Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Ładna.

Przykro mi to powiedzieć, ale silnik N20 psuje całość.

95 tys zł za auto z tym silnikiem? Gdzie duże i drogie problemy pojawią się na 100% ? :|

A potem to jeszcze będzie trzeba jakoś sprzedać... :oops:


Słabo !

Niestety w świetle powyższego jestem na "NIE".


Zdekodowany VIN: WBA5A71050D816959

BMW 528i xDrive

Code / Type F10 (MUE) / 5A71

Chassis Sedan (4 Doors)

Market Europe(left Steering)

Engine 2.00 l / 180 kW (N20)

Drivetrain All Wheel-Drive

Transmission automatic

Color Jatoba Metallic (B65)

Upholstery Leather nappa/mocca/exclusive seam

Start of Production Friday, January 30th 2015

Manufacturer Dingolfing, Germany / BMW AG


Editions and packages

S7NH BMW Service Inclusive


Comfort and interior equipment

S423 Floor mats velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S430 Interior/outside mirror with auto dip

S431 Interior mirror with automatic-dip

S453 Climate-controlled seats, front

S456 Comfort seat with memory

S464 Ski bag

S465 Through-loading system

S488 Lumbar support, driver and passenger

S494 Seat heating driver/passenger

S4CE Fine-wood version, Fineline, anthracite

S4NE Blow-by heater

S4U2 Driving experience switch incl. ECO PRO

S4UR Ambient interior light


Multimedia

S609 Navigation system Professional

S610 Head-up display

S698 Area-Code 2 for DVD

S6UK Night Vision with person recognition

S6W Multifunctional instrument display

S7S2 Luxury Line


Driver assistance and lightning

S502 Headlight cleaning system

S508 Park Distance Control (PDC)

S534 Automatic air conditioning

S548 Kilometre speedo

S552 Adaptive LED headlight

S575 Additional 12V sockets

S5A3 BMW Night Vision with Dynamic Light

S5AC High-beam assistant

S5AG Lane change warning

S5AL Active Protection

S5DF Active cruise control+stop&go function

S5DL Surround View


Wheels and drive

S205 Automatic transmission

S230 Extra package, EU-speciifc

S255 Sports leather steering wheel

S258 Tyres with runflat properties

S2AX BMW LA wheel, turbine styling 452

S2PA Locking wheel bolt

S2VB Tyre pressure display


Environment and safety

S302 Alarm system

S316 automatic trunk lid mechanism

S320 Deleted, model lettering

S322 Comfort access

S358 Climate comfort windscreen

S3AG Reversing camera

S3DZ Omission of additional lettering, outer

S877 Omission of non-combined operation

S8A1 Language version, Polish

S8AT On-board literature, Polish

S8KA Oil service interval 24 mths / 30,000 km

S8TF Active pedestrian protection

S8TH Road sign detection


Other equipment

S1CA Selection of COP-relevant vehicles

S1CC Auto start/stop function

S1CD Brake Energy Regeneration

SA105 105 Ah AGM battery

SLEDE Leather equipment

 

fl6y4oA.jpg

 

uaeEd6F.jpg

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Dlaczego pojawia się problemy na 100%? Ile miałeś aut z tym silnikiem? U nas były 2 szt właśnie z 2015 roku i nie wystąpiły absolutnie żadne problemy + do dzisiaj mam kontakt z nowymi właścicielami i auta śmigają bez problemu (f25 i f30).

To jest bardzo późne n20, dla bezpieczeństwa można wymienić rozrząd i napęd pompy olejowej (koszt taki jak w n47 + -), olej co 8-10kkm i jeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Rozwiązanie problemów z silnikiem N20 jest znane.

Kupić z silnikiem B48.


Reszta to półśrodki, N20 to tykająca bomba.

Problem będziemy odsuwać w czasie, ale "atrakcje" gwarantowane.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

W Stanach "trochę" wyzłomowanych N20 widziałem.

I nie miały 8 czy 10 lat, tylko kilka.


Prawdą jest, że w roku 2015 nastąpiła poprawa w N20, ale jeśli można znaleźć w podobnym roczniku silnik B48, to nie widzę sensu ładować się w auto finansowo drogie z silnikiem N20.


Zrozumiałbym, gdyby zakup był oszczędnościowy, lub bez świadomości.

Ale tu mowa o 8 letnim aucie za 95 tys. zł.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Dołożyć i kupić BMW z silnikiem B48.

Zwróci się przy odsprzedaży.


PS.

Nigdzie nie napisałem, że musi to być koniecznie F10 LCi

Edytowane przez miczek.mk

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
:lol: ale wiesz ile kosztuje g30 530i w podobnym wyposażeniu? Drugi raz tyle. Zejdź na ziemię. Albo oceniamy auto z tematu albo piszemy co sobie ktoś ma kupić z całej gamy modelowej bmw :duh:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

BTW.

Masz rację.

N20 jest "super".

Do pierwszej awarii.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niech n20 będzie super turbo poprawione, to i tak będzie ciężko sprzedawalne, tak jak do n47 przylgnęła łatka tykającej bomby. I ktoś musi się wczytać, że po 2011 roku są niby lepsze n47.


N20 ja bym na przykład nie kupił. Tak samo jak nie kupię n57. Może się udać i mogę przejeździć bezawaryjnie, a może coś się wysrać i zdrenować konto i nerwy do dna. Po co grać w rosyjską ruletkę?

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
tak jak do n47 przylgnęła łatka tykającej bomby

 


Tymczasem te auta jeżdżą i robią po 500-600 tysięcy przebiegu, przykład mamy nawet tu na forum :cool2:


https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=255277&start=75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dokładnie, N47 mój bliski znajomy który kupił u mnie E61 2010r w 2017r z przebiegiem 170tys km, dziś ma 379tys km i teraz UWAGA na oryginalnym rozrządzie, dpfie, wtryskach i turbinie ! Dwa razy rozsypał się tłumik drgań, raz pompa zawieszenia tył i zatarł pompę paliwa bo jechał na fusach. Ale ... jeździ spokojnie to fakt i wymiana oleju co max 12tys ale nie jakieś Millersy tylko ori 5W30 . To samo N20 , kolejny klient ma ten motor w F30 328i 2012r czyli pierwszy wypust , przy 180tys wymienił rozrząd z napędem pompy w Arena Łódź, żadnych kłopotów z autem, dziś ma 220tys przebiegu, też wymiany oleju i serwisy wszystko pilnowane. Jedź i kupuj to F10 jesli auto na miejscu okaże sie TOP. Wiadomo że są lepsze i gorsze silniki od tego ale jak zadbasz tak będziesz miał. Auto super wyposażone ale bez muzyki, brak nawet Hi-Fi, dla mnie to super minus ale cała reszta bardzo mi się podoba i przy tym przebiegu jak zadbasz będzie jeździć. Takie moje skromne zdanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N47 po 11 roku sam chciałem kupić :8) Przez to, że mają łatkę to auta są trochę tańsze. Skończyło się na b47 czyli niby poprawionym n47
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.