Skocz do zawartości

[e34]TD Pali za drugim razem Pomocy!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Koledzy, mam problem z odpalaniem, nie mówcie, że to normalne przy dieslu. Problem polega na odpalaniu za drugim grzaniem świec, co ciekawe, nie ma związku z temp na zewnątrz, nawet jak było ciepło (30st C) to było tak samo, po postoju ponad 10h muszę dwa razy przekręcić stacyjkę, jeśli ktoś wie to w TD jest taka zielona kontrolka która oznacza ze mozna kręcić rozrusznikiem, jeśli potrzymam rozrusznik dłużej na pierwszym kręceniu to odpala i chodzi ok, założyłem zaworek standardowy na wężu przed pompą wtryskową ale to nie pomogło. Help!

Idą mrozy a ja się boję że nie dam rady zimą poniżej 15...

Pozdrawiam!

PS Na ciepłym pali na dotyk, jak zostawię na 5h to też...

Opublikowano
mój kolega w E30 z tym samym silnikiem miał podobny problem, jeździł po kilku fachowcach i nic. Gdy mu ręcę prawie opadły pojechał do jeszcze jednego i ten znalazł jakiś bezpiecznik ukryty pod schowkiem (chyba) i teraz autko pali mu na tyk. Może w E34 jest podobnie... Spróbuję się z nim skontaktować (nie ma go w PL) i jak się dowiem gdzie ten bezpiecznik jest na 100% dam znać
...tylko BMW
Opublikowano

Thx, myślę także o ciśnieniu paliwa, które przed odpaleniem powinno być, gdybam tylko, w zbiorniku jest pompa, czy ktoś to rozbierał, kiedyś słyszałem że tam jest jakiś filtr lub sitko. Myslę że raczej to nie są objawy pompy wtryskowej, możliwe, że bezpiecznik o którym mówisz jest od pompki paliwowej, która powinna podać ciśnienie na pompę wtryskową, a nie podaje, ale wtedy musiałbym kręcić dłużej także za drugim odpalaniem... Będę szukał, to musi być pierdoła jakaś, co do mechaników to jest masakra, jak zaczną wydziwiać, najlepiej zmienić silnik, na benzynowy... :norty:

Dodam jeszcze, że mam przyspieszenie takie, że TDS to pestka. Auto nie dymi, jak wcisnę na max to czarno sie zrobi na chwilkę a potem spokój, rano nie dymi na niebiesko... Silnik chodzi równo zaraz po odpaleniu poniżej 10st, jak niżej to nie wiem bo jeszcze nie było takiego mrozu, mam przejechane 220000, Tankuję na shell'u. POMOCY!

I jeszcze nadmienię że tak auto ma od początku jak nim jeżdzę, tj od lutego/marca tego roku, całe lato i teraz jest tak samo

Opublikowano

nie wiem, czy nie palnę bzdury, bo TDS mam od kilku miesięcy, ale wmoim zawsze musze odczekać 5 sek. po zgaśnięciu kotrolki świec żarowych. Wtedy pali na tyknięcie. Jak nie poczekam to w zasadzie muszę albo długo kręcić, albo grzac świece drugi raz.

Jeżeli mi się zdaje, to prosze moderatora o usunięcie posta, coby przy wyszukiwaniu ludziom z mózgu wody nie robić :duh:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.