Skocz do zawartości

pasek i ustawienie w pozadku co to moze buc ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
rozebralem wszystko aby sprawdzic pasek rozrzadu i czy czasem nie przeskoczyl i najgorszejes to ze wszystko jes ok pasek ok znaki sa tam gdzie maja byc czyli na kole i na bloku zgadzaja sie i gora tez. krecac walem nic nie slychac ale przy ponownym uruchonieniu motoru zaraz po awari taki byl srut ze lepiej nie pytac .czyzby cos z dolem ?
Opublikowano
a wiec tak:jechalem sobie okolo180km/h w pierwszym momecie uslyszalem lekkie trajkotanie [jak by wiatrak haczyl o obudowe ] wiec zaczalem zjezdzac z autostrady i wtym momecie zaczelo tak walic jak by cos sie urwalo i gdy nacisnalem sprzeglo zapalilo sie smarowanie i zgasl gdy ponownie chcialem go uruchomic jakos zapalil ale zaraz zgasl no i juz wiecej nie probowalem bo tak walilo ze nie wiem .nie rozbieralem glowicy ale klawiatura po zdieciu kapy wydaje sie ok hmmmmmmm i co teraz ?
Opublikowano
Jak rozrzad by przeskakoczyl to nie zapalilo by sie smarowanie no niestety wyglada na panewkie zdejmij miskie olejowa i zobacz co sie tam dzieje
Opublikowano
a czy mogl bym probowac krecic silnikiem nie zakladajac paska wtedy bym wiedzial czy to na pewno dol ale nie wiem czy tloki nie beda walic po zaworach czy lepiej dac sobie spokoj i wyciagac juz motor ?a jezeli chcialbym wsadzic 1.8 is to oprocz kompa i przeplywki cos jeszcze musze zmieniac ? czy reszta pasuje a jak z kolektorem i skrzynia ?
Opublikowano

Nie krec dolem bez paska to silnik kolizyjny czyli tloki wala po zaworach wcale nie jest powiedziane ze to panewka (tylko tak wyglada) silnik odpala wogole ?? jak odpali pali sie cisnienie oleju ?? jak krecisz walem to chodzi luzno ?? jak masz zdjeta pokrywe zaworow zobacz czy zadna dzwigienka zaworowa nie jest peknieta ?? sprawdz sobie ten rozrzad jeszcze czy dobrze ustawiony musisz zablokowac kolo zamachode (jak staniesz przy lewym przednim kole i zajrzysz do silnka tam gdzie laczy sie on ze skrzynia chyba pod rozrusznikiem jest taka biala plastikowa zaslepka wyciagnij ja i wsadzasz tam srobe ktora blokuje kolo zamachowe ale musisz miec ustawiony zaplon na pierwszym cylindrze tym najblizej kierowcy czyli oba zawory zamkniete krzywki zaworowe do gory ciezko mi to wyjasnic bez zdjecia ale wiem ze na forum juz to bylo)

A wogole to Robertbmw jest w irlandii on Ci to napewno naprawi !!!

Opublikowano
zablokowalem kolo zamachowe i wszystko jest w porzadku ustawienie jak na rysunku na www.e30.de nie jestwm pewien co do tego dolu ale tam tez sa znaki i taka strzalka i to sie wszystko zgadza .A Robertbmw gdzie jest w irlandi masz na niego jakies namiarynr gg lub tel to bym sie z nim skataktowal bo ja jestem w polnocnej niedaleko belfastu jakies 60km pozdro
Opublikowano
Moim zdaniem to nie ma co gdybać .Z twojego opisu wynika że to poważna usterka.Konieczne będzie rozebranie silnika bo w tego rodzaju awarii najczęściej uszkodzeniu ulega więcej niż jeden element np.panewka -wał.No nie jest dobrze .Trzeba rozebrać i ocenić czy naprawa czy przekładka innego silnika bo nieraz to lepsze rozwiązanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.