Skocz do zawartości

22cale zimowe opony vs osobny zestaw felg...


bartekbb

Rekomendowane odpowiedzi

ktoś miał taki dylemat?

w mojej x5 bede miał 22cale (pneumatyka), jest zima więc muszą domówić opony - początkowo myślałem nad zestaw z felgą 20cali i michelline pirelli - po rabatach wyjdzie jakies 19tyś na mspoke 740. 

ale teraz zastanawiam się czy nie kupić jednak samych opon i przekładać same opony. Wymiana nieznacznie droższa ale to pomijalne. Generalnie cały komplet vs sama opona wychodzi ok 11-12tyś drożej. 

Dzisiaj jednak zaczynam się skłaniać do samych opon Pilot alpin suv... ktoś miał takie dylematy? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Leon napisał(a):

Już zadałeś to pytanie w innym wątku i dostałeś kilka odpowiedzi. Masz auto za pół bańki i żałujesz paru złotych na koła?

dostałem dwie, w tym jedną Twoją. To, że auto kosztuje dużo nie znaczy, że chcę wydawać jakiekolwiek pieniądze na coś co nie jest tego warte. 

Tak czy siak czy to będą same opony czy cały komplet to i tak zostawie w depozycie, samo targanie gdziekolwiek takich opon a co dopiero całego zestawu felg jest kłopotliwe. 

nie chodzi o koszty a o inne argumenty. Dla mnie przeciwko 20stka to przede wszystkim wygląd auta, na plus natomiast być może komfort ale czy na pnemuatyce bedzie czuć różnice tego nie wiem. 

Sprzedaje obecne auto z kompletem zimówek i prawda jest taka ze kupujący mają na to jednak wyj*ane, nikt o to nie zapytał a sprzedawałem przed okresem zimowym. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko coś odpowiedzieć, bo to jest indywidualna decyzja, co się komu podoba. O gustach się nie dyskutuje. Przecież ciężko będzie Cię namówić na 20" jeśli Ci się nie podoba. Jak dla mnie spokojnie jestem w stanie przeżyć 20" na zimę. Zdecydowałem się na zasadzie kompromisu. Poniżej fotki moich 740M, ale antracytowych z oponą Michelina. Mnie tam się podoba i komfort jest ok, mam adaptacyjne, zimówka jest bardziej miękka niż letnie Pirelli (też mam 20", ale będę zmieniał na większe). Oczywiście, wygląd nie jest jak 22", to jasne. Natomiast należy brać pod uwagę inne rzeczy, jak gwarancja, nie ma 22" zimowych homologowanych, ale o tym była już dyskusja już, choćby w wątku "22 cale vs 21 cale". Tu znowu, co kto uważa za ważne, jak zlewasz te kwestie, to masz całą paletę opcji :).

Ja bym jednak szedł w kierunku posiadania drugiego zestawu, łatwiej przerzucać, duża niższa możliwość porysowania felgi, choć chyba przy 22" nie ma RFT, a to przy RFT dużo ciężej przełożyć i dużo łatwiej uszkodzić np. zaworek. Nie każdy zakład też podejmie się RFT przy 22". Kupowałem cały zestaw na zimę, osobno felgi, osobno opony, choć w sumie firma, w której kupiłem nowe felgi od razy wyceniła mi całość z oponami, dekielkami i zaworkami oryg i usługą. Kosztowało mnie to 14tys z przesyłką. I inny argument za zestawem - na zimę masz inny wygląd, więc nie nudzi ci się ta sama felga cały rok ;).

Opcja kolegi brońka też jest bardzo git, 21" zima i 22" lato.

 

1701682357353.jpg

1701682357360.jpg

1700744655625.jpg

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, kenhor napisał(a):

Ciężko coś odpowiedzieć, bo to jest indywidualna decyzja, co się komu podoba. O gustach się nie dyskutuje. Przecież ciężko będzie Cię namówić na 20" jeśli Ci się nie podoba. Jak dla mnie spokojnie jestem w stanie przeżyć 20" na zimę. Zdecydowałem się na zasadzie kompromisu. Poniżej fotki moich 740M, ale antracytowych z oponą Michelina. Mnie tam się podoba i komfort jest ok, mam adaptacyjne, zimówka jest bardziej miękka niż letnie Pirelli (też mam 20", ale będę zmieniał na większe). Oczywiście, wygląd nie jest jak 22", to jasne. Natomiast należy brać pod uwagę inne rzeczy, jak gwarancja, nie ma 22" zimowych homologowanych, ale o tym była już dyskusja już, choćby w wątku "22 cale vs 21 cale". Tu znowu, co kto uważa za ważne, jak zlewasz te kwestie, to masz całą paletę opcji :).

Ja bym jednak szedł w kierunku posiadania drugiego zestawu, łatwiej przerzucać, duża niższa możliwość porysowania felgi, choć chyba przy 22" nie ma RFT, a to przy RFT dużo ciężej przełożyć i dużo łatwiej uszkodzić np. zaworek. Nie każdy zakład też podejmie się RFT przy 22". Kupowałem cały zestaw na zimę, osobno felgi, osobno opony, choć w sumie firma, w której kupiłem nowe felgi od razy wyceniła mi całość z oponami, dekielkami i zaworkami oryg i usługą. Kosztowało mnie to 14tys z przesyłką. I inny argument za zestawem - na zimę masz inny wygląd, więc nie nudzi ci się ta sama felga cały rok ;).

Opcja kolegi brońka też jest bardzo git, 21" zima i 22" lato.

 

Nic dodać, nic ująć.

Ja na dniach odbieram X6 LCI i na zimę wybrałem czarne 20" 🙂 Na lato będą 22".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.