Skocz do zawartości

325D // 330D M57 lub M57N lub M57N2 - jakie wtryski


TequilaBMW

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów.


Szukam M57 na żelaznym bloku z wtryskami regenerowalnymi. Czyli szukam silnika M57oraz M57N.


Mam problem bo dużo E9X posiada silnik 330D z 231 KM z tym że słyszałem dwie różne opinie jedni mówią że wtryski da się regenerować inni mówili że siedzi tam piezo i nie da się tego zrobić.


Moje pytania co do oznaczeń silników, oraz wtrysków:

1.Jakie wtryski siedzą odpowiednio w M57N2 - 231 // 235 // 286 ? :?:

2.Czy M57N 272 KM występował w E9X ? :?:

3.Czy M57N2 197 KM na aluminiowym bloku jest trwałym silnikiem godnym reputacji rodziny M57 czy lepiej się go wystrzegać ? :?:

4.Jakie wtryski ma M57N 197 KM czy są to piezo czy elektromagnetyczne ? :?:

5.Jaki polecany silnik z rodziny M57 jest trwały w E9X ? :?:

6. M57 lub M57N - 325D oraz 330D, jakie posiadały moce ? :?:

8. M57N - 218KM z E60 czy da się przełożyć bez problemu do E9X ? :?:

Od przeglądania wątków na forum których odpowiedzi nie dotyczą zadanego pytania już mnie łeb boli :mad2: :mad2:

Czy darować sobie E9X i szukać poliftowej E39 z 193 KM na starej konstrukcji M57 ..... ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. piezo

2. nie

4. piezo. Wtryski elektromagnetyczne były do 2002, wszystko co nowsze wtryski piezo i common rail

5. M57 są polecane zazwyczaj z początku produkcji

6. 325d- 163, 177, 197

330d- 184, 193, 204, 218, 231

8. Ten silnik nie występował w e9x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2. nie

4. piezo. Wtryski elektromagnetyczne były do 2002, wszystko co nowsze wtryski piezo i common rail

5. M57 są polecane zazwyczaj z początku produkcji

 

2. no a widziałem parę ogłoszeń na mobile z silnikiem w e90 i trochę wątpiłem .. trzeba się pilnować

4. znalazłem rozpiskę w necie gdzie były pokazane silniki m57 w różnych odmianach i 197 miał wtryski z oznaczeniem "435", ciekawe.

5. no właśnie zatęskniłem za swoim starym m57 z 2000r.



Dziękuje za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie to w serii e90 nie znajdziesz już m57 na żeliwie i z elektromagnetycznymi wtryskami. Za to w e60 są żeliwne bloki, ale wtryski są piezo. Wtryski elektromagnetyczne znajdziesz jedynie w wersjach 320d i 520d z silnikiem m47.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

A przy jakich przebiegach mają się zepsuć wtryskiwacze, skoro to takie istotne?

Miałem E60 z M57N2 231KM prawie od nowości do przebiegu 300 tys km zero problemów z układem wtryskowym.

Teraz mam E93 z tym samym silnikiem, przebieg 260 tys km I też bezproblemow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.