Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Posiadam BMW e60 3.0d 218km z 2005r. Mój problem polega na tym ze podczas jazdy po puszczeniu kierownicy auto natyczmiast skreca w prawo oraz przy predkosci od ok 100km/h do 160km/h wystepuja wibracje calego auto. Zakładam tutaj temat ponieważ w aucie do tej pory zostało wymienionych mnóstwo rzeczy i wydanych zostało sporo pieniędzy: 

Co zostało zrobine do tej pory:

- nowe felgi
-nowe opony
-wywazenie kół

- zbieżność 

- regeneracja wału napędowego

- wymiana piasty z łożyskiem

 

Dzisiaj dalej byłem autem na stacji diagnostycznej. Wszystko wyglada, ze jest w jak najlepszym porzadku. Zbieżność ok, zero luzów w zawieszeniu. Auto wyjechało od 3 mechaników i problem dalej wystepuje. Może tutaj ktość miał podobny problem? Zaznacze, że problem pojawił sie ok rok temu nagle i do tej pory nie udało się go rozwiązać. Pozdrawiam. 

  • 2 tygodnie później...
  • Moderatorzy
Opublikowano

Może tuleje pływające z tyłu? Wytrzaskane mogę zmieniać kąt ustawienia kół przy większych prędkościach. U mnie wyglądały spoko, mechanik mówił, że niepotrzebnie, ale zrobi. Po zdjęciu przyznał mi rację, że to śmietnik był.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam kolego, ja mam podobny problem, a pojawił się po zmianie kół z letnich na zimowe. Teraz wymiana powrotną i to samo. Pomiędzy 100/150 lekkie drgania fajery i ciągnie do prawej. Sprawdziłem wszystko, zawias cały ok opony ok, szlag mnie trafia. Zastanawiam się się tylko czy cieknący magiel może mieć coś wspólnego z tą sytuacją choć to watpliwe. Ech...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.