Skocz do zawartości

Dziwne wibracje co to


Mirek374

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam takie pytanko mam e 32 jak wiadomo z silnikiem m70 czyli 750V12 i chodzi mi oto ze silnik raczej a wlasciwie pracuje ruwniutko nie przerywa ani nie szarpie ale zauwazylem ze przenosi jak by na nadwozie dziwne wibracje zwlaszca na biegu parkingowym cos okolo 1,5 tys obrotow i tak tez samo czuc je tyle ze troszke mniej podczas jazdy myslalem ze moze to byc zawieszenie silnika poduszek badz wibracje przenoszone przez tlumik jak sie tego pozbyc wczesniej tego nie bylo a nie zauwazylem zeby cos sie stalo w pracy silnika chodzil i chodzi super myslalem tez ze moze Visko a wlasciwie lozysko na visku byc wybite co o tym sadzicie albo moze ktos to juz przerobil Z gory dzieki za pomoc

http://img835.imageshack.us/img835/6681/snc00073m.th.jpg






DWIE ZYCIOWE MILOSCI MOJA ZONA I MOJA SIODEMKA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo po tym jak mi pasek od wspomagania rozleciał się w drobny mak i urwał jedno z łopatek wentylatora. Wymieniłem komplet visco i po bólu. Nie tania to rzecz, ale silnik chodzi równo. Obawiam się, że u Ciebie będzie to samo.

Pozdrawiam,

James

740iA 93r. - jest

628CSI 83r. - było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Witam mam takie pytanko mam e 32 jak wiadomo z silnikiem m70 czyli 750V12 i chodzi mi oto ze silnik raczej a wlasciwie pracuje ruwniutko nie przerywa ani nie szarpie ale zauwazylem ze przenosi jak by na nadwozie dziwne wibracje zwlaszca na biegu parkingowym cos okolo 1,5 tys obrotow i tak tez samo czuc je tyle ze troszke mniej podczas jazdy myslalem ze moze to byc zawieszenie silnika poduszek badz wibracje przenoszone przez tlumik jak sie tego pozbyc wczesniej tego nie bylo a nie zauwazylem zeby cos sie stalo w pracy silnika chodzil i chodzi super myslalem tez ze moze Visko a wlasciwie lozysko na visku byc wybite co o tym sadzicie albo moze ktos to juz przerobil Z gory dzieki za pomoc

 

Witam!

Wiem, że to już było jakiś czas temu ale podłanczam się do tematu bo nie ma sensu zaczynać nowego wątku.

Moje pytanie jest bardzo podobne ale chodzi o E39, 520, 98r.

Silniczek me przejechane ok 200 tyś km, chodzi ślicznie, oleju nie bierze ani grama ale od czasu do czasu, na biegu jałowym pojawiają się dziwne gragania, które w sumie nie zależą od obrotów silnika. Przenoszą się one na całą budę i czasami są mocniejsze a czasami słabsze a;e zawyczaj nie ma ich w ogóle. Czy to możliwe, że jest uszkodzona poduszka pod silnikiem. Czy spotkał się ktoś z Was z takim czymś? Nie mam pojęcia od czego zacząć szukanie przyczyny i bardzo mnie to niepokoi

:cry2:

Dziękuję za każdą odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam podobny efekt tyle ze w manualu 523. Nieraz jak jade, nagle cala kabina wpada w wibracje. Jak zatrzymam auto na swiatlach i rusze jest juz ok. i tak jest przez jakies 2 ,3 tygodnie i nieraz znowu sie lubi to pojawic podczas jazdy :jawdrop: co mam robic ??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Sorki ale podłaczam sie do wątku ponieważ mam podobny problem.

 

Mam e36 318 tds touring i na wolnych obrotach silnik przenosi na karoserie (głównie w środku) straszne drgania. Obroty na obrotomierzu są ok 650 więc myslalem ze to to, ale po podlączeniu pod komputer okazało się ze obrotomierz troche zaniża (kom pokazał 800).

Tak więc, drgania występują głównie na rozgrzanym silniku (zawsze), pewnie dlatego ze na zimnym obroty są wyższe.

Gdy dodam troszkę gazu (900 obr na obrotomierzu) to jest wszystko ok.

A tak wszystkie elementy wnętrza wpadaja w rezonans a mnie krew zalewa ze złości.

 

Za kilka dni oddaje auto do warsztatu i myslalem o wymianie poduszek. Czy ma to sens w moim przypadku?

 

Dziękuje i pozdrawiam :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
możesz sprawdzić czy to nie koło dwu-masowe hałasuje

 

Mechanik powiedział że na 98% koło dwumasowe jest do wymiany. Już mam je kupione ale przyszła mi do głowy jeszcze jedna rzecz. Dziś dopiero zauważyłem że w wiatraku chłodnicy wyłamane jest jedno ze śmigiełek a wibracje na ogół wzrastają wraz z wzrostem temp silnika (wtedy gdy wiatrak kręci szybciej). I mam pytanie: Czy przez wyłamane jedno śmigło w wiatraku wibracje mogą przchodzić aż na całe auto? Może na razie nie muszę ruszać koła dwumasowego tylko ten wiatrak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam!

Troszkę już minęło czasu od ostatniego postu, ale chciałbym się podłączyc do Tematu.

Otóż mam 525 TDS w automacie - dopóki silnik się nie nagrzeje to na postoju (bez znaczenia od położenia skrzyni) wpada w wibracje (jakby nie pracował na jeden cylinder), które przenoszą się na nadwozie i mało przyjemnie telepie.

Czy ktoś się spotkał z takim zjawiskiem?

Czy mogą powodowac to zużyte poduszki pod silnikiem? Ale po nagrzaniu (wskazówka temp. pionowo na środku) silnik już nie ma wibracji, lub nie są tak bardzo odczuwalne.

A może jest to spowodowane nastawnikiem pompy wtryskowej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
Witam!

Troszkę już minęło czasu od ostatniego postu, ale chciałbym się podłączyc do Tematu.

Otóż mam 525 TDS w automacie - dopóki silnik się nie nagrzeje to na postoju (bez znaczenia od położenia skrzyni) wpada w wibracje (jakby nie pracował na jeden cylinder), które przenoszą się na nadwozie i mało przyjemnie telepie.

Czy ktoś się spotkał z takim zjawiskiem?

Czy mogą powodowac to zużyte poduszki pod silnikiem? Ale po nagrzaniu (wskazówka temp. pionowo na środku) silnik już nie ma wibracji, lub nie są tak bardzo odczuwalne.

A może jest to spowodowane nastawnikiem pompy wtryskowej?

\

 

Ja też mam takie same obiajwy (e36 325TDS automat), czy już sobie z tym poradziłeś czy to rzeczywiście były poduchy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

witam. wszyscy pisza ze cena poduch wynosi ok 200zl. a co sadzicie o takich cenach???

http://moto.allegro.pl/item324869284_poduszka_silnika_bmw_e34_520_525_meyle_germany.html

e34 520i '90 M50B20; 2006-2007

e34 520i '94 M50B20; 2007-2009

e46 320d '02 M47N; 2009-2015

e91 318d '09 N47; 2015-....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Mechanik powiedział że na 98% koło dwumasowe jest do wymiany. Już mam je kupione ale przyszła mi do głowy jeszcze jedna rzecz. Dziś dopiero zauważyłem że w wiatraku chłodnicy wyłamane jest jedno ze śmigiełek a wibracje na ogół wzrastają wraz z wzrostem temp silnika (wtedy gdy wiatrak kręci szybciej). I mam pytanie: Czy przez wyłamane jedno śmigło w wiatraku wibracje mogą przchodzić aż na całe auto? Może na razie nie muszę ruszać koła dwumasowego tylko ten wiatrak?

 

To wywaliłeś niepotrzebnie kase na dwumas, bo 100% że to wyłamane pióro wentylatora. Ja tak miałem i po wymianie trzęsawka zniknęła. Jesli nie wymieniłes to szybko to zrób, bo pojawi Ci się bicie osiowe pompy wody i zacznie ciec....

Boże chroń nas i nasze Bemki od mechaników ignorantów

Taurus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie.

dołączam się również do tego tematu. Nie jestem pewien czy mam to samo co wy, ale mi w czasie gazowania i skręcania kołami dziwnie zaczyna wyć do tego dochodzi dziwne dragnie wyczuwalne na kierownicy i raczej na calym aucie, również jest tak na postoju na wolnych obrotach gdy kręce kierownicą. Czy może sie to tyczyć pompy wspomagania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.