Skocz do zawartości

chip tuning bmw e92 325i (n53)


Vmenker

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanie ile realnie da chip tuning w e92 z silnikiem n53 ponieważ dzwoniłem po różnych chip tuningach i co chwile słyszę cos innego czasami mi mówią ze wzrost z seryjnych 218km bedzie nie wielki w granicach +15 20km max. A inni mówią ze po chipie mogą podnieść pod az pod 265km więc czy jest ktoś kto próbował juz chip tuningu i jakie były wyniki ?

Wiem ze silnik to jest to samo co 330i tylko z innym kolektorem ssącym i czy z uwagi na ten sam silnik można wyciągnąć te 265km ?


Edit:

Zdecydowałem się w końcu na chipa bo i tak miałem robić pops&bangs z 220km udało się wyciągnąć 240km

Edytowane przez Vmenker
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ohh Boże jak zawsze wszędzie znawcy ;-).. jeśli masz n53 z 218 konikami to wrzucenie kolektora z 330i i soft od 330i jest grą wartą świeczki, bo zyskujesz prawie 25 procent mocy więcej.



Gościa wyżej to już nawet się komentować nie chce, wrzuca info od sterownika msv70(n52).. po prostu ręce opadają. Nie wiem, ale się wypowiem..

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli masz n53 z 218 konikami to wrzucenie kolektora z 330i i soft od 330i jest grą wartą świeczki, bo zyskujesz prawie 25 procent mocy więcej.

Autor tematu miał na myśli chipa bez ingerencji mechanicznych (a przynajmniej ja tak zrozumiałem), więc dostał prawidłowe odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tak, bez mechanicznej ingerencji nie ma to sensu, natomiast wymiana kolektora to 40min roboty, a jego kupno to 1000-1500 zł w bdb stanie

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

No dobra a dla mnie to jest gra warta świeczki. Posiadam n53b30 330i z 272 końmi, planuję też dorzucić tłumik sportowy który też coś tam doda. Najfajnie by było jakbym do 300 koni dobił. Jest ktoś w stanie powiedzieć jakie by były korzysci z obu tych rzeczy w tym silniku? Chip tuningu i tłumika sportowego? Ew polecić jakichś profesjonalistów w Warszawie/okolicach którzy przeprowadzą taki zabieg bezpiecznie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.