Skocz do zawartości

Jaki silnik do e90?


suchatowka

Rekomendowane odpowiedzi

Ja cale życie powtarzam ze 4 cylindrowe bmw sie do niczego nie nadają i nie ważne czy to diesel czy pb!!!

Smiem troche powątpiewać w te 75tys.km??!!

Ale jeżeli naprawdę to wszystko poszło przy takim przebiegu to bmw poszło ostro na psy!

Jak i kto by nim nie jeździł to nie powinno to wszystko wysiąść...

Skoro nawet ci to zrobią to za kolejne 75tys.km będziesz musiał zrobić to samo :duh: :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
dlaczego się nie nadają ? diesle są duzo mniej awaryjne do R6, tansze w zakupie i w eksploatacji - a takie 163KM po programie fajnie latają :) oczywiście brzmienie troszkę pozostawia ale od czego mamy hifi lub logic? :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

Sprzedałem swoje e46 coupe i obecnie jestem na etapie poszukiwań e90 coupe

 

Czy po ogłoszeniu jesteście w stanie powiedzieć coś na temat któregoś z poniższych egzemplarzy? może ktoś już oglądał?

 

http://otomoto.pl/bmw-320-e90-320-d-x-drive-kupiony-w-pl-i-wlasc-C35460657.html

 

http://otomoto.pl/bmw-320-e90-d-m-pakiet-salon-polska-1-wlasciciel-C35614341.html

 

http://otomoto.pl/bmw-330-e90-unikat-x-drive-m-pakiet-full-okazja-C33630698.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Manual fajny w mocnej benzynie ale w dieslu nie przekona mnie nikt... coz z tego ze zaoszczedze 1l/100km jesli non stop bede jak fizol naciskal i mieszał i naciskał... bezsens...

.

Jak ktoś umie i lubi jeździć to woli skrzynie manualną (nie spotkałem się do tej pory by było inaczej), poza tym auto jest dynamiczniejsze i mniej pali w porównaniu do automatycznej skrzyni.

Automat jak dla mnie to tylko przy silnikach z dużą mocą od 250KM i to automat nowej technologii np. w nowych mercach (skrzynia 9-biegowa) - taki automat zmienia szybciej biegi niż jest wstanie to zrobić kierowca wyścigowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

scigam sie na motocyklu wiec wiem jak biegi sie zmienia ;) co innego auto do zabawy (latania bokiem) co innego komfort w daily car... auto jest bardziej dynamiczne (dynamiczniejsze wg Ciebie ) wiele osob juz osobiscie przekonałem ze mimo tego ze auta maja mocne biegow prawidlowo zmieniac nie potrafia. jednak w codziennym uzytkowaniu bezmyslne wcisniecie gazu w podloge lepiej wypada niz redukowanie strzelanie sprzegłem i łbem w zagłówek przy zmianie biegów. jedynie w benzynie maual jest akceptowalny ze wzgledu na elastyczność silnika. koniec off topow z mojej strony
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam!

 

Prosze o wasze opinie o tym pojezdzie: http://otomoto.pl/bmw-318-e90-lift-xenon-m-pakiet-bardzo-ladna-C35269442.html

 

 

Z góry dziekuje!!!!

 

GOLAS ! ale podaj vin jeszcze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Prosze o wasze opinie o tym pojezdzie: http://otomoto.pl/bmw-318-e90-lift-xenon-m-pakiet-bardzo-ladna-C35269442.html

 

 

Z góry dziekuje!!!!

 

GOLAS ! ale podaj vin jeszcze

 

Ja wiem czy taki golas? xenon, Kiera, gałka m pakiet, czarna podsufitka, fajne fotele a nie taborety, ładna felga, przyciemniona szybka, czarne nerki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlaczego się nie nadają ? diesle są duzo mniej awaryjne do R6, tansze w zakupie i w eksploatacji - a takie 163KM po programie fajnie latają :) oczywiście brzmienie troszkę pozostawia ale od czego mamy hifi lub logic? :)

 

poczytaj 1 strone naszego forum

problemów 4 cylindrowych diesli i pb jest przewaga w porówaniu do R6

diesle są duzo mniej awaryjne do R6-tu wsumie nie wiem o co ci chodziło?

takie 163KM po programie fajnie latają :) 330d lub 335d to po programie dopiero latają...

a brzmienia się tu nie szuka...co by to nie było nie dorówna 3.0 pb już nie wspomnę o m3 czy m5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silniki R6 są droższe w naprawach od R4. Awaryjnosć jest pewnie bardzo podobna. Koszt ubezpieczenia R6 od napraw jest wyższy niz R4. Tak samo jak koszt rozszerzonej gwarancji. Bmw od dawna konstruuje silniki w taki sam sposób nie ma podstaw do tego by któryś był mniej awaryjny.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlaczego się nie nadają ? diesle są duzo mniej awaryjne do R6, tansze w zakupie i w eksploatacji - a takie 163KM po programie fajnie latają :) oczywiście brzmienie troszkę pozostawia ale od czego mamy hifi lub logic? :)

 

Aby tradycji stala sie zadosc ja tez sie podlacze tradycyjnie do dyskusji R6 vs R4 cs Reszta swiata :mrgreen:

Ja troche stonuje bo dizle sa tak samo awaryjne jak R6 i bardziej awaryjne niz R6 post liftowe. Roznica polega na tym ze w dizlu jestes skazany na pewne usterki predzej czy pozniej a w R6 sa one zalezne od twojego dbania o silnik (patrz wymiana oleju co 10 tys km). Zakup i eksploatacja mechaniczna dizla sa jednak ciut drozsze od benzynowych R6 pewnie tez nie znacznie ale za to zgodze sie dzisiaj ze takie 163 albo 177 km po chipie itd lataja tak samo fajnie jak poczatkujace R6 (218 km) a pala mniej co sie przeklada koncowo jak mowi przedmowca na mniejsze koncowe koszty eksploatacji.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich Kolegów z forum,

 

mam na oku bmw e90 z marca 2006 roku. Właściciel pisze że auto ma silnik o mocy 170 KM. Z tego co wyczytałem to silnik 2.0i o tej mocy został wprowadzony w 2007 roku. Po zdekodowaniu Vinu jest podane że jest to silnik 2.0si 173 KM. Więc zapewne posypał się ten silnik 2.0 si poprzedniemu właścicielowi i wstawił 2.0 170KM. Silnik 2.0 Si posiada karbonową pokrywę zaworów, ten natomiast wygląda jak pozostałe. Co o tym sądzicie?

 

Link do zdjęcia silnika:

http://www.aukcjoner.pl/gallery/019052488-.html#I1

 

Modellbezeichnung: 320si

Ausführung: Europa

Typschlüssel: VF71

E-Code: E90

Karosserie: Limousine

Lenkung: links

Türen: 4

Motor: N45B20O0 - 2,00l (127kW)

Antrieb: Heckantrieb

Getriebe: manuell

Außenfarbe: Carbonschwarz Metallic (416)

Innenraum: Leder Dakota/schwarz (LCSW)

Produktionsdatum: 21.03.2006

Werk: München

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich Kolegów z forum,

 

mam na oku bmw e90 z marca 2006 roku. Właściciel pisze że auto ma silnik o mocy 170 KM. Z tego co wyczytałem to silnik 2.0i o tej mocy został wprowadzony w 2007 roku. Po zdekodowaniu Vinu jest podane że jest to silnik 2.0si 173 KM. Więc zapewne posypał się ten silnik 2.0 si poprzedniemu właścicielowi i wstawił 2.0 170KM. Silnik 2.0 Si posiada karbonową pokrywę zaworów, ten natomiast wygląda jak pozostałe. Co o tym sądzicie?

 

Link do zdjęcia silnika:

http://www.aukcjoner.pl/gallery/019052488-.html#I1

 

Modellbezeichnung: 320si

Ausführung: Europa

Typschlüssel: VF71

E-Code: E90

Karosserie: Limousine

Lenkung: links

Türen: 4

Motor: N45B20O0 - 2,00l (127kW)

Antrieb: Heckantrieb

Getriebe: manuell

Außenfarbe: Carbonschwarz Metallic (416)

Innenraum: Leder Dakota/schwarz (LCSW)

Produktionsdatum: 21.03.2006

Werk: München

 

uciekaj od silnika 2.0si jak najdalej !!!! to horror. Jeweli to normalny 2.0i to trzeba sprawdzic jak byla zrobona przekladka.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich Kolegów z forum,

 

mam na oku bmw e90 z marca 2006 roku. Właściciel pisze że auto ma silnik o mocy 170 KM. Z tego co wyczytałem to silnik 2.0i o tej mocy został wprowadzony w 2007 roku. Po zdekodowaniu Vinu jest podane że jest to silnik 2.0si 173 KM. Więc zapewne posypał się ten silnik 2.0 si poprzedniemu właścicielowi i wstawił 2.0 170KM. Silnik 2.0 Si posiada karbonową pokrywę zaworów, ten natomiast wygląda jak pozostałe. Co o tym sądzicie?

 

Link do zdjęcia silnika:

http://www.aukcjoner.pl/gallery/019052488-.html#I1

 

Modellbezeichnung: 320si

Ausführung: Europa

Typschlüssel: VF71

E-Code: E90

Karosserie: Limousine

Lenkung: links

Türen: 4

Motor: N45B20O0 - 2,00l (127kW)

Antrieb: Heckantrieb

Getriebe: manuell

Außenfarbe: Carbonschwarz Metallic (416)

Innenraum: Leder Dakota/schwarz (LCSW)

Produktionsdatum: 21.03.2006

Werk: München

 

uciekaj od silnika 2.0si jak najdalej !!!! to horror. Jeweli to normalny 2.0i to trzeba sprawdzic jak byla zrobona przekladka.

 

To prawda nie mam zamiaru kupować auta z tym silnikiem 2.0 SI. W niedziele brat wraz z lakiernikiem sprawdzą auto czy jest lakierowane bądź szpachlowane. Jeśli okaże się być w racjonalnym stanie (czyli bez szpachli) to pojadę do ASO w Warszawie na sprawdzenie autka. Które ASO możecie do tego polecić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SZCZERZE ZADNE ASO w Wawie do sprawdzenia auta. Ja robilem dwa razy w dwoch ASO i dwa razy bylo to robione naprawde ZLE, nie zauwazyli masy problemow. Znajomy tez sprawdzal (bylem przy tym) i tez sie pomylili a on zostal prawie z samochodem na rekach. Jest to robione pobierznie, wyklucza duza ilosc elementow, nie warto.

 

Moge polecic blisko warszawy ACS w Raszynie (Wlochy) albo Mautoczesci w Legionowie (Bialoleka).

Nie pakuj sie ze sprawdzeniem tylko do ASO bedziesz zalowal.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SZCZERZZ ZADNE ASO w Wawie do sprawdzenia auta. Ja robilem dwa razy w dwoch ASO i dwa razy bylo to robione naprawde ZLE, nie zauwazyli masy problemow. Znajomy tez sprawdzal (bylem przy tym) i tez sie pomylili a on zostal prawie z samochodem na rekach. Jest to robione pobierznie, wyklucza duza ilosc elementow, nie warto.

 

Moge polecic blisko warszawy ACS w Raszynie albo Mautoczesci w Legionowie.

Nie pakuj sie ze sprawdzeniem tylko do ASO bedziesz zalowal.

 

 

Sprawdzą mi kolego w tych serwisach historię przeglądów robionych w niemczech? Czy tylko podjechać do aso w tym celu, ponieważ na telefon nie podają już takich informacji. Jeśli są to sprawdzone warsztaty to nie będzie problemów żeby jechać do Raszyna bądź Legionowa.

Chyba że jest jakaś osobą na forum która mogłaby mi po VINie sprawdzić kiedy BMW było na przeglądzie i w którym roku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SZCZERZZ ZADNE ASO w Wawie do sprawdzenia auta. Ja robilem dwa razy w dwoch ASO i dwa razy bylo to robione naprawde ZLE, nie zauwazyli masy problemow. Znajomy tez sprawdzal (bylem przy tym) i tez sie pomylili a on zostal prawie z samochodem na rekach. Jest to robione pobierznie, wyklucza duza ilosc elementow, nie warto.

 

Moge polecic blisko warszawy ACS w Raszynie albo Mautoczesci w Legionowie.

Nie pakuj sie ze sprawdzeniem tylko do ASO bedziesz zalowal.

 

 

Sprawdzą mi kolego w tych serwisach historię przeglądów robionych w niemczech? Czy tylko podjechać do aso w tym celu, ponieważ na telefon nie podają już takich informacji. Jeśli są to sprawdzone warsztaty to nie będzie problemów żeby jechać do Raszyna bądź Legionowa.

Chyba że jest jakaś osobą na forum która mogłaby mi po VINie sprawdzić kiedy BMW było na przeglądzie i w którym roku?

Tylko w polsce nie podaja. Zobacz ostatnia pieczatke w ksiazce, tzn. gdzie byl robiony przeglad w niemczech i tam zadzwon, powinni Ci podac bez problemu historie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

historie musisz sprawdzic w ASO ale mozna to dokonac podjerzdzajac i to dziwne bo mi jak sprawdzalem to podali.

 

Szefowie obu warsztatow sa na forum, sa to znane i uznane warsztaty i solidne wedlug i ogolnej opinii i mnie a mowie to z doswiadczenie wlasnego a nie z uslyszanych historii. Uwarzaj umow sie wczesniej bo jak zwykle prwy zakladach lktore robia robia solidnie sa dosyc oblegani.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już otrzymałem odpowiedź na poprzednie pytanie. Dziękuję. Jak będę jechał po auto to oczywiście wszystko zaplanuję żeby nie wyszło że musiałbym po raz kolejny raz jechać żeby je sprawdzić. Chociaż daleko nie mam, około 100 km.

Zastanawia mnie jednak ta przekładka silnika. Jeśli jest to dobrze zrobione to nie powinno być problemów. Nie sądzę że coś więcej niż silnik wraz z osprzętem było zmieniane. Skrzynie biegów są raczej takie same do silnika 2.0 Si 173 KM oraz 2.0i 170 KM.

Edytowane przez Prescot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.