Skocz do zawartości

Jaki silnik do e90?


suchatowka

Rekomendowane odpowiedzi

jak malo kto go ma... u zony w e60 lezy taki... u sasiada w x3 lezy taki sam... jak nie krecony przebieg to bedzie smigał,,,,

co ciekawe :> u zony w e60 jest 306kkm... chodzi jak zegarek...

u sasiada w X3 od handlarza :) (okazja... niemiec plakał jak sprzedawał) jest 180kkm tydzien po zakupie pekł rozrzad.... 4 miesiace po zakupie zatarł sie na panewkach korby rozwaliły blok..

a chcialem mu pomoc przy zakupie pojazdu.... a on przyjechal i powiedzial pewne auto to wzialem :) i cene opuscił takze super... otwarlem drzwi a fotel kierowcy przetarty do ramy !! WTF ??!! ale okazja wiec dyskusji nie podejmowałem.... a jaki dumny .... nawet subwoofer zalozyl :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Przebieg tego M57 jest udokumentowany, tak wiec o to sie martwie. Dzis romawailem ze znajomym mechanikiem i powiedzial, ze jakby mial BMW kupowac to tez tylko z tym silinikeim.

 

A jak wyglada sprawa z rozrzadem w tym modelu? Czy te "nieslawne" klapki na kolektorze tez sprawiaja problemy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coraz blizej zakupu, dzisiaj go dokladnie sprawdzilem, jeszcze tylko jutro z kluczykami na sprawdzenie przebiegu do ASO i jak bedzie wszystko ok. to jutro zostane szczesliwym posiadaczem e91. I tu jeszcze jedno pytanie, czy same kluczyki wystarcza do sprawdzenia przebiegu czy lepiej pojechac autem?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Albo wymiana albo zaślepienie..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis obejrzalem i przejechalem sie jeszcze jedna sztuka - zupelnie cos innego, bo E92 w benzynie z silnikiem 2.0 (bardzo zadbany z pelna historia). Oczywsicie, ze jazda tym motorem i 330d to dwie rozne historie, ale z drugej strony tym autem ma jedzic rowniez moze zona, wiec rozsadek podopowiada aby nie szalec. Moze i to bedzie najglupsze i bezzasadne pytanie, ale sprobuje... biorac pod uwage wszystkie za i przeciw, ktora byscie wybrali i dlaczego?:

- 2006 330d M57 z przebiegiem 190 kkm

- 2007 320i z przebiegiem 120 kkm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Robisz trasy czy miasto, ile km rocznie, jak 320i to czemu nie 320d? na trasy Disla (min. 10.000 km rocznie) na miasto benzyna.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie jest bez sensu. Każdy ma inne potrzeby, a ty nie określiłeś nawet jakie sa twoje potrzeby. Z tych dwóch bym wybrał 116i 2.0 z roku 2010.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze. E91 ze 143 KM jest lekko mulowate powyzej 100 km/h. Polecam zrobienie chipa, no chyba, ze Ci wystarczy, bo jeździć sprawnie sie tym da, tylko troche mało radochy. Ten silnik szczegolnie z automatem jest za to dość trwały. Pilnuj tylko rozrzadu. Najlepiej zrób przy najbliższej okazji jesli masz zamiar kilka lat jeździć.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
W 11 km to Disel akurat moze sie nagrzeje wiedz nie katowal bym go codziennie krotkimi trasami.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Modellbezeichnung: 320i

Ausführung: Europa

Typschlüssel: VR71

E-Code: E91

Karosserie: touring

Lenkung: links

Türen: 5

Motor: N46 - 2,00l (110kW)

Antrieb: Heckantrieb

Getriebe: manuell

Außenfarbe: Sparkling Graphite Metallic (A22)

Innenraum: Leder Dakota/schwarz (LCSW)

Produktionsdatum: 28.04.2006

Werk: München

 

 

Code Serienausstattung Standard Equipment

S548A

Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer

 

Code Sonderausstattung Optional Equipment

S1CAA

Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles

S240A

Lenkrad Leder Airbag Leather steering wheel

S249A

Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel

S2BHA

BMW LM Rad Doppelspeiche 156 BMW alloy wheel, double spoke 156

S313A

Aussenspiegel Anklappfunktion Fold-in outside mirror

S321A

Exterieurumfänge in Wagenfarbe Exterior parts in vehicle color

S386A

Dachreling Roof railing

S417A

Sonnenschutzrollo Tür hinten Roller sun vizor, rear door

S428A

Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit

S431A

Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip

S464A

Skisack Ski bag

S493A

Ablagenpaket Storage compartment package

S4ACA

Edelholzausführung Pappelmaser Fine wood trim Poplar woodgrain

S4AEA

Armauflage vorn verschiebbar Armrest front, retractable

S507A

Park Distance Control hinten (PDC) Park Distance Control (PDC), rear

S520A

Nebelscheinwerfer Fog lights

S521A

Regensensor Rain sensor

S534A

Klimaautomatik Automatic air conditioning

S540A

Geschwindigkeitsregelung Cruise control

S563A

Lichtpaket Light package

S609A

Navigationssystem Professional Navigation system Professional

S620A

Spracheingabe Voice control

S644A

Vorbereitung Handy m. Bluetooth Preparation f mobile phone w Bluetooth

S694A

Vorbereitung BMW 6 CD Wechsler Provisions for BMW 6 CD changer

P7RPA

Paket Advantage Advantage package

P7RSA

Paket Comfort Package Comfort

S854A

Sprachversion französisch Language version French

S863A

Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe

S881A

Bordliteratur französisch On-board vehicle literature French

S8S3A

Automatische Verriegelung beim Anfahren Automatic locking when driving off

S8SPA

Steuerung COP Control unit COP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Proszę o pomoc co sądzicie o tym:

 

http://otomoto.pl/bmw-335-navi-xenon-hifi-18-europa-335i-C33018829.html

VIN:WBAVB71020VC30844

 

Cena wydaje się rozsądna porównując rynek niemiecki, oczywiście wszystko zalezy od stanu turbo i całej reszty.

Eibach Pro Kit, Rev Motoring Silicone Intake Hose, Kolektory Turbo Works, Performance Intake, Milv's: +1mm Modified Intake Lift Valvetronic Supports, Program BPC.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Padnie dwumasa/wtryskiwacz/DPF/turbosprężarka i wszystkie wyliczenia, bez usterki można do kosza wrzucić.

 

Pewnie padnie to wszystko co podałeś w ciągu 2 lat od zakupu tylko nie wiadomo w jakiej kolejności :mrgreen:

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem kolego, sensowne fury od prywatnych wlasicicieli w DE zaczynaja sie od 16k€

A tu ktos musial go jeszcze sprowadzic, zapalacic niemale clo i podatek i sprzedaje w PL w promocji bo chce komus zrobic prezent :norty: .

dodaj do przebiegu min 50kkm, albo zaawansowane roboty lakiernicze i masz auto w De za po 12k€, co po przytachaniu do Polski daje jakies 60000PLN

 

http://fahrzeuge.autoscout24.de/?atype=C&make=13&model=18805&mmvmk0=13&mmvmd0=18805&mmvco=1&fuel=D&fregfrom=2007&pricefrom=1000&body=6&cy=D&gear=A&ustate=N,U&custtype=P&sort=price&results=20&page=1&event=sort

 

tu masz przykladowe wynikii wyszukiwania - jak to pisalem to najtanszy szrot na liscie kosztuje 13750 ...

Odowiedz sobie sam ...

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widze, ze koledzy to straszni "optymisci"... Jezeli chodzi o elementy ktore padna w/g Ciebie przez dwa najblizsze lata to szacunek dla waszej wiedzy bo automat nie ma czegos takiego jak dwumasa. Poza tym jak nie wiesz jaki jest stan auta to po co zabierasz wogole na ten temat glos, chcesz mnie wystraszyc :mad2: . Tak dla Twojej wiadomosci to turbina i rozrzad byly robione w grudniu czyli kilka tys. temu a przebieg mam potwierdzony przez ASO. Kazdy kupuje zreszta co uwaza za sluszne i owszem mozna komus radzic ze swojego doswiadczenia ale Twoja forma "porad" w stylu "na pewno padnie" nie do konca przypadla mi do gustu. :duh:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do chipa to juz mysle nad tym tylko doswiadczenie w tej kwestii mam zerowe. Jak to wyglada, bo chcialbym zrobic chip ale bez negatywnego wplywu na silnik i spalanie, do jakiej mocy mozna bezpiecznie podniesc mocy i gdzie mozna to profesjonalnie zrobic.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie od mocy zależy tylko od profesjonalizmu tunera. Chipsy robi sie na 175-185 KM dla tego silnika. Jedzie kompletnie inaczej. Wtryski masz zwykle. W teorii da sie je regenerować.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
No widze, ze koledzy to straszni "optymisci"... Jezeli chodzi o elementy ktore padna w/g Ciebie przez dwa najblizsze lata to szacunek dla waszej wiedzy bo automat nie ma czegos takiego jak dwumasa. Poza tym jak nie wiesz jaki jest stan auta to po co zabierasz wogole na ten temat glos, chcesz mnie wystraszyc :mad2: . Tak dla Twojej wiadomosci to turbina i rozrzad byly robione w grudniu czyli kilka tys. temu a przebieg mam potwierdzony przez ASO. Kazdy kupuje zreszta co uwaza za sluszne i owszem mozna komus radzic ze swojego doswiadczenia ale Twoja forma "porad" w stylu "na pewno padnie" nie do konca przypadla mi do gustu. :duh:

 

Nie doczytałem, że ma automat.

 

Nie musi Ci przypaść do gustu, ja po prostu miałem do czynienia z wieloma awariami tego silnika i piszę to z doświadczenia. Tak czy siak padnie coś na pewno dosyć drogiego, taki urok tych silników. Nie wymieniłem tutaj np. pękających bloków.

 

A zabieram głos, bo sam się o to prosiłeś przy swoich nierealnych wyliczeniach.

 

p.s wystraszysz się dopiero wtedy jak Ci coś konkretnie padnie, teraz bądź jeszcze spokojny :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Polecam wszystkim ktorzy szukaja samochodu w DE dwa darmowe programy przeszukujace kilka portali jednoczesnie.

 

Darmowy przez dwa tygodnie

http://www.carparser.com/autosuchprogramm-kostenlos-herunterladen.html

 

Darmowy przez jeden tydzien

http://www.carspider.de/index.html

 

Sam kozystalem z carparser i smialo moge powiedziec ze jest warty polecenia :cool2:

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.