K8v8M Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 Tyle, ze jest tez druga strona medalu tej polskiej patologii. Osoby ktore kupiły auto w salonie w Polsce i chcą po jakis czasie sprzedać auto musza jego cenę dostosować do realiów rynkowych bo w Polsce nikt nie kupi auta za cenę jaka ono kosztuje w Niemczech czy Francji. Jesli wiec nie kupuje sie od handlarza lecz od pierwszego właściciela auto krajowe, to jest szansa ze mimo relatywnie niskiej ceny auto będzie dobre. Da sie w Polsce kupic dwuletnie, 2,5 letnie e90 320d za 70-80 tysięcy nie bite, nie kręcone z przebiegiem ok 60 -80 tysięcy. Oczywiscie nie ma szans by w takim stanie było auto sprowadzone z zagranicy, bo tam one sa droższe. SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PWJak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978
Główni Moderatorzy Randall Opublikowano 6 Maja 2014 Główni Moderatorzy Opublikowano 6 Maja 2014 Start stop u kumpla w e92 z 2008 dziala tak samo jak u mnie.
K8v8M Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 Start stop u kumpla w e92 z 2008 dziala tak samo jak u mnie.W marcu 2007 roku tez działał tak samo w serii 1 SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PWJak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978
rafaldlu Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 przebieg raczej autentyczny, dzięki za dotychczasowe spostrzeżenia coś jeszcze może widzicie??
Rivasi Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 No tak wlasnie pytanie czy ci pierwsi wlasciciele nie sa sami sobie winni bo moze trzeba przewidziec troche dluzszy czas na sprzedaz auta i poczekac na odpowiedniego klienta zamiast chciec na sile sprzedac auto w ciagu dwoch tygodni. Efekt byl by taki ze ceny by poszly w gore na wszystkich segmentach i moze troche tez typ aut sprowadzanych by ulegl zmianie no bo sprzedawca mial by wieksza marze manewru... chociaz to moze troche pobozne zyczenie. Moja La Bunia DO E9x : oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zlWszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie
Główni Moderatorzy Rufio Opublikowano 6 Maja 2014 Główni Moderatorzy Opublikowano 6 Maja 2014 Tak to nie działa.Jak sprzedawałem w 2010 roku 5 letnie E91 320d z przebiegiem 115 tys km potwierdzonym fv z ASO i książką serwisową za cenę taka jak w DE to było zero odzewu przez miesiąc.Dopiera jak obniżyłem cenę do cen pseudo rynkowych samochód kupił pierwszy kupujący. http://www.motostat.pl/user_images/18340/icon1.png 330d C43 AMG
K8v8M Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 He he ja tak sprzedawałem auto przez półtora roku. Fakt nie zależało mi na tym by oddać dobre auto za psie pieniądze, w ofercie była jednak cena z dolnego poziomu cen niemieckich. Jak w końcu obnizylem cenę do poziomu polskiego i auto sprzedało sie w ciagu miesiąca. SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PWJak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978
Rivasi Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 Ale to normalne, jezeli stanowisz tylko mniejszosc to nie ma szans, musialo by to byc ogolna zmiana mentalnosci ale rownierz mentalnosci w utrzymywaniu i zakupie samochodu a to bedzie problemem bo wczesniej trzeba uplynic te 2000000 wrakow sprowadzonych wczesniej, to kupa zelastwa. Na X3 zajelo to 3 miesiace mniej wiecej, 25% powyzej ceny na allegro za ten rocznik z tym deklarowanym przebiegiem i znalazla kupca. Za to przedtem mialem bylo chyba z 20 telefonow ktore probowaly negocjowac cene na -30%, nawet Dwoch przyjechalo obejrzec mimo ze oszczegalem ze nie zejde z ceny to po ogledzinach dalej chcieli te - 30% i co smieszne jeden mial mi zazle ze nie chce obnizyc ceny bo przejechal 500 km... Moja La Bunia DO E9x : oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zlWszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie
skrab Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 przebieg raczej autentyczny, dzięki za dotychczasowe spostrzeżenia coś jeszcze może widzicie??Widzimy :D magiczne 150 tys przebiegu :duh: :wink:
rafaldlu Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 przebieg raczej autentyczny, dzięki za dotychczasowe spostrzeżenia coś jeszcze może widzicie??Widzimy :D magiczne 150 tys przebiegu :duh: :wink: jest ale przestrzegam przed zakupem tego auta z innych względów!!! Także dla jak dla mnie sprawa tego auta zamknięta.
Zasłużeni forumowicze jacekmury1 Opublikowano 6 Maja 2014 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 6 Maja 2014 Pochwal sie,powiedz cos wiecej :?:
rafaldlu Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 Co mogłem napisać publicznie napisałem. Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
krusiczek Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Witam! Jestem nowym użytkownikiem forum. Od 2 lat przymierzam się do zakupu samochodu i nigdy nie przypuszczałem, że będę chciał kupić samochód marki BMW. Wsiadłem za kierownice BMW 325i e91 w wersji kombi i stwierdziłem, że nie chce innego samochodu. Obejrzałem kilka egzemplarzy ściągniętych ze Szwajcarii i były bite z każdej strony. Jedynym rozsądnym egzemplarzem wydaje się być ten:http://otomoto.pl/bmw-325-ix-drive-navi-panoramadach-C32924258.html. Miernik lakieru pokazał, że na maskę z przodu była kładziona druga warstwa lakieru ok. 210um. Jest też delikatny wyciek z maglownicy. Ponoć auto stało jakiś czas nie jeżdżone. Czy ten samochód jest drogi w utrzymaniu? Czy jest awaryjny? Czy warto go kupić? Proszę o pomoc.
Bronx_l Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Witam! Jestem nowym użytkownikiem forum. Od 2 lat przymierzam się do zakupu samochodu i nigdy nie przypuszczałem, że będę chciał kupić samochód marki BMW. Wsiadłem za kierownice BMW 325i e91 w wersji kombi i stwierdziłem, że nie chce innego samochodu. Obejrzałem kilka egzemplarzy ściągniętych ze Szwajcarii i były bite z każdej strony. Jedynym rozsądnym egzemplarzem wydaje się być ten:http://otomoto.pl/bmw-325-ix-drive-navi-panoramadach-C32924258.html. Miernik lakieru pokazał, że na maskę z przodu była kładziona druga warstwa lakieru ok. 210um. Jest też delikatny wyciek z maglownicy. Ponoć auto stało jakiś czas nie jeżdżone. Czy ten samochód jest drogi w utrzymaniu? Czy jest awaryjny? Czy warto go kupić? Proszę o pomoc. Zapytaj czemu przy okazji tej maski wymienili też deskę rozdzielczą? - Ale ja Ci powiem: Worki były odpalone :norty:
12qz Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Bronx jak Ty to zauważyłeś z tych zdjęć??;d Od dłuższego czas śledze forum ale postanowiłem się zarejestrować bo aktualnie sprzedałem moja ulubioną e46 aby kupić e90. Jeżdziłem już kilka oglądać i niestety jak piszecie wyżej..same szroty. Może oszczędze sobie paliwa pytając Was o 2 oferty. Oczywiście sprzedawcy przez tel zapewniają ze wszystko super http://otomoto.pl/bmw-320-163km-skora-xenon-zarejstrowan-C32977376.htmlhttp://allegro.pl/bmw-320-d-navi-skora-okazja-zamien-i4219845334.html Obaj mówią ze z niemiec..a po vin widac ze jedna z IT druga FR. Co sądzą eksperci?:)
K8v8M Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Jesli juz na starcie oszukują to nie ma co sobie zawracać głowy. SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PWJak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978
Bronx_l Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Skąd wiesz? Jesteś pewien? To, że deska wymieniona jestem pewien na 100% ta na aucie jest z pakietem schowków a w oryginale auto go nie posiadało. W dodatku jest z polifta
Bronx_l Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Bronx jak Ty to zauważyłeś z tych zdjęć??;d Od dłuższego czas śledze forum ale postanowiłem się zarejestrować bo aktualnie sprzedałem moja ulubioną e46 aby kupić e90. Jeżdziłem już kilka oglądać i niestety jak piszecie wyżej..same szroty. Może oszczędze sobie paliwa pytając Was o 2 oferty. Oczywiście sprzedawcy przez tel zapewniają ze wszystko super http://otomoto.pl/bmw-320-163km-skora-xenon-zarejstrowan-C32977376.htmlhttp://allegro.pl/bmw-320-d-navi-skora-okazja-zamien-i4219845334.html Obaj mówią ze z niemiec..a po vin widac ze jedna z IT druga FR. Co sądzą eksperci?:) Prawda jest taka, ze w tej cenie nie masz co liczyć na igłe, trzeba akceptować auto takim jakim jest i przymykać oko na niedociągnięcia - auta z Francji i Włoch tak jak piszesz, pewnie po mniejszych lub większych przygodach blacharskich/lakierniczych. Przebiegi 250tys +++ Jak nie szukasz zadbanego i pewnego auta tylko e90 ze skórą, xenonem i navi (jak 90% polskich klientów na e9x) to wsiadaj w auto i jedź oglądać .Od siebie dodam tylko, żebyś chociaż sprawdził historię i przebieg w ASO - bo z blachą i lakierem w razie czego sobie poradzisz, a z półmilionowym przebiegiem będzie problem
krusiczek Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 A możliwe, że samochód był w salonie kupiony na zamówienie z taką deską? Na 100% poliftowa?
Bronx_l Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 A możliwe, że samochód był w salonie kupiony na zamówienie z taką deską? Na 100% poliftowa? Niemożliwe!!! Widzę, że ładnie się napaliłeś na ten samochód - powiem Ci tylko jedno w Szwajcarii auta są bardzo drogie wiec do Polski ściąga się tylko auta powypadkowe lub z mega dużymi przebiegami.Tu masz cenę jak z promocji w Biedronce więc nie dziw się, że auto czarowane.
krusiczek Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Ok. Zgodzę się. Napaliłem się na to autko. Tylko maska przednia była lakierowana - drugą warstwą lakieru. Może po prostu jakiś głaz spadł na maskę i uderzył w deskę roździelczą? Reszta blachy ma fabryczny lakier... Błotniki po bokach i podłużnice nie ruszone? Ktoś by wymieniał praktycznie cały przód na nowy? Czy warto rozważyć kupno tego auta?
Bronx_l Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 (edytowane) Ok. Zgodzę się. Napaliłem się na to autko. Tylko maska przednia była lakierowana - drugą warstwą lakieru. Może po prostu jakiś głaz spadł na maskę i uderzył w deskę roździelczą? Reszta blachy ma fabryczny lakier... Błotniki po bokach i podłużnice nie ruszone? Ktoś by wymieniał praktycznie cały przód na nowy? Czy warto rozważyć kupno tego auta? A jak sprawdzałeś lakier?? miernikiem???? Co to za problem założyć błotniki w kolor, albo auto mogło dostać centralnie między oczy i błotniki nie ruszone, bądź uderzenie dołem - jest milion opcji uszkodzeń. Skąd wiesz, że podłużnice nie ruszone? Załatw normalne zdjęcie pod maską, to może ktoś coś dostrzeże. BTW Bez urazy ale takie tłumaczenie może wymyślić tylko napalony polski klient:Może po prostu jakiś głaz spadł na maskę i uderzył w deskę roździelczą? Edytowane 7 Maja 2014 przez Bronx_l
krusiczek Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Lakier sprawdzałem miernikiem. Na warsztacie byłem, mechanik mówił, że podłużnice nie ruszone.
Bronx_l Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Lakier sprawdzałem miernikiem. Na warsztacie byłem, mechanik mówił, że podłużnice nie ruszone. W dzisiejszych czasach miernikiem można sobie pomierzyć golfa na giełdzie. Bo "grube" auta lakieruje się "pod miernik" a podłużnice wstawia się tak, że zwykły mechanik tego po prostu nie zobaczy na aucie, bez rozbierania. Nie twierdze, że auto jest po dzwonie na 100%, ale ogarnij ile takie auto z takim przebiegiem kosztuje w Szwajcarii do tego dodaj opłaty, transport i zarobek handlarza i wyjdzie Ci, że auto musiało być tam kupione za max 6,5-7tys Euro - a to w CH jest niemożliwe. A może po prostu powiesz handlarzowi, ze auto ma zmieniona deskę i zapytasz dlaczego?I zapytaj handlarza jaką kwotę za samochód wpisze Ci na fakturze?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się
Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu
Zaloguj się