Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Może ktoś już wymieniał maglownicę ? (e39 530i 2001r )jaki to jest koszt -używanej oczywiście . Gdzie kupić ? Ewentualnie czy nie lepiej jest regenerować ? W końcu nie wiadomo co się kupi. Czy ktoś zna jakiś zaje.. y warsztat, gdzie regenrują takie żeczy. Proszę o opinnie jeśli ktoś miał z tym styczność.
Opublikowano

zadzwon do sklepu na Narbutta w W-wie, podawali mi tam kiedys informacje o jakims zakladzie, ktory regeneruje przekladnie w W-wie. Podpowiedza Ci cos sensownego. Kup uzywana (ktos mi mowil ostatnio, ze kupil za 500PLN ale nie wiem gdzie) dokup do tego oryginalny zestaw do uszczelnienia i moze cos z tego bedzie. Na poczatek proponuje kontakt z tym "warsztatem" moze cos beda mogli zaproponowac.

 

Sam chyba bede musza cos zrobic ze swoja "maglownica" - posiada maly luz.

 

Btw - nowa to koszt okolo 3000-3500PLN.

 

Pzdrm,

Artur
Opublikowano

Dzięki za radę, nie wiedziałem od czego zacząć. Każdy samochód do tej pory "serwisowałem" u Pawłowskiego w Łomiankach. Niestety ostatnio przegieli i już mnie tam więcej nie zobaczą. Apropo może ktoś ma jakieś doświadczenia z tym warsztatem?, ciekaw jestem opinii innych. :jawdrop:

 

Czy ktoś regenerował już maglownicę ? jeśli tak proszę powiedzieć z jakim efektem. :modlitwa:

Opublikowano

Saitox w jaki sposób objawiają sie luzy Twojej maglownicy,czy może masz efekt trzepotania przednich kół,przy bardzo lekkim naciśnięciu na pedał hamulca?

A problemy ze znalezieniem ( dobrego i uczciwego) warsztatu dla bmw dotyczy,myśle wielu z właścicieli

Opublikowano
Saitox w jaki sposób objawiają sie luzy Twojej maglownicy,czy może masz efekt trzepotania przednich kół,przy bardzo lekkim naciśnięciu na pedał hamulca?

A problemy ze znalezieniem ( dobrego i uczciwego) warsztatu dla bmw dotyczy,myśle wielu z właścicieli

 

Trzepotanie kolego przy lekkim naciśnieciu hamulca nie oznacza koniecznie luzu na maglownicy.To mogą byc lekko zwichrowane tarcze hamulcowe.

Ustal to sobie lepiej zanim zabierzesz sie za przekladnie kierownicza.

Opublikowano
Jedyny objaw to stuki (nawet spore) na małej prędkości przy przejeżdżaniu przez "kocie łby" , przejazd kolejowy itp. Że to maglownica stwierdzili mechanicy u Pawłowskiego po 2h jazdy i przypaleniu klocków hamulcowych. Ja bym ich .... :mlotek:
Opublikowano
Swoją drogą bardzo sie dziwie ze w aucie z 2001 roku poleciała maglownica.To bardzo dziwne.Co jak co ale maglownice są jednak bardziej zywotne niz 5 lat eksploatacji.
Opublikowano
Być może masz rację , muszę to jeszcze zweryfikować ... narazie opieram sie na opinni "fachowców" co robią głównie BMW od kilku lat.
Opublikowano
Być może masz rację , muszę to jeszcze zweryfikować ... narazie opieram sie na opinni "fachowców" co robią głównie BMW od kilku lat.

 

To co napisałem o drganiach kierownicy i o tarczach to była odpowiedź dla kolegi slaw369.Nie bede podwazał tego co napisali mechanicy, ale trudno , naprawde trudno mi uwierzyc w to ze w 5 letnim wozie stuka maglownica - moze to jakiś sworzeń albo któryś z łączników stabilizatora ?

Opublikowano
Inne żeczy wylkuczyli, w zawieszeniu nie ma się do czego przyczepić. Przed wymianną podjadę jeszcze do autoryzowanego serwisu aby potwierdzić diagnozę. Na dzień dzisiejszy nic innego nie wiem i chciałem się ewentualnie zoriętować co jak i za ile
Opublikowano
a łozysko kolumny MCpersona przypadkiem ci sie nie rozbiło juz,moze tam nasz luz,na wertepach bedzie walic w kielichu http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DT51&mospid=47546&btnr=31_0256&hg=31&fg=10 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DT51&mospid=47546&btnr=31_0396&hg=31&fg=10
Opublikowano
Ja miałem podobny problem też mi coś stukało na nierównościach podejrzewałem ze to właśnie luz na maglownicy, ale po sprawdzeniu przez mechanika okazało się ze to drążek stabilizatora. Oglądnij to dobrze.
Opublikowano
Jedyny objaw to stuki (nawet spore) na małej prędkości przy przejeżdżaniu przez "kocie łby" , przejazd kolejowy itp. Że to maglownica stwierdzili mechanicy u Pawłowskiego po 2h jazdy i przypaleniu klocków hamulcowych. Ja bym ich .... :mlotek:

 

ten objaw u mnie też występuje i wydaje mi sie, że narasta przy skręconej kierownicy

byłem na dwóch stacjach diagnostycznych i nie znleżli żadnych luzów w zawieszeniu i na końcówkach dążków kierowniczych

chyba nie pozostaje nic więcej jak magiel :(

tarcze wyglądają ok i przy hamowaniu nie mam drgań pedała hamulca

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.