Skocz do zawartości

Ernest 93

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 528i bmw e91 330d xdrive

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Ernest 93

  1. Tak też się dowiedziałem z kilku już źródeł.dzieki za odpowiedzi zamówiłem już termostat główny I egr BEHR.mam nadzieję że pozbędę się problemu niedogrzanego silnika na dobre.
  2. Dzięki wielkie za odpowiedź.tak też myślałem że chyba pójdę w markę behr bo te termostaty w bmw mają dobre opinie.no i behr/mahle to chyba nawet na pierwszy montaż jako oryginał bmw robi termostaty tylko jako zamiennik jest bez znaczka bmw.teraz mam vernet ale nigdy więcej tej marki żeby dwa tygodnie wytrzymały no to są jakieś jaja normalnie.a tak wogole to producenci części zamiennych powinni mieć srogie kary za wpuszczanie takich bubli na rynek które nawet kilku miesięcy nie wytrzymują.te oszołomy w Brukseli potrafią wymyślać jakieś chore przepisy i karać przeciętnego obywatela za byle co a za producentów takiej tandety by się wzięli żeby konsumenta chronić przed podwójnymi kosztami.....
  3. Witam.mam problem z temperaturą silnika w bmw tak jak w temacie.z problemem kupiłem już auto ale o tym nie wiedziałem.mianowicie za raz po zakupie zacząłem się zastanawiać czy spalanie nie jest zbyt wysokie ponieważ oscylowało wokół 9 litrów na 100km przy raczej spokojnej jeździe.wiec zacząłem drążyć temat i wszedłem w ukryte menu a tam co?temperatura silnika w granicak 55-70 stopni w zależności od temperatury otoczenia i stylu jazdy.więc zakupiłem termostat główny i egr i wymieniłem.za raz po wymianie przez kilka dni temperatura w normie 88-91 stopni spalanie spadło do ok 8 litrów nawet poniżej.ale problem wrócił spalanie zaczęło wzrastać i znowu wszedłem w ukryte menu a tam temperatura znowu 55-70 stopni.mam automat więc stwierdziłem że tym razem winowajcą jest termostat w wymienniku ciepła asb.nie chciałem się w to bawić więc zakupiłem dodatkowy termostat z grupy vag th5 80 ale to nie pomogło.węże cały czas ciepłe przy termostacie głównym I egr.czyli termostaty wytrzymały powiedzmy tydzień maks dwa tygodnie🤔powiedzcie mi z jakiej firmy mam zakupić termostaty żeby pozbyć się problemu?z góry dzięki za odpowiedzi.
  4. No dobrze tylko ze jeśli będzie to tylko malowanie to mi to kompletnie nie przeszkadza wolę malowane auto niż w oryginale ale całe porysowane.ja tylko pytam czy okolice 300 mikronów to szpachla czy samo malowanie....bo lakier przecież nie odpadnie gorzej ze szpachlą....
  5. No to szpachla czy nie?bo już nie wiem...
  6. Osprzęt chyba będzie w większości taki sam jak w twoim silniku więc część kosztów odpada skrzynia i sprzęgło też pewnie takie samo idzie.a co do reszty to nie wiem.
  7. A jak myślicie te 300-350 mikronów to samo malowanie czy już szpachla?słyszałem gdzieś że wartości powyżej 300 to już szpachla.....jeśli by tak było to auto odpuszczam bo okolice 300 jest na kilku elementach.ale jeśli to samo malowanie To chyba nic strasznego.przecież lakier chyba nie odpadnie.😁dajcie znać co byście zrobili na moim miejscu bo mam dylemat czy się decydować czy szukać dalej.auto poza tymi mikronami piękne od strony mechanicznej też super wypada na tle innych które oglądałem....echhh znaleźć ładne bmw to naprawdę sztuka😁
  8. Racja zawsze można wstawić reparturke tylnego błotnika jakby się coś działo.
  9. Cena jest lekko poniżej średniego przedziału.blacharz napewno laikiem nie był bo malowanie jest naprawdę piękne gdybym nie miał miernika to napewno bym się nie poznał.poza tym auto pięknie utrzymane i z niskim przebiegiem.i nawet dpf na miejscu😁
  10. Witam jestem nowy na tym forum i jeśli popełniam jakieś błędy typu nie ten dział czy coś w tym stylu to przepraszam😁mam do was pytanie poszukuje już od kilku miesięcy takiej bmw jak temacie i dziś oglądałem ładną tylko całą malowaną oprócz dachu i tylniej klapy bo tam było 80-110mikronów a na reszcie auta 150-350 mikronów a na tylnim prawym błotniku 1700😮jak myślicie dać sobie spokój z tym egzemplarzem czy nie skreślać go z tego powodu?po za tym auto wygląda wręcz idealnie silnik skrzynia ok wszystko działa jak należy aby ta blacharka poprawiana....czekam na odpowiedzi pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.