Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, mam taki problem, że z dnia nadzień zaczęło ściągać w lewo, wspomaganie w lewo działa dobrze, a w prawo jest opór. Dziwne jest też to ze jak jest kierownica prosto i na postoju dodam delikatnie gazu to sama zaczyna skręcać w lewo... Byłem na SKP i zero luzów, a cały zawias też był robiony parę miesięcy temu. Można obstawiać, że to maglownica? ( Która już była wymieniana na nową NTY 2 lata temu...🙄 )

Opublikowano

Też kierownica chodziło leciutko w lewo, a w prawo jakby wspomaganie o połowę słabsze? Bo to mnie zastanawia czy zawieszenie może mieć cos w tym wspólnego

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeżeli faktycznie sama skręca na postoju po dodaniu gazu, to możliwe że z maglownicą jest coś nie tak. Są tam oringi na rozdzielaczu oleju, w tej pionowej części maglownicy, i przy uszkodzeniu któregoś różne cuda mogą się dziać. Ale to mega rzadko się zdarza. Przesmaruj jeszcze łożyska poduszek amortyzatorów, może się po prostu któreś zatarło.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Dodam, że w zbiorniku płynu wspomagania jest dużo brokatu, wymieniłem płyn dwa razy pod rząd, a po uruchomieniu silnika brokat wraca w tej samej ilości. oraz kierownica nie chodzi płynnie w pewnym momencie ma taki odczuwalny skok gdzie traci płynność 

Opublikowano (edytowane)

Z racji, że bede wymieniał magiel to zastanawiam się czy by nie dołożyć serwotronika, a więc albo używany magiel z serwotronik albo nowy magiel bez serwotronic firmy GT-Bergmann.

Warta ta firma coś czy lepiej używany oryginał ?

Oraz co myślicie o zastosowaniu wspomagania elektrycznego z opla? Bo te z bmw mało trwałe i opiłują. Taka z opla da wystraczające ciśnienie?

Edytowane przez Spiderjo
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 5.01.2024 o 08:25, piotr520 napisał(a):

Jeżeli faktycznie sama skręca na postoju po dodaniu gazu, to możliwe że z maglownicą jest coś nie tak. Są tam oringi na rozdzielaczu oleju, w tej pionowej części maglownicy, i przy uszkodzeniu któregoś różne cuda mogą się dziać. Ale to mega rzadko się zdarza. Przesmaruj jeszcze łożyska poduszek amortyzatorów, może się po prostu któreś zatarło.

Nawet po odwaleniu i gaszeniu widać jak sama chodzi
 

https://www.youtube.com/shorts/qdStHBverWM

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.