Skocz do zawartości

Bmw e91 330d xdrive


Ernest 93

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem nowy na tym forum i jeśli popełniam jakieś błędy typu nie ten dział czy coś w tym stylu to przepraszam😁mam do was pytanie poszukuje już od kilku miesięcy takiej bmw jak temacie i dziś oglądałem ładną tylko całą malowaną oprócz dachu i tylniej klapy bo tam było 80-110mikronów a na reszcie auta 150-350 mikronów a na tylnim prawym błotniku 1700😮jak myślicie dać sobie spokój z tym egzemplarzem czy nie skreślać go z tego powodu?po za tym auto wygląda wręcz idealnie silnik skrzynia ok wszystko działa jak należy aby ta blacharka poprawiana....czekam na odpowiedzi pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena jest lekko poniżej średniego przedziału.blacharz napewno laikiem nie był bo malowanie jest naprawdę piękne gdybym nie miał miernika to napewno bym się nie poznał.poza tym auto pięknie utrzymane i z niskim przebiegiem.i nawet dpf na miejscu😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak myślicie te 300-350 mikronów to samo malowanie czy już szpachla?słyszałem gdzieś że wartości powyżej 300 to już szpachla.....jeśli by tak było to auto odpuszczam bo okolice 300 jest na kilku elementach.ale jeśli to samo malowanie To chyba nic strasznego.przecież lakier chyba nie odpadnie.😁dajcie znać co byście zrobili na moim miejscu bo mam dylemat czy się decydować czy szukać dalej.auto poza tymi mikronami piękne od strony mechanicznej też super wypada na tle innych które oglądałem....echhh znaleźć ładne bmw to naprawdę sztuka😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
6 godzin temu, Ponta napisał(a):

Tylny błotnik jest częścią wymienną, nie wprowadzaj w błąd, jest to element poszycia.

Zdajesz sobie sprawę z czym się wiąże wymiana tego poszycia i ile to będzie kosztować? Na łączenia i tak pójdzie szpachla 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Tak, z otwarciem przez pracownika centrum blacharsko lakierniczego instrukcji TIS i robienie tego co ona nakazuje. Cena zgodnie z roboczogodziną i ceną za materiał. Czy coś jeszcze wymaga wyjaśnienia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Tak, to będzie szpachla. Auta mają już swoje lata, albo będzie po malowaniu albo z mniej lub bardziej uszkodzonym lakierem, takie są realia.

3A0jS9b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobrze tylko ze jeśli będzie to tylko malowanie to mi to kompletnie nie przeszkadza wolę malowane auto niż w oryginale ale całe porysowane.ja tylko pytam czy okolice 300 mikronów to szpachla czy samo malowanie....bo lakier przecież nie odpadnie gorzej ze szpachlą....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.