Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

@s0nar  Ja odwrotnie, 2 x robiłem reklamację na podstawie wydruku z Huntera , bicie promieniowe powyżej 90N  i 2 x reklamacja uznana bez problemu. Raz to był Goodyear a raz Michelin. Oryginalne koła BMW to też nie ideał, reklamowałem oryginalny zestaw na którym wyjechał samochód z fabryki i 1opona uznana i wymieniona.

 

Jak napisał @maciej_cie temat wyczerpany i schodzimy na OT

Edytowane przez mike_G31
Opublikowano

wymieniam wszystkim z domu rodzinnego co sezon całe koła, dobrze popatrzeć na odboje tarcze zaciski amory zawias..  siostrze i mamie kto ma to sprawdzić jak tylko mnie maja jednego który ich w chu** nie zrobi, bo mechanik im bardziej "zaprzyjaźniony" tym bardziej wbija ch** w człowieka. Przerzucanie opon na jedną felgę jest stosunkowo drogie, wymaga dodatkowych godzin umawiania się i stania w kolejkach, i nawet nie ma człowiek pojęcia jak wygląda stan auta. No a runflat runflatem tak jak @s0nar mówi brzegi są twarde i jak ktoś się nie zna to porysuje felgę, powygina oponę, i wyważy brudną felge z kamieniami w bieżniku, i jeszcze czujniki ciśnienia powyrywa (bo o tym że baterie trzeba wymienić I zapytać kiedy ostatni raz były wymieniane to już nie ma czasu).

A tak to 40min z kawusią i gotowe. 

  • Lubię to 2
Opublikowano
2 godziny temu, Kolorusek napisał(a):

@Użytkownik525xd     

Chciałbym zobaczyć jak wymieniasz baterię w tych czujnikach ciśnienia😂

Standardowo podczas wymiany opon na nowe tzn co kilka lat, zlecam to wraz z prostowaniem felg. Oczywiście u Pana Zdzicha co tu ma w centrum miasta PRLowski jeszcze budynek bo od 40 lat przetacza koła, ma sprzęt pod to i robi tylko to. Baterie starczają u mnie na 5 lat minimum czyli co drugi komplet opon. 😉

Opublikowano
W dniu 7.12.2023 o 15:21, Użytkownik525xd napisał(a):

wymieniam wszystkim z domu rodzinnego co sezon całe koła, dobrze popatrzeć na odboje tarcze zaciski amory zawias..  siostrze i mamie kto ma to sprawdzić jak tylko mnie maja jednego który ich w chu** nie zrobi, bo mechanik im bardziej "zaprzyjaźniony" tym bardziej wbija ch** w człowieka. Przerzucanie opon na jedną felgę jest stosunkowo drogie, wymaga dodatkowych godzin umawiania się i stania w kolejkach, i nawet nie ma człowiek pojęcia jak wygląda stan auta. No a runflat runflatem tak jak @s0nar mówi brzegi są twarde i jak ktoś się nie zna to porysuje felgę, powygina oponę, i wyważy brudną felge z kamieniami w bieżniku, i jeszcze czujniki ciśnienia powyrywa (bo o tym że baterie trzeba wymienić I zapytać kiedy ostatni raz były wymieniane to już nie ma czasu).

A tak to 40min z kawusią i gotowe. 

Wszystkie nieszczęścia świata. Ja wymieniam opony. Umawiam się, przyjeżdżam, wymieniają i tyle.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.