczej nie mam zamiaru jezdzic do aso

2.

3. warto sprawdzic nr vin czy sie zgadza , lakier zy nie bylo cos robione i czy auto bylo serwisowane , jak zachowuje sie na zimnym i ciplym silnikiu czy nie ma jakis wyciekow .

4. wszystko zalezy jak bedziesz korzystal z auta czy dystanse ktore pokonujesz czy sa dlugie ( trasy ) tutaj Polece ci dzial jak dbac o moja bemke masz gzdie na forum wszystkie inf

Pozdro !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jakieś konkretne informacje dotyczące 335is, wady i najważniejsze pytanie odnośnie kosztów jak sprzęgło i silnika czy problem z pompą również sie pojawia jak w innych n54?

60str., enjoy :-) https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=292562

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,


Przymierzam się do zakupu swojego pierwszego BMW. Trafiłem na naprawdę ciekawy egzemplarz w dobrej cenie, która od razu dała mi do myślenia. Jak się okazało, handlarz jest osobą z sąsiedztwa, stąd też przyznał się do ciemnej strony auta. Był delikatnie stuknięty w lewy przód, poduszki wybuchły, na pierwszy rzut oka nic poważnego. Kupił uszkodzonego, sprowadzil i naprawił. Bez problemu też podał nr VIN auta, który oczywiście zweryfikowałem. Zastanawia mnie rozbieżność mocy - w raporcie silnik ma 183 KM, handlarz uważa, że 163 KM. Twierdzi, że informował się w serwisie BMW skąd taka dysproporcja, bo też go to zastanawiało - okazało się, że czasami błędy się zdarzają przy kodowaniu modelu. Rzeczywiście tak jest? Przebieg wydaje się autentyczny, książka serwisowa zatrzymała sie w lutym 2016 roku przy przebiegu 126 tys. W środku wygląda jak nowy, jest niezwykle zadbany. Jutro planuję jazdę próbną i wizytę na stacji diagnostycznej. Co o nim myślicie?


Nr VIN: WBAUY110XOA905903


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-lift-2-0-163km-automat-nawigacja-xenon-2-x-pdc-full-serwis-ID6Aa3tt.html


Raport:

https://drive.google.com/file/d/1Ig35T_u6-w3k1DSDpCLCwUs7chzezBKH/view?usp=drivesdk


Proszę o kilka porad :)


Pozdrawiam,

Amadeusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Z VIN wychodzi 183 KM, ale jednocześnie masz S843 Power reduction - fabryczną redukcję mocy, jest to robione w celu obniżenia podatku za samochód. Przedni zderzak minimalnie wisi, przydałoby się dokładnie obejrzeć co tam było robione.
3A0jS9b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Szukam fachowca w Warszawie lub z okolic Warszawy, który zrobiłby oględziny bmw 320si 173KM (silnik N45B20S). Jest to silnik specyficzny i podobno dość awaryjny, dlatego pożądane jest doświadczenie w pracy z takim motorem.


Byłem dzisiaj na jeździe próbnej i wszystko fajnie, moc jest, ale jak dodaje gazu to coś podejrzanie klekocze. Nie znam się za bardzo, więc nawet nie mam pojęcia co to mogłoby być.


Z góry dziękuję za podpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.